27/5/2020
Συνεχίζουμε και σήμερα τις εργασίες στα υπόλοιπα μαθήματα
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Κάνε την άσκηση
26/5/2020
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
Κάντε τις παρακάτω εργασίες:
Αφού δείτε και αυτή τη μικρή επανάληψη των 3ων τελευταίων ενοτήτων προσπαθήστε να κάνετε και τις παρακάτω εργασίες:
ΦΥΣΙΚΗ
Εργασία στο κεφάλαιο "ΦΩΣ ΚΑΙ ΣΚΙΕΣ"
*****************************
18/5/2020
ΓΛΩΣΣΑ
Κάντε τις εργασίες
Κάντε ακόμη την παρακάτω εργασία κατεβάζοντάς από αυτό το λινκ
https://files.e-me.edu.gr/index.php/s/tpvTAEWhKlpgGuu
ή βλέποντάς τη πατώντας στον παρακάτω σύνσεσμο
ΦΥΣΙΚΉ
Κάντε την παρακάτω εργασία
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
Κάντε την παρακάτω εργασία
******************************************
11/5/2020
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ: Αφού διαβάσατε το νέο μάθημα στη Γεωγραφία για τη χλωρίδα και την πανίδα κάντε και τις παρακάτω εργασίες.
(μέχρι 13/5/2020)
ένα παιχνίδι ευχάριστο
http://www.parnitha-np.gr/game.htm
κι άλλο ένα
https://learningapps.org/display?v=pm2pehauc20
Κάντε μια παρουσίαση των απειλούμενων ζώων της ελληνικής πανίδας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάντε τις παρακάτω ασκήσεις.
ΦΥΣΙΚΗ: Εφόσον διαβάσατε και είδατε την παρουσίαση για τη διάδοση του φωτός κάντε την εργασία.
6/5/2020
ΓΛΩΣΣΑ
(μέχρι Κυριακή 10/5)
Τώρα που διαβάσατε όλο το κείμενο "Ένα δάκρυ για τον μπάρμπα-Τζίμη" απαντήστε και στις παρακάτω ερωτήσεις στο τετράδιό σας.
Ερωτήσεις και δραστηριότητες κατανόησης του κειμένου
α) Πού διαδραματίζεται το αφήγημα; Ποια είναι τα κύρια πρόσωπα που αναφέρονται; Ποιος διηγείται;
............................................
β) Ποια ήταν η σχέση της Νίτσας με τον μπάρμπα – Τζίμη;
.....
γ) Γιατί ο μπάρμπα-Τζίμης δεν ήταν περήφανος για τα παράσημά του; Σε ποιον πόλεμο νομίζετε ότι τα πήρε;
.......
δ) Στο κείμενο αυτό υπάρχει μια ιστορία μέσα στην ιστορία. Σημειώστε πού αρχίζει και πού τελειώνει η ιστορία μέσα στην ιστορία!
...............................................
ε) Τι δουλειά έκανε και πού, ο μπάρμπα-Τζίμης όταν γύρισε από τον πόλεμο; Τι πρόβλημα αντιμετώπιζαν αυτός και οι συνάδελφοί του;
............................
στ) Ήταν ίδια η κατάσταση όσων δούλευαν στα αμερικάνικα εστιατόρια; Γιατί;
............................
ζ) Τι έκαναν για να αντιμετωπίσουν τα προβλήματά τους ο μπάρμπα-Τζίμης και οι συνάδελφοί του; Είχε αποτέλεσμα αυτό που έκαναν;
.................................
η) Στην ιστορία του μπάρμπα-Τζίμη υπάρχει και κάποιος γάιδαρος. Τι ρόλο έπαιξε στο αποτέλεσμα της απεργίας;
....................................
θ) «Βοήθησε να γίνει ευκολότερη και καλύτερη η ζωή μας» Ποια στοιχεία μέσα στο κείμενο αποδεικνύουν ότι ήταν καλύτερη η ζωή τους μετά την απεργία;
......................
ι) «Μα έκαμα κι εγώ κάτι στη ζωή μου.» Τι είναι αυτό το «κάτι», που έκανε ο μπάρμπα-Τζίμης, για το οποίο νιώθει περήφανος;
.......................................
ια) Γράψτε με λίγα λόγια την περίληψη του κειμένου και πείτε τι σας έκανε εντύπωση.