Το αυτοβιογραφικό μου σκίτσο!

Το αυτοβιογραφικό μου σκίτσο!

Το αυτοβιογραφικό μου σκίτσο

Στα τουρκικά μια γλώσσα που έμαθα για να μπορώ να μιλάω με άτομα που δεν ήξεραν την δικιά μου γλώσσα

Το αυτοβιογραφικό μου σκίτσο!!!

“Από τα γλωσσικά αυτοβιογραφικά σκίτσα της τάξης μας”

Συντομός διάλογος στο κυλεικείο στα Γεμανικά

Συντομός διάλογος στο κυλεικείο στα Γεμανικά

Συντομός διάλογος στο κυλεικείο στα Ρωσικά

Σύντομος διάλογος στο κυλικείο στα Ρωσικά

Συντομός διάλογος στο κυλεικείο στα Αγγλικά

Συντομός διάλογος στο κυλεικείο στα Αγγλικά

Συντομός διάλογος στο κυλεικείο στα Αγγλικά

 

 

 

 

“Γιορτή πολυγλωσσίας στο Β2!”

       

Στην τάξη μας υπάρχει διγλωσσία, πολυγλωσσσία:Τουρκικά,Ρωσικά,Γεωργιανά,Αλβανικά,Γερμανικά κ.α.

Η αξία των γλωσσών για μας είναι συναισθηματική:Καταγωγή, ρίζες ,φίλοι, διδακτικές εμπειρίες.

Πρακτική: Ταξίδια, σπουδές.

 Κοινωνική: Γνωριμία με άλλους ανθρώπους

Πολιτισμική: Γμωριμία με άλλους πολιτισμούς.

Ομαδοσυνεργατική Διδασκαλία στην τάξη μας!!!

Το Β2 ντύθηκε «CSI» και «Νόμος και Τάξη»

Τσικνοπέμπτη σήμερα!

16/02/2023

Ντυθήκαμε όλοι πράκτορες με μαύρο σακάκι, μαύρο παντελόνι, μαύρα γυαλιά!

Χρόνια πολλά σε όλους!!!!!!

 

 

ΟΙ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΘΗΤΩΝ

Συμμετέχοντας στην έρευνα του Εθνικού Κέντρου Κοινωνικών Ερευνών διαπιστώθηκε ότι οι σχέσεις μεταξύ των μαθητών ένος τμήματος είναι διπολικές.Αλλες σύγχρονες έρευνες κατέληξαν στο αποτέλεσμα ότι υπάρχουν θετικά και αρνητικά στοιχεία στις σχέσεις αυτές..

Αρχικά υπάρχουν αρκετά θετικά στοιχεία τα οποία προκύπτουν από την ευνοική αυτή συνενόηση των μαθητών.Αυτό έχει ως συμπέρασμα την αρμονική συνεργασία των μαθητών μέσα και έξω από το τμήμα.Ετσι ο κάθε μαθητής μπορεί να αποδώσει στους τομείς που τον ενδιαφέρουν.Τέλος στην περίπτωση ομαδικών εργασιών το τμήμα θα μπορέσει να συνεργαστεί χωρίς να υπάρξουν ιδιαίτερα προβλήματα.

Από την άλλη μεριά υπάρχουν παράγοντες από τους οποίους μπορεί ένας μαθητής να αναπτύξει προβληματικές σχέσεις με τους συμμαθητές του.Το οικογενειακό περιβάλλον μπορεί να μην έχει προσφέρει την απαραίτητη καθοδήγηση στα παιδιά.Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αλλοίωση της προσωπικότητας του παιδιού και και κατ επέκταση σε προβληματική συμπεριφορά.Το πρόβλημα μπορεί να αντιμετωπιστεί με ενημέρωση των γονέων από τους εκπαιδευτικούς αν έχει εντοπιστεί κάποιο πρόβλημα.Οι γονείς με τη σειρά τους να αλλάξουν τον τρόπο που συμπεριφέρονται.

Συμπερασματικά υπάρχουν αρνητικά και θετικά στοιχεία ανάλογα με τη σωστή ή προβληματική σχέση των μαθητών.Η λύση θα ήταν μια επικοδομητική συνεργασία μεταξύ μαθητών ,γονέων και εκπαιδευτικών..

Οι σχέσεις μαθητών-εκπαιδευτικών στη σύγχρονη εποχή

Οι σύγχρονες σχέσεις μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών έχουν αποτελέσει ένα πολύ συνηθισμένο θέμα, εφόσον η εκπαίδευση, ως τομέας, έχει σίγουρα αλλάξει και έχει φτάσει διαφορετικά επίπεδα σε σχέση με αυτά που ήταν πριν. Πολλοί παράγοντες έχουν αλλάξει και μέσα σε αυτούς είναι η συμπεριφορά και ο χαρακτήρας των μαθητών μέσα στη σχολική μονάδα.

 

Θα ήταν σημαντικό να αναφερθεί το γεγονός ότι οι μαθητές νοιώθουν μια απομόνωση μεσα στις τάξεις τους και αυτό μπορεί να οφείλεται σε πολλούς λόγους. Οι κύριοι λόγοι που διαπιστώνουμε όμως είναι η ψυχολογία τους και το αίσθημα ότι κάνεις δεν μπορεί να τους βοηθήσει. Με αυτόν τον τρόπο, αρνούνται να πάρουν βοήθεια από τους καθηγητές, όχι επειδή πιστεύουν πως δεν ξέρουν πως να βοηθήσουν, αλλά επειδή φοβούνται και δεν θέλουν να ενοχλήσουν ούτε αυτούς αλλά ούτε τον εαυτό τους. Έτσι, ανεπαρκείς σχέσεις μεταξύ παιδιών και εκπαιδευτικών ενδέχεται να οδηγήσουν τους μαθητές στο να αντιπαθήσουν το σχολείο και να αισθανθούν ότι βρίσκονται σε ένα τελείως ξένο και επικίνδυνο περιβάλλον, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν οι ίδιοι να αναπτύξουν μια αντικοινωνική συμπεριφορά, μια παραβατικότητα και σχολική αποτυχία.

 

Αντίθετα, από τη στιγμή που οι σχέσεις παιδιών και εκπαιδευτικών περιέχουν φροντίδα και υποστήριξη, οι εκπαιδευτικοί διαχειρίζονται με περισσότερη προσοχή ένα σύνολο μαθητών , αλλά και τις απορίες που διαθέτει ο κάθε μαθητής, είτε είναι για το μάθημα, η κάτι που πρόκειται για την προσωπική τους ζωή, και έτσι οι μαθητές αισθάνονται ασφάλεια. Οι εκπαιδευτικοί φυσικά θα μπορούσαν να προσφέρουν κάτι παραπάνω από αυτό, κάτι το οποίο θα ενεργοποιήσει τη θέληση του μαθητή, σαν τις δραστηριότητες. Οι εκδρομές, οι ομαδικές εργασίες, συγκεκριμένα προγράμματα που ακολουθούν όλα μπορούν να δώσουν στον μαθητή μια θετική επίπτωση, εφόσον αυτό θα τον βοηθήσει να αναπτύξει και πιο δυνατές σχέσεις με τους φίλους του ή ακόμα και να γνωρίσει καινούρια άτομα χωρίς να υπάρχει ο φόβος της απόρριψης, αλλά και του δίνεται η ευκαιρία να μάθει καινούριες δεξιότητες.

 

Συμπεραίνοντας, αν ο μαθητής καταφέρει να εκμεταλλευτεί αυτές τις ευκαιρίες θα έχει διαμορφώσει μια πάρα πολύ καλή εικόνα για τις ικανότητες του, θα εμπεδώσει πολύ καλές συνήθειες και θα γίνει πιο αποδοτικός στις σχολικές του υποχρεώσεις αλλά και στις φιλίες του με άλλους μαθητές που ενδεχομένως να περνάνε και αυτοί μια παρόμοια φάση. Θα έχει αποκτήσει την επικοινωνία και θα μπορέσει να σταθεί για τον εαυτό του σε κάθε περίπτωση.