ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

27/5/2020

Συνεχίζουμε και σήμερα τις εργασίες στα υπόλοιπα μαθήματα

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Κάνε την άσκηση

Δεκαδικοί άσκηση

 

26/5/2020

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ

Κάντε τις παρακάτω εργασίες:

ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

         

Αφού δείτε και αυτή τη μικρή επανάληψη των 3ων τελευταίων ενοτήτων προσπαθήστε να κάνετε και τις παρακάτω εργασίες:

 

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ

 

ΕΡΓΑΣΙΕΣ 1

 

ΕΡΓΑΣΙΕΣ 2

 

ΦΥΣΙΚΗ

Εργασία στο κεφάλαιο "ΦΩΣ ΚΑΙ ΣΚΙΕΣ"

 

Σκιές εργασία

 

Ένα παιχνίδι

 

*****************************

18/5/2020

ΓΛΩΣΣΑ

Κάντε τις εργασίες

Συντακτικό

 

Κάντε ακόμη την παρακάτω εργασία κατεβάζοντάς από αυτό το λινκ

https://files.e-me.edu.gr/index.php/s/tpvTAEWhKlpgGuu

 

ή βλέποντάς τη πατώντας στον παρακάτω σύνσεσμο

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟ

 

ΦΥΣΙΚΉ

Κάντε την παρακάτω εργασία

ΕΡΓΑΣΙΑ (μέχρι 21/5/20)

 

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ

Κάντε την παρακάτω εργασία

ΕΡΓΑΣΙΑ (μέχρι 21/5/20)

 

******************************************

 

11/5/2020

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ: Αφού διαβάσατε το νέο μάθημα στη Γεωγραφία για τη χλωρίδα και την πανίδα κάντε και τις παρακάτω εργασίες.

(μέχρι 13/5/2020)

ένα παιχνίδι ευχάριστο

http://www.parnitha-np.gr/game.htm

κι άλλο ένα

https://learningapps.org/display?v=pm2pehauc20

 

Κάντε μια παρουσίαση των απειλούμενων ζώων της ελληνικής πανίδας

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάντε τις παρακάτω ασκήσεις.

 

εργασια δεκαδικά κλάσματα

 

ΦΥΣΙΚΗ:  Εφόσον διαβάσατε και είδατε την παρουσίαση για τη διάδοση του φωτός κάντε την εργασία.

 

6/5/2020

ΓΛΩΣΣΑ

(μέχρι Κυριακή 10/5)

Τώρα που διαβάσατε όλο το κείμενο "Ένα δάκρυ για τον μπάρμπα-Τζίμη" απαντήστε και στις παρακάτω ερωτήσεις στο τετράδιό σας.

Ερωτήσεις και δραστηριότητες κατανόησης του κειμένου

α) Πού διαδραματίζεται  το αφήγημα; Ποια είναι τα κύρια πρόσωπα που αναφέρονται; Ποιος διηγείται;

............................................

β) Ποια ήταν η σχέση της Νίτσας με τον μπάρμπα – Τζίμη;

.....

γ) Γιατί ο μπάρμπα-Τζίμης δεν ήταν περήφανος για τα παράσημά του; Σε ποιον πόλεμο νομίζετε ότι τα πήρε;

.......

δ) Στο κείμενο αυτό υπάρχει μια ιστορία μέσα στην ιστορία. Σημειώστε πού αρχίζει και πού τελειώνει η ιστορία μέσα στην ιστορία!

...............................................

ε) Τι δουλειά έκανε και πού, ο μπάρμπα-Τζίμης όταν γύρισε από τον πόλεμο;  Τι πρόβλημα αντιμετώπιζαν αυτός και οι συνάδελφοί του;

............................

στ) Ήταν ίδια η κατάσταση όσων δούλευαν στα αμερικάνικα εστιατόρια; Γιατί;

............................

ζ) Τι έκαναν για να αντιμετωπίσουν τα προβλήματά τους ο μπάρμπα-Τζίμης και οι συνάδελφοί του; Είχε αποτέλεσμα αυτό που έκαναν;

.................................

η) Στην ιστορία του μπάρμπα-Τζίμη υπάρχει και κάποιος γάιδαρος. Τι ρόλο έπαιξε στο αποτέλεσμα της απεργίας;

....................................

θ) «Βοήθησε να γίνει ευκολότερη και καλύτερη η ζωή μας»  Ποια στοιχεία μέσα στο κείμενο αποδεικνύουν ότι ήταν καλύτερη η ζωή τους μετά την απεργία;

......................

ι)  «Μα έκαμα κι εγώ κάτι στη ζωή μου.»  Τι είναι αυτό το «κάτι», που έκανε ο μπάρμπα-Τζίμης, για το οποίο νιώθει περήφανος;

.......................................

ια) Γράψτε με λίγα λόγια την περίληψη του κειμένου και πείτε τι σας έκανε εντύπωση.