Λότη Πέτροβιτς – Ανδρουτσοπούλου
- Δράση για την Ε' στο βιβλίο "Ποιος θα γράψει για το σκύλο μας;"
Καθώς γίνεται η ανάγνωση του κειμένου, στους μαθητές γίνεται η παρακάτω παρουσίαση και για κάθε συγγραφέα, στον οποίο αναφέρετε το βιβλίο, ψάχνουν στα βιβλία της δανειστικής βιβλιοθήκης να βρουν ποια βιβλία τους υπάρχουν (ή διαδικτυακά στα βιβλία του σχολείου, ή γενικώς διαδικτυακά τα βιβλία των συγγραφέων).
Τέλος, δίνεται στους μαθητές το επίθετο της ηρωίδας (Νόιγκερ) από το οποίο πρέπει να βρουν ποιος έγραψε τελικά το βιβλίο.
Η παρουσίαση εδώ.
Το κείμενο που διαβάζεται εδώ.
2. Δράση στην Γ' δημοτικού για το βιβλίο "Ιστορίες που ταξιδεύουν με το Μαρίνο και τη Μαρίνα"
- Διαβάζω το κεφάλαιο1 "Πώς άρχισαν να ταξιδεύουν οι ιστορίες"
- Εξηγώ πως το βιβλίο περιέχει 5 ιστορίες του πατέρα και 5 των παιδιών.
- Διαβάζω την 3η ιστορία των παιδιών: "Πώς ξεθύμωσε ο κύριος Μουρής"
- Συζητάμε γιατί ξεθύμωσε ο κύριος Μουρής, αν τα παιδιά ντρέπονται σαν τον Μαρίνο, αν οι διαφημίσεις μας λένε πάντα την αλήθεια (όποιο θέμα θέλουμε να θίξουμε ή όλα)
- Διαβάζω την 2η ιστορία του μπαμπά: "Η Ιστορίνα"
- Συζητάμε για το ποιες ιστορίες τους αρέσουν
- Τους δίνουμε ένα χρωματιστό χαρτί στο οποίο γράφουν τον τίτλο "Η Ιστορίνα μου", ζωγραφίζουν όπως φαντάζονται την "Ιστορίνα" και τέλος γράφουν μια ιστορία. Πιθανά θέματα: 1. Τι θέλουν να γίνουν όταν μεγαλώσουν; 2. Τι είδους ιστορίες τους αρέσει να διαβάζουν/ακούν; 3. Μια μικρή φανταστική ιστορία από το σχολείο μου. Δημιουργούμε με όλες τις ιστορίες των παιδιών ένα βιβλιαράκι.
- Αν μπορούμε συνεργαζόμαστε με ένα άλλο σχολείο και στέλνουμε τις εργασίες μας για να ταξιδέψουν. Αλλιώς μπορούμε να τις στείλουμε στο άλλο τμήμα.