Ελληνικά

Γλώσσα 26/5: Η 5η Βασική Αρχή των Δικαιωμάτων των Παιδιών (μέρος α’)

Καλή εβδομάδα! Σήμερα διαβάσαμε ένα κείμενο για τα δικαιωμάτων των παιδιών και των ατόμων με αναπηρία.

Έγιναν: Β.Μ. σελ. 43-46 και κουίζ

🏡Σπίτι:

  • ΑΟ Β.Μ. σελ. 47 τις υπογραμμισμένες λέξεις και προτάσεις με αυτές (εκπαιδεύω, ανεξάρτητος-η-ο, δικαίωμα, αποδέχομαι, εκπροσωπώ, ιδιαιτερότητα, επιστήμονας, καλλιτέχνης, ευωδιαστός-η-ο)
  • Β.Μ σελ. 47 άσκηση λεξιλογίου
  • Τετράδιο γλώσσας: 1. άσκηση συνταξης 2. οικογένεια γη άσκηση

Γλώσσα 23/5: Τα δικαιώματα των παιδιών

Στο σημερινό μάθημα θυμηθήκαμε ποια είναι τα δικαιώματα των παιδιών και πώς μπορούμε να τα προστατεύσουμε.

Στη συνέχεια ασχοληθήκαμε και πάλι με τη σύνταξη, αυτή τη φορά όμως μελετήσαμε τους προσδιορισμούς: τοπικοί (πού;), χρονικοί (πότε;) και τροπικοί (πώς;) προσδιορισμοί .

Έγιναν: Β.Μ. σελ. 40-41 και τετράδιο

🏡Σπίτι: 

Ιστορία 23/5: 41β. Η γλώσσα που μιλάω

Η ελληνική γλώσσα, η γλώσσα μας, μιλιέται και γράφεται συνέχεια, περισσότερο από τρεισήμισι χιλιάδες χρόνια. Oι γλωσσικές διαφορές που υπήρχαν από περιοχή σε περιοχή ποτέ δεν εμπόδισαν τους Έλληνες να επικοινωνούν και να συνεννοούνται μεταξύ τους.

Έγιναν: Β.Μ. σελ. 114-129, Τ.Ε. σελ. 44 ασκ1, σελ.45 ασκ.1-2 και παιχνίδι

Ιστορία της ελληνικής γλώσσας

Η μεγαλύτερη λέξη στον κόσμο

Ελληνικές λέξεις ως δάνεια σε άλλες γλώσσες

🏡Σπίτι:

  • Κάνω ανάγνωση σελ.129 και μάθημα 36 σελ. 113-114
  • Απαντώ στο σημείο σκέψης (τετράδιο)
  • Απαντώ γραπτά Β.Μ. σελ. 114 ασκ.1 (με τη μορφή Burger επιχειρηματολογίας)

Μαθηματικά 21/5: 45. Διαχειρίζομαι σύνθετα προβλήματα (μέρος α’)

Μερικές φορές βλέποντας τον τίτλο του μαθήματος νομίζουμε ότι θα ασχοληθούμε με κάτι δύσκολο, ενώ αρκεί να ακολουθήσουμε όλα τα βήματα.

Έγιναν: Β.Μ. σελ. 112-113

🏡Σπίτι: Δεν θα έχουμε ασκήσεις για το σπίτι! Το αξίζατε και το κερδίσατε 😉

*Κάποια μέρα την επόμενη εβδομάδα θα γράψουμε ένα μικρό τεστάκι στις κάθετες διαιρέσεις με διψήφιο διαιρέτη, κάθετους πολλαπλασιασμούς και στην αναγωγή στη μονάδα!

Μελέτη Περιβάλλοντος 21/5: Ζώα που κινδυνεύουν να εξαφανιστούν

Σήμερα το μάθημα έγινε λίγο διαφορετικά: τα ίδια τα παιδιά οργάνωσαν το μάθημα, παρουσιάζοντας πληροφορίες για ζώα που είναι υπό εξαφάνιση.

Ζώα υπό εξαφάνιση…

Έγιναν: Β.Μ. σελ. 86-87 και εργασίες

🏡Σπίτι: Τ.Ε. σελ. 30-31 ασκ. 21-22

Γλώσσα 21/5: Το σχολείο του κόσμου (μέρος β’)

Σήμερα γράψαμε μια έκθεση σχετικά με  το σχολείο μας.

Έγιναν: Τ.Ε. σελ. 43 και τετράδιο γραπτού λόγου

🏡Σπίτι:

Μαθηματικά 20/5: 44. Αναγωγή στη Μονάδα (μέρος γ’)

Σήμερα το μάθημα ήταν λιγάκι διαφορετικό, γιατί παίξαμε ένα παιχνίδι σχετικά με την αναγωγή στη μονάδα!

Έγιναν: παιχνίδι προβλημάτων

🏡Σπίτι: Τ.Ε. σελ. 12 ασκ.1-2 και σελ. 14 ασκ.3 και πράξεις στο τετράδιο

Ιστορία 20/5: 36. Η καθημερινή ζωή στα ελληνιστικά χρόνια

Στο σημερινό μας μάθημα μελετήσαμε πώς ζούσαν οι Έλληνες στην Ελλάδα και στις νέες πόλεις της Ανατολής.

Δείτε ΕΔΩ πώς ζούσαν οι άνθρωποι στην Αρχαία Γιτάνη, μια αρχαία πόλη της Ηπείρου, κατά την ελληνιστική εποχή.

Έγιναν: Β.Μ. σελ. 113-114 και συμπλήρωση σχεδιαγράμματος

🏡Σπίτι: Για την Παρασκευή μελετώ το μάθημα 35 για τον Πύρρο.

Εργαστήριο Δεξιοτήτων 19/5: Η σχολική τάξη συναντά τον επιστήμονα

Καινούριο εργαστήριο ξεκινάμε σήμερα και το θέμα μας είναι η Επιστήμη!!

Επιστήμη είναι ένας όρος που παραδοσιακά χρησιμοποιούνταν για να δηλώσει το σύνολο της γνώσης που έχει εξακριβωθεί και τεκμηριωθεί με λογικά επιχειρήματα

Στην ουσία πρόκειται για ένα σύνολο από λογικούς και εμπειρικούς, κατά βάση, κανόνες που θέσπισε ο άνθρωπος προκειμένου να μπορέσει να κατανοήσει τον κόσμο και όσα συμβαίνουν γύρω του, μέσω της διαδικασίας της παρατήρησης.

Σημαντικοί Επιστήμονες

🏡Σπίτι: φύλλο εργασίας 1

 

Μαθηματικά 19/5: 44. Αναγωγή στη Μονάδα (μέρος β’)

Καλή μαθηματική εβδομάδα να έχουμε! Ξεκινήσαμε την εβδομάδα αυτή κάνοντας εξάσκηση και πάλι στην αναγωγή στη μονάδα με ελαφρώς πιο σύνθετα προβλήματα!

Έγιναν: Τ.Ε. σελ. 12-13 ασκ. 3-4-5 και τετράδιο

🏡Σπίτι: στο τετράδιο μαθηματικών προβλήματα αναγωγής (σύνθετα)