Αμοιβαία σχέση καθηγητών-μαθητών

         Στις μέρες μας οι σχέσεις μεταξύ μαθητών και καθηγητών έχουν σαφώς βελτιωθεί. Όσο περνάει ο καιρός, παρατηρούμε πως και οι δύο πλευρές επιθυμούν μια ουσιαστική και αρμονική συνύπαρξη.                                         Τα δεδομένα αυτής της σχέσης έχουν αλλάξει, καθώς και η ίδια η εποχή έχει αλλάξει αρκετά .                                           Πιστεύω ότι οι σχέσεις μαθητών και καθηγητών εξακολουθούν να είναι τυπικές, απλώς σε μικρότερο βαθμό. Αυτό σημαίνει ότι έχει γίνει μεγάλη πρόοδος από την πλευρά των καθηγητών, ώστε και εμείς οι μαθητές να νιώθουμε πιο άνετα στον σχολικό χώρο.                                      Κάτι που μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση και γίνεται φανερό το τελευταίο διάστημα, είναι η επικοινωνία που έχουμε εμείς οι μαθητές με τους καθηγητές και εκτός του σχολικού πλαισίου. Ιδιαίτερα μετά την πανδημία, έχουμε αναπτύξει καινούριους τρόπους επικοινωνίας μέσω διαδικτύου και συγκεκριμένα μέσω επίσημης πλατφόρμας για εργασίες και ασκήσεις.                    Βέβαια  μια πραγματικότητα που ίσως να μην αλλάξει και ποτέ, είναι το πώς εμείς οι μαθητές βλέπουμε τους καθηγητές . Συνήθως, τους τοποθετούμε στο μυαλό μας ως κάτι αυστηρό, ενώ πολλές φορές μπορεί να μην ισχύει.  Από την άλλη πλευρά, όμως, στις μέρες που είναι πιο χαλαρές, οι καθηγητές έρχονται πιο κοντά με τα παιδιά, βγάζοντας την αστεία και χιουμοριστική εκδοχή τους.             Σημαντικό κομμάτι της μεταξύ μας σχέσης, είναι η κατανόηση.  Μαθητές και’ καθηγητές σε πολλές περιπτώσεις, φαίνεται να κατανοούν κάποιες καταστάσεις και αυτό θεωρώ ότι γίνεται κυρίως από την πλευρά των καθηγητών προς εμάς.  Αυτό το διακρίνω στην καθημερινότητα, όταν δεν είμαστε πάντα τόσο τυπικοί  στις ασκήσεις, δείχνουν κατανόηση χωρίς να αναφερθούν σε αυτό.  Πολλές φορές εμείς οι έφηβοι είμαστε πιο χαλαροί σε αυτά τα θέματα. Ίσως να έχουμε και μια έλλειψη συγκέντρωσης, λόγω και του ανώριμου της ηλικίας και της προσπάθειας μας να τοποθετηθούμε στην κοινωνία.       Σύμφωνα με όσα έχουμε πει, συμπεραίνουμε ότι μαθητές και καθηγητές ακόμη και αν βρίσκονται σε διαφορετικές θέσεις, σχολιάζονται από την ίδια οπτική, αφού και οι δυο σχετίζονται με κάτι κοινό και ευαίσθητο, όπως είναι τα σχολικά χρόνια. 

 

3 Comments on “Αμοιβαία σχέση καθηγητών-μαθητών

  1. Άρθρο: Λογική οργάνωση: Ζητούμενο: Αμοιβαιότητα. Αίτια: e-επικοινωνία. Αποτέλεσμα: Κατανόηση. Μπράβο!

  2. Πολύ καλά στοιχεία και γενικά καλές αναφορές στο θέμα . Πιστεύω αναπτύξες καλά τα παραδείγματα που έδωσες με αποτέλεσμα ο αναγνώστης να έχει το ενδιαφέρον να διαβάσει την άποψη σου . Καλός διαχωρισμός στις παραγράφους σου και μαρεσε αρκετά ο επίλογος σου γιατί αναφέρθηκες με λίγα λόγια στις προηγούμενες παραγράφους. Σαφώς θα μπορούσες να μιλήσεις λίγο περισσότερο για το θέμα σου αλλά και πάλι είναι πολύ καλό . ΜΠΡΑΒΟ!

  3. Μπραβο σου Ιωάννη πολύ καλή προσπάθεια!Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ αυτός ο συνδυασμός των χρόνων με το πέρασμα του καιρού προβάλλοντας και τις δύο πλευρές όσον αφορά τους καθηγητές και τους μαθητές.Ετσι αυτο έχει ως αποτέλεσμα ο αναγνώστης να μπορεί να δημιουργήσει και την δική του άποψη καταλήγοντας στο κατάλληλο συμπέρασμα για την ουσιαστική αυτή σχέση!

Leave a Reply