Ελληνικά

Μαθηματικά 10/6: Σύνοψη χρονιάς

Και στα μαθηματικά συγκεντρώσαμε τις απόψεις μας για όσα κάναμε φέτος. Τα αποτελέσματα παρατίθενται παρακάτω:

Τι μου φάνηκε ενδιαφέρον

Τι μου φάνηκε σημαντικό

Τι μου φάνηκε δύσκολο/κουραστικό

 

Ιστορία 10/6: Σύνοψη φετινής Ιστορίας

Μετά από 9 μήνες μελέτης της αρχαίας ελληνικής ιστορίας, φτάσαμε στο τέλος.

  • Πώς νιώθεις;
  • Τι έμαθες όλον αυτόν τον καιρό;
  • Ποιο ιστορικό γεγονός θεωρείς πιο σημαντικό;
  • Ποιο ιστορικό πρόσωπο σε εντυπωσίασε περισσότερο;
  • Τι πιστεύεις πως θα γίνει στην ιστορία της επόμενης χρονιάς;

Τέλος για φέτος. Η ιστορία όμως συνεχίζεται!....

Γλώσσα 6/6: Το διαδίκτυο

Στο σημερινό μας μάθημα ασχοληθήκαμε με το Διαδίκτυο. Πώς δημιουργήθηκε και για ποιον σκοπό, τι πρέπει να κάνουμε για να "σερφάρουμε" με ασφάλεια σε αυτό. Επίσης, κάναμε το τελευταίο μας φρεσκάρισμα σε σχέση με όσα μάθαμε φέτος.

Στάση τρίτη: ρήματα

Έγιναν: Β.Μ. σελ. 60-61, Τ.Ε. σελ. 58-59

🏡Σπίτι: Τ.Ε. σελ. 60 ασκ.1-2-3

Ιστορία 6/6: 40. Η υποταγή του ελληνικού κόσμου

Κάπου εδώ έφτασε το τέλος της αρχαίας ελληνικής ιστορίας, με την κατάκτηση του ελλαδικού χώρου από τους Ρωμαίους.

Έγιναν: Β.Μ. σελ. 124-126 και Τ.Ε. σελ. 48 ασκ. 3 και σελ. 49 ασκ. 1-2

🏡Σπίτι:

  • Μελετώ Β.Μ. σελ. 124-126
  • Τ.Ε. σελ. 49 ασκ. 3 και σελ. 50 ασκ. 2-4

Μαθηματικά 5/6: Μέτρηση του χρόνου (μέρος γ’)

Τικ τοκ...τικ τοκ...ο χρόνος τρέχει και κυλάει αντίστροφα μέχρι τις καλοκαιρινές μας διακοπές.....μέχρι τότε, ωστόσο, μπορούμε να μπλέξουμε τους αριθμούς χωρίς να μπλεχτούμε εμείς;

Στάση 6η: Ακέραιοι, Δεκαδικοί και Συμμιγείς όλοι μαζί!

Έγιναν: Τ.Ε. σελ. 22 ασκ. 3, σελ. 23 ασκ.5, σελ.24 ασκ. 3-4, , σελ. 29 ασκ. 6

🏡Σπίτι: Τ.Ε. σελ. 31 ασκ. 3-4-5

 

 

Γλώσσα 5/6: Μια παράξενη παραγγελία

Σήμερα διαβάσαμε για μια παράξενη παραγγελία που έγινε σε ένα αεροδρόμιο του Ελσίνκι. Στη συνέχεια μιλήσαμε για τα θετικά και τα αρνητικά των μηχανών και κάναμε και το δεύτερό μας φρεσκάρισμα.

Στάση δεύτερη: σύνταξη και πρωταγωνιστές μιας πρότασης

 

Έγιναν: Β.Μ. σελ. 57-59 και τετράδιο γραπτού λόγου

🏡Σπίτι: 

  • Τ.Ε. σελ. 56-57 ασκ. 2-3 και σελ. 60- 61 ασκ. 4

Μαθηματικά 4/6: 51. Μετρώ το χρόνο (μέρος β’)

Ο χρόνος κυλάει πολύ γρήγορα και σήμερα καταλήξαμε να μιλάμε για δεκαετίες, αιώνες και χιλιετίες.

Στάση 5η: Μέτρηση του χρόνου

Έγιναν: Β.Μ. σελ. 126-127 και τετράδιο μαθηματικών

🏡Σπίτι: Τ.Ε. σελ. 28 ασκ. 1-2-3-4

Γλώσσα 4/6: Σημαντικές ανθρώπινες εφευρέσεις

Σήμερα το μάθημα ήταν αφιερωμένο σε σημαντικές ανθρώπινες εφευρέσεις. Στη συνέχεια, αρχίσαμε να φρεσκάρουμε όλα όσα ασχοληθήκαμε φέτος.

Στάση πρώτη: γραμματική αναγνώριση

Έγιναν: Τ.Ε. σελ. 54, τετράδιο γλώσσας

🏡Σπίτι: Τετράδιο γλώσσας

  1. Γραμματική αναγνώριση: από Β.Μ. σελ. 56 "Ένα τηλέφωνο...ακουστικό"
  2. Βρίσκω συνώνυμες των παρακάτω λέξεων:  δωμάτιο, ξάφνιασμα, κομπιούτερ, περιστατικό, συνομιλία, εντοπίζω, ψυχαγωγία, ίντερνετ, είδηση
  3. Γιατί γράφονται έτσι: τηλεφώνησα, ηλεκτρικό, στέλνεται, θεωρώντας, εμφανίζει, παιδεύει, συμβαίνει