Posted on January 17, 2023
ΟΙ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΘΗΤΩΝ
Συμμετέχοντας στην έρευνα του Εθνικού Κέντρου Κοινωνικών Ερευνών διαπιστώθηκε ότι οι σχέσεις μεταξύ των μαθητών ένος τμήματος είναι διπολικές.Αλλες σύγχρονες έρευνες κατέληξαν στο αποτέλεσμα ότι υπάρχουν θετικά και αρνητικά στοιχεία στις σχέσεις αυτές..
Αρχικά υπάρχουν αρκετά θετικά στοιχεία τα οποία προκύπτουν από την ευνοική αυτή συνενόηση των μαθητών.Αυτό έχει ως συμπέρασμα την αρμονική συνεργασία των μαθητών μέσα και έξω από το τμήμα.Ετσι ο κάθε μαθητής μπορεί να αποδώσει στους τομείς που τον ενδιαφέρουν.Τέλος στην περίπτωση ομαδικών εργασιών το τμήμα θα μπορέσει να συνεργαστεί χωρίς να υπάρξουν ιδιαίτερα προβλήματα.
Από την άλλη μεριά υπάρχουν παράγοντες από τους οποίους μπορεί ένας μαθητής να αναπτύξει προβληματικές σχέσεις με τους συμμαθητές του.Το οικογενειακό περιβάλλον μπορεί να μην έχει προσφέρει την απαραίτητη καθοδήγηση στα παιδιά.Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αλλοίωση της προσωπικότητας του παιδιού και και κατ επέκταση σε προβληματική συμπεριφορά.Το πρόβλημα μπορεί να αντιμετωπιστεί με ενημέρωση των γονέων από τους εκπαιδευτικούς αν έχει εντοπιστεί κάποιο πρόβλημα.Οι γονείς με τη σειρά τους να αλλάξουν τον τρόπο που συμπεριφέρονται.
Συμπερασματικά υπάρχουν αρνητικά και θετικά στοιχεία ανάλογα με τη σωστή ή προβληματική σχέση των μαθητών.Η λύση θα ήταν μια επικοδομητική συνεργασία μεταξύ μαθητών ,γονέων και εκπαιδευτικών..
One Comment on “ΟΙ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΘΗΤΩΝ”
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.
Άρθρο: Λογική οργάνωση: Ζητούμενο: Συμπεριφορά μαθητών/τριών μεταξύ τους. Αίτιο: Γονεϊκό περιβάλλον. Αποτελέσματα: είτε θετικά, (συνεργασία, ομαδικότητα), είτε αρνητικά (παραβατικότητα). Λύση: συνεργασία γονέων/εκπαιδευτικών/μαθητών-τριών. Μπράβο!