ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΑμεΑ στην εξΑΕ

Εκπαιδευτικό Υλικό Ανάπτυξης Podcast

Καραγκιόζης, Κ. & Παπακίτσος, Ε. (2022). «Προδιαγραφές και Διαδικασίες Ανάπτυξης Εκπαιδευτικού Λογισμικού για Μαθητές με Αναπηρία και/ή  με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες». Ανοικτή Εκπαίδευση, 18 (1). https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/openjournal/article/view/26771
Παπαβασιλείου, Γ. (2020). Γιατί η προσβασιμότητα στο διαδίκτυο είναι τόσο σημαντική και τι μπορείς να κάνεις για να την επιτύχεις.                                                                                                      https://openstandards.ellak.gr/2020/12/02/giati-i-prosvasimotita-sto-diadiktio-ine-toso-simantiki-ke-ti-mporis-na-kanis-gia-na-tin-epitichis/
Παπαδημητρίου, Σ. (2022). Εκπαιδευτικό project Οπτικοακουστικής Παραγωγής (Podcast, Εκπομπή σε Εκπαιδευτικό Ραδιόφωνο, Βίντεο). Στο Σ. Παπαδημητρίου, Β. Ιωακειμίδου & Α. Καρατράντου (Επιμ.), Θεματική Ενότητα ΕΤΑ62: Ψηφιακά Μέσα στην Εκπαίδευση και την Επικοινωνία. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.
Für Elise [Μελωδία Podcast]. Ανακτήθηκε 25 Μαΐου, 2024 από https://soundcloud.com/

Air on the G String [Μελωδία Βίντεο]. Ανακτήθηκε 25 Μαΐου, 2024 από https://soundcloud.com/

Ηχογράφηση συνέντευξης στο https://www.audacityteam.org/

Δημιουργία κεντρικής εικόνας ιστολογίου στο https://www.adobe.com/home?acomLocale=gr_en

9:14:04 AM

Αφήστε μια απάντηση