Πόσες φορές δεν έχει τύχει να έρθουμε στο σχολείο χωρίς να έχουμε διαβάσει καλά; Ίσως γιατί ξεχαστήκαμε στο παιχνίδι, ίσως γιατί το αφήσαμε για αργότερα... και τελικά δεν το κάναμε ποτέ!
Σήμερα, γράψαμε έκθεση για μια αληθινή μέρα που ήρθαμε αδιάβαστοι στο σχολείο. Τι έγινε εκείνη τη μέρα; Πώς νιώσατε; Πώς το αντιμετωπίσατε; Γράψαμε την ιστορία με κέφι και ειλικρίνεια – ακόμα κι αν τότε ντραπήκατε ή στενοχωρηθήκατε, σήμερα μπορούμε να το δούμε με χαμόγελο!

Έγιναν: Τ.Ε. σελ. 32-33 ασκ.1-2-3 και τετράδιο γραπτού λόγου
🏡Σπίτι:
- Α+Ο+φτιάχνω προτάσεις με τις λέξεις από Β.Μ. σελ. 14 ασκ.4
- Γραμματική Αναγνώριση: από Τ.Ε. σελ. 33 ασκ.3 "Ο Αργύρης δεν αισθανόταν καλά, γιατί είχε πονόκοιλο. Χτες είχε πονοκέφαλο και πονόλαιμο. Τελικά, σήμερα αποφάσισαν να πάνε στον γιατρό, αφού είχε και πονόδοντο."
- Τετράδιο γλώσσας: α) Κλίνω "το ανθρώπινο δικαίωμα". β) Σχηματίζω ουσιαστικά σε -μα από τα παρακάτω ρήματα: δικαιώνω, ξυπνώ, κοιτάζω, περνώ, δένω, θέλω, ποιώ, κλαίω, απλώνω, χτενίζω

