Μαθηματικά 3/6: 50. Μετρώ το χρόνο (μέρος α’)

Λένε ότι ο χρόνος πίσω δε γυρνά, εμείς όμως σήμερα γυρίσαμε πίσω στη μνήμη μας και θυμηθήκαμε πώς μετράμε το χρόνο και συγκεκριμένα την ώρα. Επίσης, θυμηθήκαμε πώς να κάνουμε προσθέσεις και αφαιρέσεις με συμμιγείς αριθμούς.

Στάση 4η: Πράξεις με Συμμιγείς αριθμούς

Έγιναν: Β.Μ. σελ. 124-125 και τετράδιο μαθηματικών

🏡Σπίτι: Τ.Ε. σελ. 26 ασκ. 1,2,3,4

Ιστορία 3/6: 39. Η Καρχηδόνα συγκρούεται με τη Ρώμη

Στο σημερινό μας μάθημα μελετήσαμε την αποικία των Φοινίκων, την Καρχηδόνα και τον θρυλικό στρατηγό Αννίβα, που τα έβαλε με τους Ρωμαίους.

Έγιναν: Β.Μ. σελ. 121-123

🏡Σπίτι:

  • Κάνω μια ανάγνωση Β.Μ. σελ. 121-123
  • Τ.Ε. σελ. 48 ασκ. 1-2

 

Εργαστήριο Δεξιοτήτων 2/6: Γίνομαι κι εγώ επιστήμονας

Τελευταίο εργαστήριο για τη φετινή μας χρονιά και ήρθε η ώρα να γίνουμε επιστήμονες!! Σε αυτό μας το μάθημα εργαστήκαμε ως επιστήμονες ακολουθώντας όλα τα βήματα της επιστημονικής μεθόδου.

 

Μαθηματικά 2/6: Θυμάμαι τους Δεκαδικοί αριθμοί

Συνεχίζουμε το φρεσκάρισμά μας και αυτή την εβδομάδα. Αν θέλετε, όμως, να θεωρείστε σωστά μαθηματικά τέρατα, είναι αναγκαίο να θυμηθούμε τους δεκαδικούς αριθμούς!!!

Στάση 3η: Επανάληψη στους δεκαδικούς αριθμούς

Έγιναν: Τι μάθαμε στη Δ για τους δεκαδικούς αριθμούς

🏡Σπίτι:  επαναληπτικά προβλήματα με δεκαδικούς

Γλώσσα 2/6: Από το πρώτο τηλεφώνημα στο πρώτο ηλεκτρονικό μήνυμα

Στο σημερινό μας μάθημα μιλήσαμε για δύο σημαντικές εφευρέσεις, το τηλέφωνο και το ηλεκτρονικό μήνυμα. Στη συνέχεια θυμηθήκαμε τις αντωνυμίες.

Έγιναν: Β.Μ. σελ. 53-55

🏡Σπίτι: 

  • Α+Ο από Β.Μ. σελ. 53 "Αξιοποιώντας....του αυτιού μας"
  • Τ.Ε. σελ. 53 ασκ. 1-2 και σελ. 61 ασκ. 5

Ιστορία 30/5: 38. Το ρωμαϊκό κράτος

Για ένα νέο κράτος μιλήσαμε στο σημερινό μας μάθημα, ένα κράτος που θα μας απασχολήσει πολύ στο μέλλον: το ρωμαϊκό κράτος.

Έγιναν: Β.Μ. σελ. 118-120

🏡Σπίτι:

  • Μελετώ σελ. 118-120 (και τα παραθέματα)
  • Τ.Ε. σελ. 47 ασκ. 3
  • Τετράδιο ιστορίας: περιγράφω αναλυτικά σε μια παράγραφο την εικόνα της σελ. 120 από Β.Μ.

Πώς ήταν μια μέρα στην αρχαία Ρώμη για έναν κάτοικό της;

Μαθηματικά 30/5: Αριθμοί λίγο πιο πάνω από το 1.000.000

Στάση 2η: αριθμοί μεγαλύτεροι από το 1.000.000

Έγιναν: τετράδιο μαθηματικών και Τ.Ε. σελ. 30 ασκ.1

🏡Σπίτι: Τ.Ε. σελ. 21 λαμπάκι, ασκ.4 και σελ. 24 ασκ. 1

Γλώσσα 30/5: Ύμνος στον άνθρωπο

Σε καινούρια ενότητα μπήκαμε σήμερα και μιλήσαμε για εφευρέσεις και ανακαλύψεις που άλλαξαν τη ζωή του ανθρώπου. 

Τι είναι όμως η εφεύρεση και τι η ανακάλυψη;

Η ανακάλυψη του εργαλείου από τον άνθρωπο

Έγιναν: Β.Μ. σελ. 50-52 και Τ.Ε. σελ. 51

Παίξε το Παιχνίδι: εφεύρεση ή ανακάλυψη;

 

🏡Σπίτι:

  • Τετράδιο γλώσσας: Κλίνω στον Ενεστώτα, Παρατατικό και Αόριστο τα ρήματα: ανακαλύπτω, εφευρίσκω
  • Τ.Ε. σελ. 52: Βρίσκω πληροφορίες για μια σπουδαία εφεύρεση του ανθρώπου. Την παρουσιάζω με πολύ λίγα λόγια και τη συνοδεύω με μια εικόνα, ζωγραφιά ή κατασκευή.

Μαθηματικά 28/5: Αριθμοί ως το 1.000.000

Η φετινή ήταν μια μεγάλη μαθηματική χρονιά και εσείς μεγάλα μαθηματικά αστέρια. Από σήμερα και στα επόμενα μαθήματα θα θυμηθούμε όλα όσα μάθαμε φέτος.

Στάση πρώτη: Αριθμοί ως το 1.000.000

Έγιναν: Β.Μ. σελ. 118-119

🏡Σπίτι: Τ.Ε. σελ. 20 ασκ. 1-2-3

*Για το επόμενο διάστημα θα φέρνω μαθηματικά κάθε μέρα! Άρα φέρνω μαθηματικά την Παρασκευή!!!!

 

Μελέτη Περιβάλλοντος 28/5: Τα μέρη του φυτού

Όσο διαφορετικά και αν φαίνονται, όλα τα φυτά αποτελούνται από τρία βασικά μέρη: τη ρίζα, τον βλαστό και τα φύλλα όπου συνεργάζονται αρμονικά για να ζήσει και να αναπτυχθεί το φυτό.

Μέρη φυτών

Χρησιμότητα κάθε μέρους

Σπίτι:  Απαντώ στην παρακάτω άσκηση  Πώς βρίσκουμε την ηλικία ενός δέντρου