«Μάθηση με αποκλειστική χρήση Τηλεκπαίδευσης (Σύγχρονης και Ασύγχρονης), με τη βοήθεια ψηφιακών εργαλείων (Δυναμικής Γεωμετρίας και Συστήματα Συμβολικής Άλγεβρας), για παρατεταμένο χρονικό διάστημα, εν μέσω Πανδημίας. Μελέτη Περίπτωσης.» Βασίλειος Πανάς ΠΕ03

Πίνακας περιεχομένων

Τίτλος Εργασίας:  «Μάθηση με αποκλειστική χρήση Τηλεκπαίδευσης (Σύγχρονης και Ασύγχρονης), με τη βοήθεια ψηφιακών εργαλείων (Δυναμικής Γεωμετρίας και Συστήματα Συμβολικής Άλγεβρας), για παρατεταμένο χρονικό διάστημα, εν μέσω Πανδημίας. Μελέτη Περίπτωσης.».. 1

  1. Εκφώνηση της Εργασίας. 3
  2. Γενικό Θέμα. 5
  3. Εισαγωγή. 5
  4. Θεωρητικό Πλαίσιο. 5

4.1.          Συνοπτική ανάπτυξη του θέματος της οργανωσιακής μάθησης σε οργανωσιακό επίπεδο. 5

4.2.          Σύντομη αναφορά  στη Θεωρία Κοινωνικών Συστημάτων. 6

4.3.          Εννοιολόγηση όλων των όρων (ως αναφορά ορισμών εργασίας). 6

  1. Ερευνητικό Μέρος. 7

5.1       Σχεδιασμός μικρο-παρέμβασης σε συγκεκριμένη σχολική μονάδα.. 7

5.2       Παρέμβαση σε επίπεδο διδασκαλίας των μαθητών της εκπαιδευτικής δομής, με στόχο τη βελτίωση του επιπέδου οργανωσιακής μάθησης.. 7

5.3       Επιμέρους σκοπός που επιδιώκεται να επιτευχθεί σε σχέση με τη βελτίωση του επιπέδου οργανωσιακής μάθησης και βάση αυτού να προτείνονται αλλαγές και τρόπος εισαγωγής τους. 8

  1. Συμπεράσματα. 8

6.1       Προσδοκώμενα αποτελέσματα, στη βάση της θεωρίας (έλεγχος παρέμβασης). 8

6.2       Έλεγχος της θεωρίας στη βάση της σχεδιαζόμενης ή εικονικής εφαρμογής  8

  1. Γενικά συμπεράσματα Προτάσεις για περαιτέρω έρευνα. 8
  2. Γλωσσάριο. 9
  3. Βιβλιογραφία. 9