Ενημερώθηκε στις 9 Δεκεμβρίου, 2020
ΤΕΤΑΡΤΗ 09/12/20
Β.ΓΛΩΣΣΑΣ(Β ΤΕΥΧΟΣ) ΣΕΛ 10 ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΑ ΡΟΖ ΠΛΑΙΣΙΑ (ΡΗΜΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ)
ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ Ι ΟΤΙ; ΑΥΤΟΣ-Η-Ο ΠΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΙΟΣ;
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ.
ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΕΙ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΙ; -ΠΟΙΟΝ; ΤΟ ΟΝΟΜΑΖΟΥΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ'
ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΣΕΙΣ ΤΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΚΛΩΣΕΙΣ ΤΟ ΡΗΜΑ:
Ο ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΣ ΡΥΘΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ.
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΟΛΥΜΠΟΥΣΑΝ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ'
ΕΓΩ ΕΣΠΑΣΑ ΤΟ ΤΖΑΜΙ.
ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΓΧΕΙΡΗΣΗ .
ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕ ΓΡΑΨΑΜΕ ΚΑΛΑ.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ :ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΚΛΑΣΜΑΤΩΝ:ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΑ ΚΛΑΣΜΑΤΑ ΟΜΩΝΥΜΑ
3/4+1/4= , 2/3 +3/6 , 2/2+2/3+2/4= (ΕΚΠ) , 2/5 +2/5+2/10
ΜΕΙΚΤΑΚΛΑΣΜΑΤΑ: 2 2/3+3 2/6= ΜΕ ΔΥΟ ΤΡΟΠΟΥΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ(ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΤΡΟΠΟ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΥΜΕ ΤΟΝ ΜΕΙΚΤΟ ΣΕ ΚΛΑΣΜΑ ΚΑΙ
ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΑΦΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΛΑΣΜΑΤΑ ΟΜΩΝΥΜΑ. ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΚΕΡΑΙΟΥΣ ΚΙ ΕΠΕΙΤΑ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ ΤΑ ΚΛΑΣΜΑΤΑ ΑΦΟΥ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΜΩΝΥΜΑ ΤΕΛΟΣ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΙΚΤΟ ΣΕ ΚΛΑΣΜΑ) Β.ΜΑΘ ΣΕΛ 50