Μίχαελ Έντε
Δράση για τη Στ' Δημοτικού για το βιβλίο "Μόμο"
1η Ενότητα – Η Μόμο
- Διαβάζω σελίδα 8 (έξω σχεδόν από την πόλη) έως σελίδα 9 (ή κάπως έτσι.)
- Διαβάζω στην συνέχεια την εξωτερική της εμφάνιση, σελίδα 9 (Και πραγματικά, η εξωτερική εμφάνιση…) έως σελίδα 10 (… εκεί το σπιτικό της).
- Εξηγώ ότι την δέχτηκαν και την βοηθούσαν όλοι οι γείτονες με ότι είχαν.
- Διαβάζω σελίδα 15 (Όλα πήγαιναν καλά από τότε…) έως σελίδα 16 (Εκείνο που η μικρή Μόμο ήξερε να κάνει, όπως κανένας άλλος, ήταν να…) χωρίς να αναφέρω τι έκανε καλά και τα παιδιά συνεχίζουν την φράση.
- Συνεχίζω το διάβασμα για το τι έκανε καλά η Μόμο, σελίδα 16 (Εδώ όμως κάνουν…) έως σελίδα 17 (… κι άκουγε η Μόμο)
2η Ενότητα – Οι γκρίζοι κύριοι
- Διαβάζω σελίδα 57 (Υπάρχει ένα μεγάλο κι όμως…) έως σελίδα 58 (… μονάχα ένα μαθητευόμενο)
- Συνεχίζω σελίδα 59 (εκείνη τη στιγμή…) έως σελίδα 60 (… Δεν έχω δίκιο;)
- Συνεχίζω σελίδα 61 (Πόσο χρονών είστε…) έως σελίδα 63 (ενενήντα επτά χιλιάδων)
- Συνεχίζω σελίδα 68 (Τότε ήταν που φτάσανε…) έως σελίδα 69 (… ακόμα πιο πεισματικά.)
3η Ενότητα – Τα λουλούδια ώρες
- Εξηγώ για την χελώνα με τις 2 ιδιότητες (πλάτη και 30’) που οδήγησε την Μόνο στον μαστρο-Ώρα στο σπίτι του Πουθενά.
- Διαβάζω σελίδα 247 (Το πρώτο πράγμα που έκανε η Μόμο…) έως σελίδα 250 (…στις χρονοαποθήκες μας).
- Εξηγώ πως η Μόμο έπρεπε να κλείσει τις χρονοαποθήκες τους πριν μαραθεί το λουλούδι-ώρα.
- Διαβάζω σελίδα 262 (Σιγά, πολύ σιγά … είμαστε χαμένοι!)
- Ρωτάω τους έσωσε τελικά; Ποιοι είναι οι γκρίζοι κύριοι;
Στο τέλος τα παιδιά χωρίζονται σε 5 ομάδες, κάθε ομάδα έχει μία από τις παρακάτω δραστηριότητες και στο τέλος δημιουργούν με αυτές μία «Αφίσα». Το φυλλάδιο με τις δραστηριότητες εδώ.
Ομάδα1 : Σχεδιάζω τη Μόμο
Ομάδα2: Σχεδιάζω τους γκρίζους κυρίους
Ομάδα3: Συμπληρώνω τις φράσεις για την φιλία
Ομάδα4: Ποιοι είναι οι γκρίζοι κύριοι στην εποχή μας;
Ομάδα5: Συμπληρώνω τις φράσεις για τον χρόνο
Επιπλέον υλικό
Εικόνες από ταινία: https://www.imdb.com/title/tt0091537/mediaviewer/rm1878740480/
Ταινία: https://www.youtube.com/watch?v=8Q_JYYcBP2Q