Ας παίξουμε [2]- Car 2 Play

Κατά την έναρξη του παιχνιδιού, κάντε κλικ στο κουμπί Full Screen Control.

Πλήκτρα που θα χρησιμοποιήσετε :

Παίκτης 1 (Κίτρινο αυτοκίνητο)
w Εμπρός
z Πίσω
a Αριστερά
s Δεξιά

Παίκτης 2 (Κόκκινο αυτοκίνητο)
Καθοδήγηση με τα βελάκια του πληκτρολογίου

Σκοπός: Να τερματίσουν οι παίκτες τα αυτοκίνητα τους χωρίς να βγούνε από τον δρόμο.
Σε περίπτωση που το αυτοκίνητο ενός παίκτη βγεί από την πορεία του, τότε ξεκινάει ξανά από το σημείο της αφετηρίας.

Για να μπεις στο παιχνίδι κάνε κλικ εδώ-> https://scratch.mit.edu/projects/356851474/

 

Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε στο εργαστήριο πληροφορικής από τους µαθητές και τις µαθήτριες της Γ’ και ∆’ Λυκείου ειδικότητας Πληροφορικής ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. ΕΥΒΟΙΑΣ

Ας παίξουμε ~ Παιχνίδι γνώσεων

🙋‍♂️🙋‍♀️2η Δραστηριότητα των μαθητών και μαθητριών σε προγραμματισμό scratch 3.0

Κατά την έναρξη του παιχνιδιού, κάντε κλικ στο κουμπί Full Screen Control.

Πληκτρολογήστε την απάντηση σας, με ΚΕΦΑΛΑΙΑ γράμματα.

Για κάθε σωστή απάντηση που θα δίνεται, ο μαθητής θα ψηλώνει και θα αλλάζει χρώμα από την μπλούζα του.

Για να εισέλθετε στο παιχνίδι γνώσεων κάντε κλικ εδώ:
https://scratch.mit.edu/projects/356882828

Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε στο εργαστήριο πληροφορικής και ΕξΑΕ από τους µαθητές και τις µαθήτριες της Γ’ και ∆’ Λυκείου ειδικότητας Πληροφορικής ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. ΕΥΒΟΙΑΣ

Πλεονεκτήματα και κίνδυνοι

Βασικό πλεονέκτημα του υπερχρονισμού είναι ότι μπορούμε να προμηθευτούμε μια σχετικά φθηνή και χαμηλών επιδόσεων μονάδα υλικού και με τον υπερχρονισμό να συναγωνίζεται σε απόδοση μια πιο ακριβή και υψηλότερων επιδόσεων μονάδα υλικού.

 

Με αυτό τον τρόπο παρατείνουμε, επίσης, τη χρηστικότητα παλιού εξοπλισμού, που θα θεωρούνταν παρωχημένης τεχνολογίας. Επιπλέον ορισμένες φορές μπορεί ο υπερχρονισμός μιας μονάδας υλικού να οδηγήσει στη διαπίστωση ότι άλλη συνεργαζόμενη μονάδα υλικού έχει μεγαλύτερες δυνατότητες ή να οδηγήσει στην εκμετάλλευση των ήδη γνωστών δυνατοτήτων της, οι οποίες όμως έμεναν αναξιοποίητες λόγω της χαμηλής απόδοσης του υπόλοιπου εξοπλισμού.

Βασικές διαφορές των τεχνολογιών SLI NVIDIA και Crossfire AMD

Οι βασικές διαφορές των τεχνολογιών SLI NVIDIA και Crossfire AMD είναι οι εξής:

 

• Οι κάρτες γραφικών SLI που θα χρησιμοποιηθούν πρέπει να έχουν όμοιους επεξεργαστές γραφικών (GPUs) και εσωτερική μνήμη, ενώ αυτές της Crossfire πρέπει απλά να ανήκουν στην ίδια «οικογένεια» μοντέλων και δεν απαιτείται να έχουν τις ίδιες προδιαγραφές εσωτερικής μνήμης.

• Η τεχνολογία Crossfire είναι διαθέσιμη σε περισσότερες μητρικές πλακέτες.

• Οι νεότερες Crossfire συμβατές κάρτες γραφικών δεν απαιτούν συνδετήρες – γέφυρες.

• Σε Crossfire συμβατές κάρτες γραφικών, οι επεξεργαστές γραφικών (GPUs) μπορούν να συνεργαστούν με τις ενσωματωμένες στη μητρική μονάδες επεξεργασίας APUs (AMDAccelerated Processing Units).

 

Σε γενικές γραμμές και μέχρι στιγμής, η τεχνολογία SLI είναι λίγο πιο περιοριστική σε σχέση με την τεχνολογία Crossfire, η οποία είναι πιο ευέλικτη.