Στο σημερινό μάθημα, με αφορμή ένα κείμενο, μιλήσαμε για μια άλλη γλώσσα, τη νοηματική.
Στη συνέχεια, θυμηθήκαμε τις μετοχές ενεργητικής και παθητικής φωνής και πώς αυτές σχηματίζονται.

Έγιναν: Β.Μ. σελ. 89-90 και τετράδιο γλώσσας
🏡Σπίτι:
- Α + Ο από Β.Μ. σελ. 89 την 4η παράγραφο
- Φωτοτυπία αντωνυμιών ασκ. 11-12 και ΤΕΣΤ ΑΝΤΩΝΥΜΙΕΣ
- τετράδιο λύνω τις ασκήσεις:
- α) Φτιάχνω μετοχές ενεργητικής φωνής με τα ρήματα: τραγουδώ, πηγαίνω, οδηγώ, ζωγραφίζω, ποτίζω, κουνώ, ρωτώ, κυνηγώ
- β) Φτιάχνω μετοχές παθητικής φωνής: ανεβαίνω, δακρύζω, χαλάω, συννεφιάζω, θυμώνω
- γ) Γράφω τις αντίθετες των παρακάτω λέξεων χρησιμοποιώντας το α- ή αν-: βέβαιος, επιθυμητό, ορατή, ηθικός, δίκαιο, έτοιμη, κατάλληλος, ψητό, όμοια

