Ελληνικά

ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ-ΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΙΤΙΟ

 

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗ ΣΕΛ 11. ΤΟΥ ΒΙΒ.ΓΛΩΣΣΑΣ.

ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟ ΡΗΜΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΦΩΝΗ ΚΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΕΙΝΑΙ: Υποκείμενο Ρήμα, Αντικείμενο.ΣΤΗΝ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΡΗΜΑ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΙΤΙΟ(ΤΟ ΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΙΤΙΟ ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ ΤΟΝ...ΔΡΑΣΤΗ ΑΥΤΟΝ-Η - Ο ΠΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ)ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΤΗΣ ΠΡΟΘΕΣΗΣ <<ΑΠΟ>> ΣΕ ΑΙΤΙΑΤΙΚΗ ΠΤΩΣΗ.

1)ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙΣ ΑΠΟ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΣΕ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ,ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΣΕΙΣ ΤΟ ΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΙΤΙΟ ΣΤΗΝ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ(κοκκινη ξυλομπογιά):

α)Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΛΥΣΕ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ.

β)Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕ ΤΗΝ ΒΛΑΒΗ.

γ)Η ΦΩΤΙΑ ΣΒΗΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗ.

δ)Η ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΟΡΤΑΣΕ ΤΗ ΝΙΚΗ.

ε)Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΔΙΕΔΩΣΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΤΗΝ ΡΩΜΗ.

1)Η ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΜΟΛΥΝΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΡΗΞΗ ΤΟΥ ΠΥΡΗΝΙΚΟΥ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ.

2)ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΦΑΝΕΡΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΔΟΤΗ.

3)ΤΟ ΓΕΥΜΑ ΕΤΟΙΜΑΣΤΗΚΕ ΑΠ ΤΟΝ ΜΑΓΕΙΡΑ.

4)Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΧΤΙΣΤΗΚΕ ΑΠ ΤΟΥΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΕΣ ΑΝΘΕΜΙΟ ΚΑΙ ΙΣΙΔΩΡΟ.

ΣΥΜΛΗΡΩΣΕ ΣΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟ ΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΙΤΙΟ ΠΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ:

ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ ΠΑΡΑΧΘΗΚΕ ...

ΤΟ ΠΕΝΑΛΝΤΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΚΕ ...

ΤΑ ΤΕΙΧΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΧΤΥΠΗΘΗΚΑΝ...

ΤΑ ΙΧΝΗ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΩΝ ΣΒΗΣΤΗΚΑΝ...

ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΟΜΥΕΛΙΤΙΔΑΣ ΑΝΑΚΑΛΥΦΘΗΚΑΝ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 1950 ΑΠΟ...

 

                    

ΚΑΛΗΜΕΡΑ Μ’ ΕΝΑ ΑΛΗΘΙΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

ΣΤΟ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑΣ ΤΟΥ 2004 ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ(αναπαράσταση της πραγματικης διαδρομης που έτρεξε απνευστί ο Αθηναίος ημεροδρόμος Φειδιππίδης το 490 π.χ προκειμένου  να ενημερώσει για τη νίκη των Αθηναίων   και να  ξεστομίσει πριν πεθανει τη φραση << Νενικήκαμεν >> ) ΣΤΑ 6/7 ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ Ο ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ  ΒΑΝΤΕΡΛΕ ΝΤΕ ΛΙΜΑ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ 6 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΡΜΑ ΣΤΟ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ ΣΤΑΔΙΟ, ΠΙΣΩ ΤΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Ο ΙΤΑΛΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟ ΜΠΑΛΤΙΝΙ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΕΙΧΕ ΔΙΑΝΥΣΕΙ ΤΟ 0,81 ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ.                                                                                                                                                                                                                       ΕΡΩΤΗΣΗ:ΠΟΣΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΡΜΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Ο ΙΤΑΛΟΣ; (για την ιστορια θα ειναι ο νικητής μετά από ενα απροσδόκητο γεγονός,καθώς ένας Ιρλανδος ιερέας εισήλθε  στο δρομο απο το πληθος και εσπρωξε τον  προπορευόμενο ΝΤΕ ΛΙΜΑ μέχρι να πέσει κάτω).

 

22/03/2021 ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΑΡΙΝΗ ΙΣΗΜΕΡΙΑ

Β.ΕΡΓ.ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΕΛ.23 ΠΕΡΙΓΡΑΨΕ ΤΗΝ ΓΙΑΓΙΑ ΣΟΥ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥΣ (ΠΡΟΣΩΠΟ,ΣΚΕΨΗ,ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ) ΜΥΑΛΟ-ΣΚΕΨΗ,ΨΥΧΗ.

Β.ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΕΛ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΣΕΛ 89 ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΣΕΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ-ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΓΡΑΠΤΩΣ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΡΩΤΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΕΛ.90.

http://photodentro.edu.gr/photodentro/epanastasi_thourios_pidx0051813/texts/orkos_filikwn.html Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟΝ ΟΡΚΟ ΤΗΣ ΦΙΛΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ 

(ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑΓΝΩΣΗ).

Μ Α Θ Η Μ Α Τ Ι Κ Α: 1)ΜΕΤΑΤΡΕΨΕ ΣΕ ΔΕΚΑΔΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ:49/100=        ,3/10=          ,500/1000=        ,0,7=       ,5,55=        0,005=  99,

2)ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΒΑΛΤΕ < => 88,88.......88,8  , 1,1010......1,0010 ,    5,8......5,800 ,  0,9....

ΣΤΡΟΓΓΥΛΟΠΟΙΗΣΤΕ ΣΤΑ ΔΕΚΑΤΑ:14,566 =..........  ,  0,183=............ , 1,170=.........., 99,972  ΣΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΑ: 99,178=........ , 99,978=........ , 0,967=........

ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΚΑΙ ΑΦΑΙΡΕΣΕ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ: 36,075+3,,925=         0,999+0,001=          55,015+55,125 =           ,2,15-0,16=         100,099-1,99=

25,55Χ10=..........    25,55Χ100=.........25,55Χ1.ΟΟΟ=............   ,  0,15Χ10=.........,  0,35Χ100=.........1,15Χ1000=.........

55,55:10=........... 55,55:100=........... 1,15:1000=.........

ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Μαθηματικα 20/03/21

Μια βιοτεχνία στη Β.Ελλάδα παρασκεύασε 1,860 τόνους βιολογική μαρμελαδα ροδάκινο.Απ΄ αυτή την ποσότητα συσκεύασε το 1/3 σε βάζα των 0,250 του κιλού.Από αυτά πούλησε το 20% στην εσωτερική αγορά  με τιμή χονδρικής πώλησης 1,80 ευρώ το τεμάχιο και το υπόλοιπο το εξήγαγε στην αγορά της Νορβηγίας με  τιμή πώλησης 1,90 ευρώ το τεμαχιο.

1) Πόσα χρήματα εισέπραξε  η εταιρεία ; 2)Εάν το καθαρο κέρδος της εταιρείας(αφαιρώντας τα κόστη των α΄' υλών,εργατικών και εξόδων διακίνησης)  είναι  65% ανά τεμάχιο,ποιο είναιτο καθαρό κέρδος της; 3)θα αρέσει η μαρμελάδα στους Νορβηγούς;

μαθηματικα

1)'Ενας αγρότης συνέλλεξε 4,8 τόνους ελιές , έβγαλε το 1/4 αυτής  της ποσότητας ελαιόλαδο .Κράτησε για το σπίτι του το 30% και το υπόλοιπο

το πούλησε  προς 2,8 ευρώ το κιλό.Πόσα χρήματα εισέπραξε;

2)Να μετατρέψεις τις ποσότητες σε δεκάδικους αριθμούς: 480%  , 75%,  1 2/4 (μεικτός) , 15/2,  3/12.

Στη γλωσσα  β.εργ. ασκ 7 σελ 22 μεταφερω τα ρηματα απ τη σελιδα 21 στην 22 και τα βαζω στον πινακα  της υποτακτικης αοριστου και οριστικης ενεστωτα.

ΔΕΥΤΕΡΑ 21/12/2020 ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΗΛΙΟΣΤΑΣΙΟ (ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΝΥΧΤΑ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ)

ΓΛΩΣΣΑ :ΟΡΘ.:Β.ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΕΛ 19 ΑΣΚ.4

1.ΣΕΛ.26-27 ΤΙΤΛΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ.

2.ΣΤΗΝ 6η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ :ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΔΩΣΑΝ... ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ. ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΤΕ ΤΟΝ ΕΥΘΥ ΣΕ ΠΛΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΟΠΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ : ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ ΚΛΑΣΜΑΤΩΝ ΣΕΛ.54 (ΠΡΑΣΙΝΟ ΠΛΑΙΣΙΟ)

  α) ΚΑΝΩ ΤΙΣ ΔΙΑΙΡΕΣΕΙΣ ΣΤΑ ΟΜΩΝΥΜΑ ΚΛΑΣΜΑΤΑ:  20/6 : 2/6=....... ,    16/4 : 4/5 =.....           100/50 : 25/50=                                                                                        β)  ΣΤΑ ΕΤΕΡΩΝΥΜΑ:(μετατρεπω σε ομωνυμα)  4/6 : 2/12=.....          3/5 : 5/15=......   6/4  : 2/3=                                                                                                                    γ)  ΑΝΤΙΣΤΡΕΦΩ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΚΛΑΣΜΑΤΟΣ ΚΙ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΚΑΝΩ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟ: 3/9 :  2/11=       5/3 : 4/7=       5/10 : 2/5=

ΠΡΟΒΛΗΜΑ: Ο κ.ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΜΑΖΕΨΕ 10 ΚΙΛΑ ΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΒΑΛΕΙ ΣΕ ΒΑΖΑ ΤΩΝ 2/4 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ.                                                                                               ΕΡΩΤΗΣΗ:ΠΟΣΑ ΒΑΖΑ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ;

ΕΠΙΛΕΓΩ ΤΗΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ:    10χ 2/4=        ,  2/4:10=       ,       10:2/4

                                                                                                                                      

 

 

 

 

 

                 

ΠΕΜΠΤΗ 17/12/20

2. Υπογραμμίζω τα ρήματα των παρακάτω προτάσεων και κυκλώνω το αντικείμενο ,αν δεν έχει σημειώνω δίπλα τη λέξη :αμετάβατο .

Ο Γιώργος έφυγε νωρίς.
Η Αντωνία παίζει πιάνο.
Έμαθα πως θα σχολάσουμε νωρίτερα.
Ο πάνθηρας τρέχει γρήγορα.
Το μωρό τρώει κρέμα με λαχανικά. 

Βρίσκω τα συνδετικά ρήματα (αυτά που συνδέουν το υποκείμενο με το
κατηγορούμενο) των παρακάτω προτάσεων και τα κυκλώνω ,επίσης υπογραμμίζω τα κατηγορούμενα: Τα κυριότερα συνδετικά ρήματα είναι: είμαι, γίνομαι, φαίνομαι, λέγομαι, καλούμαι, βρίσκομαι, ονομάζομαι, θεωρούμαι, αποδεικνύομαι, παρουσιάζομαι, ανακηρύσσομαι, εκλέγομαι, διορίζομαι, εργάζομαι (ως)  κ.α.

Ο Κωστής Παλαμάς γεννήθηκε στην Πάτρα το 1859. Είναι κορυφαίος
ποιητής της νεοελληνικής λογοτεχνίας με πολύ αξιόλογο έργο. Εργάστηκε ως
γραμματέας του Πανεπιστημίου Αθηνών και το 1926 έγινε ένας από τους
πρώτους ακαδημαϊκούς. Αγωνίστηκε για την καθιέρωση της δημοτικής
γλώσσας και για την ανανέωση της ποίησης. Με το έργο του κατάφερε να
εκφράσει τις αγωνίες και τους αγώνες του ελληνικού έθνους και θεωρείται
σημαντικότατο. Πέθανε στην Αθήνα το 1943, στη διάρκεια της Κατοχής.

Π Ρ Ο Β Λ Η Μ Α: ΔΙΑΒΑΖΩ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ 120 ΣΕΛΙΔΩΝ.ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ 1/3 ΤΩΝ ΣΕΛΙΔΩΝ,ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΑ 6/8 ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ.

ΠΟΣΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΜΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ;

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΥ ΚΛΑΣΜΑΤΩΝ :https://www.mathgames.com/skill/4.67-multiply-fractions-by-whole-numbers

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ:https://www.youtube.com/watch?v=5EmAuxqFsvo

 

16/12/20 ΓΛΩΣΣΑ :ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΚΛΑΣΜΑΤΩΝ.

 

 

 ΥΠΟΛΟΓΙΣΕ ΤΑ ΓΙΝΟΜΕΝΑ (ΚΑΝΕ ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΟΠΟΥ Χ ΡΕΙΑΣΤΕΙ):7/7 Χ 4/7=,        3 Χ 12/20=      4/6 Χ 8/4=     2/6 Χ 3/2=....=

 

ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ ΣΤΙ ΙΣΟΤΗΤΕΣ:  3/5 Χ  5/...=1,      3/2 Χ  ..../6=2

ΓΛΩΣΣΑ: ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΩ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ ΔΙΑΔΡΣΤΚΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ,ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΥ:http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/askisis%20nea/katigoroumena3.htm

http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/askisis%20nea/katigoroumena.htm

https://www.teachingtherapy.com/2020/04/blog-post_97.html

 

 

 

1.Κατηγορούμενο είναι η λέξη που βρίσκεται δίπλα σε συνδετικό ρήμα και δίνει μια
ιδιότητα στο υποκείμενο της πρότασης.

2.Το ρήμα που παίρνει κατηγορούμενο λέγεται συνδετικό γιατί συνδέει το υποκείμενο
με το κατηγορούμενο.

3.Τα συνδετικά ρήματα είναι τα εξής: είμαι, φαίνομαι, γίνομαι, θεωρούμαι,
διορίζομαι, εκλέγομαι, μοιάζω κ.ά.
4. Το κατηγορούμενο αφού προσδιορίζει το υποκέιμενο, βρίσκεται πάντα σε πτώση
ονομαστική και σε ίδιο αριθμό και γένος με το υποκείμενο.
5. Το κατηγορούμενο μπορεί να είναι επίθετο, ουσιαστικό, μετοχή, αντωνυμία ή και ολοκληρη πρόταση.

1. Σημειώστε Υ για το Υποκείμενο, Ρ για το Ρήμα, Α για το
Αντικείμενο και Κ για το Κατηγορούμενο.

1,Τα παιδιά φαίνονται καλοδιάθετα.2,  Η γάτα κυνηγάει το ποντίκι.3.   Η οικογένεια του Δημήτρη ήταν μεγάλη.4.Ο Νίκος έσπασε το βάζο με το γλυκό.

5.Ο Δημήτρης και ο Νίκος εκλέχθηκαν αντιπρόεδροι.

ΤΡΙΤΗ 15/12/2020

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΗ ΣΕΛ 56 ΤΟΥ Β.ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΓΛΩΣΣΑΣ ΕΠΕΙΤΑ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΡΗΜΑΤΑ (ΟΛΑ) ΠΟΥ

ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΣΑΜΕ ΣΤΗ ΣΕΛ 57 ΣΤΗ ΣΤΗΛΗ ΡΗΜΑΤΑ  ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΤΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥΣ.(ΑΣΚ 4).

ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΕΥΡΕΣΗΣ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ.

http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/askisis%20nea/antikeimeno-nea/1.htm

http://users.sch.gr/ipap/NEGlossa/Ask-yp/yp-4.htm

http://users.sch.gr/ipap/NEGlossa/Ask-yp/yp-2.ht

http://users.sch.gr/ipap/NEGlossa/Ask-yp/yp-1.htm.

ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΄΄ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ΄΄ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΟΡΙΣΜΟΥΣ:ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ,ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ,ΘΕΡΜΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ, ΤΗΞΗ,ΠΗΞΗ.

 

ΔΕΥΤΕΡΑ 14/12/20

ΓΛΩΣΣΑ Β.ΕΡΓ ΣΕΛ 54  ΕΡΓ 1.

ΝΑ ΚΥΚΛΩΣΕΙΣ ΤΑ ΑΜΕΤΑΒΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΣΕΙΣ ΤΑ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΑ ΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ:

Ο ΑΕΡΑΣ ΦΥΣΟΥΣΕ ΔΥΝΑΤΑ.

Ο ΑΕΡΑΣ ΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΤΖΑΜΙ.

ΙΣΩΣ ΕΡΘΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ  ΝΑ ΛΥΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ.

Η ΕΛΕΝΗ ΧΤΥΠΗΣΕ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΗΣ ΟΤΑΝ ΕΠΕΣΕ ΚΑΙ ΧΤΥΠΗΣΕ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ.

ΚΛΕΙΣΑΜΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΟΤΑΝ ΧΤΥΠΗΣΕ ΤΟ ΚΟΥΔΟΥΝΙ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ  ΕΞΩ..

Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΟΙΤΑΞΕ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΧΑΙΡΕΤΗΣΕΙ ΟΠΩΣ ΣΥΝΗΘΙΖΕ.

O ΟΡΦΕΑΣ ΤΡΕΧΕΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ.

Ο ΟΡΦΕΑΣ ΚΛΩΤΣΑΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΕΝΕΡΓΩΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΛΑΣΜΑ:

6/8+3/16,      5/7-3/14,    3/5+5/10,  2 3/2 (ΜΕΙΚΤΟ)-5/8 , 

ΕΝΕΡΓΩ ΣΤΑ 2 ΠΡΩΤΑ ΚΛΑΣΜΑΤΑ:3/6 +2/3 + 4/12=

ΠΡΟΒΛΗΜΑ: ΕΚΑΝΑΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΡΕΘΥΜΝΟ- ΣΗΤΕΙΑ ΣΕ  3 3/4 (ΜΕΙΚΤΟ) ΤΗΣ ΩΡΑΣ.Η ΠΡΩΤΗ ΣΤΑΣΗ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΟΔΗΓΗΣΗ 1 2/6 ΤΗΣ ΩΡΑΣ ΕΝΩ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΤΑΣΗ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ  1 1/3 ΤΗΣ  ΩΡΑΣ.

ΠΟΣΗ ΩΡΑ ΟΔΗΓΟΥΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΣΗΤΕΙΑ;

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ:ΣΤΟ ΧΑΡΤΗ ΤΟΥ Β.ΕΡΓ ΣΕΛ 23 ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΟΥΝ ΤΑ 12 ΨΗΛΟΤΕΡΑ ΒΟΥΝΑ ΚΑΙ ΟΙ 19 ΜΕΓΑΛΤΡΣ ΠΕΔΙΑΔΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΟΜΑΙ ΤΟ

ΧΑΡΤΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ 50   ΣΕΛ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΤΛΑΝΤΑ.