Άσκηση ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ενότητας 1.5

 

Μετά την μελέτη σας στην ενότητα 1.4, μεταβείτε στο ιστολόγιο του μαθήματος και λύστε το σταυρόλεξο βρίσκοντας τις λέξεις που αναζητούνται στον διαμορφωμένο χώρο.

 

Δραστηριότητα ενότητας 1.5.1

Αφού μελετήσετε την ενότητα 1.4.1 "Τα ερευνητικά πεδία της εξΑΕ κατά Holmberg" συγκρίνετε τα γνωστικά θέματα που ανέπτυξε ο Holmberg σε σχέση με την εξΑΕ στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Μελετήστε τον ιστότοπο του ΕΠΚ Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου: Σπουδές στην Κύπρο (euc.ac.cy) και αναλύστε την άποψη σας στο διαμορφωμένο ψηφιακό πίνακα padlet.

Κάντε κλικ ΕΔΩ :https://padlet.com/km215801/n54ofd76c3jfptye

 

Άσκηση ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ενότητας 1.4

Εφόσον έχετε  μελετήσει τις  ενότητες  1.2 και 1.3 του μαθήματος, εισέλθετε στο ιστολόγιο και συμπληρώστε την άσκηση αυτοαξιολόγησης.

Σύρετε τις λέξεις και αποθέστε τις στα κενά ώστε να συμπληρωθούν σωστά  οι προτάσεις.

Δραστηριότητα ενότητας 1.4

 

Μελετήστε το παρακάτω κείμενο της Μαρίας Ζωγραφάκη που αναφέρεται σε μελέτη περίπτωσης για το κοινωνικό πλαίσιο και τη διδακτική πράξη. (Σκηνή 2 σ. 15-16).

Ζωγραφάκη. Μ. (2007). ∆ιδακτική Μεθοδολογία Κοινωνικό πλαίσιο και διδακτική πράξη Κλειδιά και Αντικλείδια . ΥΠΕΠΘ Πανεπιστήµιο Αθηνών.

Να παρουσιαστεί κριτικά η «μεταφορά της γνώσης» στη διαδικασία της διδασκαλίας και πως συνέβαλε η πρακτική της αρχής των «συγκοινωνούντων δοχείων». Πληκτρολογήστε την απάντηση σας στο διαμορφωμένο χώρο. (έως 200 λέξεις).

ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΕΔΩ 

Άσκηση ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ενότητα 1.3