Εισαγωγή στο περιβάλλον του Scratch.
Το Scratch είναι μια δυναμική οπτική γλώσσα προγραμματισμού.
Μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν την εφαρμογή από τον σύνδεσμο της διαδικτυακής κοινότητας του Scratch https://scratch.mit.edu/download .
Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε online την εφαρμογή
- στην αρχική σελίδα https://scratch.mit.edu/, επιλέγοντας Ξεκινήστε να Δημιουργείτε,
- ή απευθείας στον online editor https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Η αρχική οθόνη του Scratch
Ας δημιουργήσουμε την 1η μας σκηνή
Αρχικά, χρειαζόμαστε ένα υπόβαθρο, το οποίο μπορούμε να το ζωγραφίσουμε, να εισάγουμε μια εικόνα από τον υπολογιστή μας ή να χρησιμοποιήσουμε μια από την διαθέσιμη συλλογή του Scratch.
Στην συνέχεια προσθέτουμε αντικείμενα, με τον ίδιο τρόπο, όπως τα υπόβαθρα.
Σε κάθε υπόβαθρο, μπορούμε να προσθέσουμε ένα ή και περισσότερα αντικείμενα.
Για κάθε αντικείμενο που εισάγουμε, μπορούμε να αλλάξουμε το μέγεθος, την κατεύθυνσή του ή τον προσανατολισμό του.
Στην συνέχεια προσθέτουμε αντικείμενα, με τον ίδιο τρόπο, όπως τα υπόβαθρα.
Σε κάθε υπόβαθρο, μπορούμε να προσθέσουμε ένα ή και περισσότερα αντικείμενα.
Για κάθε αντικείμενο που εισάγουμε, μπορούμε να αλλάξουμε το μέγεθος, την κατεύθυνσή του ή τον προσανατολισμό του.