Σχέσεις Μαθητών – Καθηγητών

Η ψυχολογία του μαθητή καθορίζει την πορεία και την πρόοδό του. Γι’ αυτό το λόγο στο Σχολείο πρέπει να καταβάλλεται ιδιαίτερη προσπάθεια και  φροντίδα και δε διαταράσσεται το ήρεμο κλίμα, που πρέπει να επικρατεί. Για την υλοποίηση των παραπάνω σημαντική είναι και η προσφορά των καθηγητών, οι οποίοι βρίσκονται το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας μαζί με τους μαθητές.

Οι καθηγητές θα πρέπει να σέβονται το μαθητή, ο οποίος έχει την δική του προσωπικότητα, όπως και ο καθένας από εμάς. Όπως και προσεγγίζουν τον κάθε μαθητή όχι απλώς ως μέρος του μαθητικού συνόλου, γιατί κάθε παιδί έχει ιδιαίτερο χαρακτήρα, τρόπο συμπεριφοράς και ενδιαφέροντα και να ενθαρρύνουν το μαθητή, επαινώντας και επιβραβεύοντας τις προσπάθειές του.

Από την άλλη και οι μαθητές πρέπει να σέβονται τον καθηγητή εφόσον είναι σωστός απέναντι τους. Επίσης να μην φοβούνται να ζητήσουν βοήθεια και να προσπαθούν αντί να τα παρατάνε με την πρώτη δυσκολία.

Συμπερασματικά, λοιπόν, επισημαίνουμε ότι η λύση του προβλήματος θα προκύψει από την προσπάθεια και των καθηγητών αλλά και των μαθητών.

Υπογραφή

2 Comments on “Σχέσεις Μαθητών – Καθηγητών

  1. Μπράβο ΡΑΦ το κείμενο σου είναι πάρα πολύ ωραίο με ωραία επιχειρήματα και τέλεια δομή του κειμένου… Μου άρεσε αρκετά ο τρόπος σου και το σκεπτικό σου για την ψυχολογία του μαθητή… Υπέροχο πάρα πολύ ωραίο και ενδιαφέρον κείμενο ..Επισης μου άρεσε ο συλλογισμός σου …. ΜΠΡΑΒΟΟΟΟ!!!!!!💗
    συνέχισε έτσιιιι!

  2. Άρθρο: Λογική οργάνωση: Ζητούμενο: Βελτιωμένες σχέσεις εκπαιδευτικών/μαθητών-τριών. Αίτιο: το καλό σχολικό κλίμα ενθαρρύνει την πρόοδο των μαθητών. Αποτελέσματα: αλληλοσεβασμός, ο/η μαθητής/τρια αντιμετωπίζονται εξατομικευμένα και όχι ως άθροισμα, στήριξη μαθητών/τριών. Μπράβο!

Leave a Reply