Ενημερώθηκε στις 24 Ιουνίου, 2022
ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ/ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ
Εικαστικές δημιουργίες των παιδιών με θέμα τα νεοκλασικά κτίρια του Πειραιά ( αισθητικό και ιστορικό θέμα που μαρτυράει μια εποχή ακμής για την πόλη μας ), οι οποίες τοιχοκολλήθηκαν σε εμφανές σημείο στην είσοδο του σχολείου μας. Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης κάναμε ένα αφιέρωμα για τα κτίρια αυτά -διαφορετικής αρχιτεκτονικής αύρας- που χαρακτηρίζονται ως νεοκλασικά, όσο και για την ιστορία που έχει το καθένα από τα πιο εμβληματικά της πόλης μας. Αυτά τα αριστουργήματα που φτιάχτηκαν κατά τον 19ο αι. αλλά και στις αρχές του 20ού στην πλειοψηφία τους έχουν χαρακτηριστεί διατηρητέα. Πολλά ανακαινίστηκαν και στεγάζουν δημόσιες υπηρεσίες ή τράπεζες ,άλλα έγιναν ξενοδοχεία ή μαγαζιά προκειμένου να έχουν έσοδα και να μπορούν οι ιδιοκτήτες τους να αντέξουν το κόστος συντήρησης. Δυστυχώς κάποια άλλα παρακμάζουν και είτε θα τα πάρει κάποιος εργολάβος για να τα ανακαινίσει είτε θα πέσουν και θα μείνουν ως ανάμνηση για τους γείτονες που με το πέρασμα των χρόνων θα ξεχαστεί.
Ενημερώθηκε στις 19 Απριλίου, 2022
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ/ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ
Τα παιδιά δημιούργησαν αφίσες με συνθήματα για την επίτευξη της βιωσιμότητας( αειφορίας ) του πλανήτη μας που θα επιτρέψει στη Γη να υποστηρίζει την ανθρώπινη ζωή και το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικά καλαίσθητο! Τα παιδιά έχουν συνειδητοποιήσει ότι στόχος των βιώσιμων διαδικασιών είναι να επιτύχουν περισσότερη παραγωγή με μικρότερη δαπάνη πρώτης ύλης!
Δημοσιεύτηκε στις 15 Απριλίου, 2022
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ- ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ
Δημιουργία συννεφόλεξου με τα δικαιώματα των παιδιών:
Δημοσιεύτηκε στις 15 Απριλίου, 2022
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ- ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ
Ενημερώθηκε στις 10 Απριλίου, 2022
ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ
Αναστάσιμη προσευχή: Από την Κυριακή του Πάσχα έως την παραμονή της Αναλήψεως
Ενημερώθηκε στις 3 Απριλίου, 2022
ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ (ΧΑΟΥΑΡΝΤ ΓΚΑΡΝΤΝΕΡ)
Ο ψυχολόγος Howard Gardner αμφισβήτησε την ιδέα ότι η νοημοσύνη είναι μόνο μία και ότι μπορεί να μετρηθεί απλά μέσω του δείκτη IQ. Σύμφωνα με τη θεωρία του υπάρχουν πολλοί τρόποι για να είσαι έξυπνος. Συγκεκριμένα υποστήριξε ότι υπάρχει πολλαπλή νοημοσύνη και το κάθε παιδί μαθαίνει με τον δικό του ρυθμό και με βάση τις δικές του δυνατότητες.
Δημοσιεύτηκε στις 26 Μαρτίου, 2022
ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ: ” Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ”
24/03/2022: Το σχολείο μας τίμησε την επέτειο του 1821- το θαύμα της ελληνικής ομοψυχίας- παρουσιάζοντας στον προαύλιο χώρο μπροστά από το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά παραδοσιακούς χορούς, δρώμενα, τραγούδια και ποιήματα. Παρακολουθήσαμε ένα άρτιο και όμορφο αφιέρωμα στην 25η Μαρτίου , αποτέλεσμα της αρμονικής συνεργασίας των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονέων του σχολείου μας.
Ενημερώθηκε στις 26 Μαρτίου, 2022
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ”ΒΙΩΣΙΜΟΣ ΠΛΑΝΗΤΗΣ” / ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
15/03/2022: Επίσκεψη στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος(SNFCC)
Παρακολουθήσαμε και συμμετείχαμε στο πρόγραμμα '' Βιώσιμος πλανήτης'', θέμα που πραγματεύονται τα παιδιά στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων και έχουν ευαισθητοποιηθεί για τα αίτια της κλιματικής αλλαγής, για τους τρόπους εξοικονόμησης ενέργειας, για την ανακύκλωση, την κομποστοποίηση ,προτείνουν μέτρα για την προστασία του περιβάλλοντος...
Στο τέλος τα παιδιά ανακύκλωσαν πλαστικά καπάκια και με το ανακυκλωμένο πλαστικό έφτιαξαν μία σβούρα και το λογότυπο του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος!!!