Δημοσιεύτηκε στις 2 Δεκεμβρίου, 2020
Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2020.
Στο τετράδιό σας, συνδέστε τις παρακάτω προτάσεις, ώστε να προκύψουν δευτερεύουσες τελικές ή αποτελεσματικές, ανάλογα με το νόημα και κάνοντας τις απαραίτητες αλλαγές (μην ξεχάσετε το κόμμα, όπου χρειαστεί).
Έλειπαν τόσοι μαθητές. Ο δάσκαλος δεν παρέδωσε καινούριο μάθημα.
Το κουδούνι χτύπησε. Τα παιδιά θα μπουν στην τάξη.
Μου ζήτησε οικονομική ενίσχυση. Προσπαθεί να αγοράσει σπίτι.
Είχε πολλή κακοκαιρία. Καμία πτήση δεν μπόρεσε να αναχωρήσει.
Αγχώθηκε τόσο πολύ. Δεν μπoρούσε να μιλήσει πάνω στη σκηνή.
Πήγε σε κατάστημα επίπλων. Θα αγοράσει καινούριο καναπέ.
Μαθηματικά
ΝΑΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΤΑ ΚΛΑΣΜΑΤΑ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑΣ
2/5, 11/5, 6/5,....10/5, 1/5, 5/5
ΒΑΖΩ ΤΑ ΚΛΑΣΜΑΤΑ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΑΠ ΤΟ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ;
5//3, 5/12, 5/15, 5/20 5/4 5/100, 5/123, 5/1000, 5/1, 5/6
ΜΕΤΑΤΡΕΠΩ ΤΑ ΚΛΑΣΜΑΤΑ ΣΕ ΑΝΑΓΩΓΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΝΩ:
2/6 ..... 10/30, 8/16.......12/24 20/40.........25/100
ΚΑΝΩ ΤΑ ΚΛΑΣΜΑΤΑ ΟΜΩΝΥΜΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΝΩ:.(ΒΡΙΣΚΩ ΤΟ ΕΚΠ ΤΩΝ ΠΑΡΟΝΟΜΑΣΤΩΝ)
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: 3/7 ΚΑΙ 4/8 Ε.Κ.Π=56
ΓΙΑ ΝΑΓΙΝΕΙ 56 Ο ΠΑΡΟΝΟΜΑΣΤΗΣ ΤΟΥ ΚΛΑΣΜΑΤΟΣ 3/7 ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΟΡΟΥΣ ΜΕ ΤΟ 8
ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΠΑΡΟΝΟΑΣΤΗΣ ΤΟΥ ΚΛΑΣΜΑΤΟΣ 4/8 56 ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΩ ΜΕ ΤΟ 7 ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΟΡΟΥΣ
ΕΠΟΜΕΝΩΣ:
3 χ 8 και 7χ8=24/56
4χ7 και 8χ7=28/56
ΑΡΑ 28/56>24/56
ΚΑΝΩ ΤΟ ΙΔΙΟ: 4/9 ΚΑΙ 3/7....