RICHARD FEYNMAN’S SIMPLE TECHNIQUE TO LEARN ANYTHING EFFECTIVELY

Μια  μέθοδος που πρότεινε ο Richard Feynman για τη βαθιά κατανόηση εννοιών - θεωριών - διαδικασιών 

Step 1: Choose a Concept

Step 2: Teach it to a Child

Step 3: Identify Gaps and Go Back to The Source Material

Step 4: Simplify and Use Analogies

Step 5: Review or Teach Someone Else

Μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη του νομπελίστα Φυσικής 2022 για το τι είναι πραγματικότητα (the essence of reality)

Nobel winner 2022 Anton Zeilinger: ‘Physicists can make measurements, but cannot say anything about the essence of reality’

The Austrian scientist, a pioneer of quantum teleportation, reflects on God, the nature of things and the future of computing

https://english.elpais.com/science-tech/2023-06-14/nobel-winner-anton-zeilinger-physicists-can-make-measurements-but-cannot-say-anything-about-the-essence-of-reality.html

 

Σε ποιο βαθμό οι ΤΠΕ αλλά και οι Σύγχρονες διδακτρικές προσεγγίσεις αξιοποιούντια στο δημόσιο σχολείο στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση?

Η διδακτική μεθοδολογία που οι εκπαιδευτικοί υιοθετούν στη διδακτική τους πρακτική στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, όπως και ο βαθμός αλλά και ο τρόπος ένταξης των ΤΠΕ στη καθημερινή διδασκαλία στο δημόσιο σχολείο, αποτελούν θέματα που απασχολούν γενικότερα όσους ασχολούνται με την εκπαίδευση (ΥΠΑΙΘ, ΙΕΠ, ΑΕΙ, σχεδιαστές επιμορφωτικών προγραμμάτων, επιμορφωτές, εκπαιδευτικούς,, κ.ά.).

Πρόσφατες έρευνες (π.χ. Κουτσογιάννης 2015, κ.ά.) δείχνουν ότι το παραδοσιακό μοντέλο διδασκαλίας "καλά κρατεί".

Επειδή το συγκεκριμένο θέμα είναι καίριας σημασίας και σχετίζεται άμεσα με το μέλλον της εκπαίδευσης, το επέλεξα ως θέμα για την πρώτη ανάρτηση (άρθρο) στο δικό μας blog (ιστολόγιο) - της ψηφιακής κοινότητας των επιμορφωτών Β Επιπέδου.  Θεώρησα λοιπόν καλό να μεταφέρω εδώ τη συζήτηση που ξεκίνησε ο συνάδελφος Μανόλης Κουσλογλου στον ΤΟΙΧΟ της e-me σχετικά με την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση μαζί με τα μέχρι σήμερα σχόλια,  ώστε να μπορέσουμε να παρακολουθήσουμε ευκολότερα αλλά και να επεκτείνουμε τη συζήτηση του θέματος.

Επισυνάπτω την ανάρτηση του Μανόλη και το πρώτο δικό μου σχόλιο, ελπίζοντας στην περεταίρω συζήτηση του θέματος με την κατάθεση περισσότερων απόψεων - εμπειριών- σχολίων-κ.ά.

Παραθέτω (σε πράσινο κείμενο) την ανάρτηση του Μανόλη στον ΤΟΙΧΟ της Κυψέλης της e-me:

Continue reading