Ελληνικά

A1. -our mascot- (3η και 4η ώρες)

Κατέβασε την πρώτη εικόνα αν είσαι αγοράκι ή την δεύτερη αν είσαι κοριτσάκι, τύπωσέ την και ζωγράφισέ την. Μετά, στερέωσέ την σε ένα μολύβι ή καλαμάκι και έχεις έτοιμο το χάρτινο κουκλάκι που είσαι εσύ.

 

Ακούμε τα τραγουδάκια και τα μαθαίνουμε.

A_A01_MO1 (good morning song)

A_A01_M02 (good bye song)

 

3η και 4η ώρα

Γλωσσικοί στόχοι

-----Να μάθουν να χαιρετούν και να αποχαιρετούν στα Αγγλικά “

  • Hello / Hi,
  • Good morning,
  • Good afternoon,
  • Good evening,
  • Good night.
  • Goodbye / Bye-bye”

 

-----Να μάθουν να συστήνονται

  • I’m …”

 


Να εξοικειωθούν με τη χρήση των Aγγλικών στην τάξη μέσα από ρίμες και τραγούδια.

 

-----Να εγκατασταθούν γνώριμες ρουτίνες στο μάθημα των Αγγλικών μέσα από τη χρήση επαναλαμβανόμενων διαδικασιών, στιχομυθιών, τραγουδιών κλπ. (η χρήση της γλώσσας από τη μασκότ, χαιρετισμοί, αποχαιρετισμοί).

 

Προτεινόμενη εκπαιδευτική διαδικασία

Βήμα 1

Συστήνουμε τη μασκότ (βλ. υπόδειγμα στην καρτέλα Α_Α01_C01) η οποία μπορεί να έχει ένα όνομα κατάλληλο και για τα δυο φύλα (π.χ. Jude, Joe, Chris, etc.) και εξηγούμε στα παιδιά ότι η μασκότ μιλά μόνο Αγγλικά.

Η μασκότ και τα παιδιά χαιρετιούνται και συστήνονται ενώ εμείς βοηθάμε τα παιδιά να καταλάβουν ότι τους ζητάμε να χαιρετήσουν τη μασκότ και να της πουν το όνομά τους.

v  -Hello / Hi, children.

v  I’m (Joe) / My name’s (Jo).

v  What’s your name?

v  - Hi, I’m …

Αυτή η στιχομυθία μπορεί να επαναλαμβάνεται αρχικά στα πρώτα μαθήματα μέχρι να μπορούν όλα τα παιδιά να χαιρετούν και να συστήνονται στα Αγγλικά. Σταδιακά καθώς προχωράει η σχολική χρονιά, καλό θα είναι να χρησιμοποιούνται κι άλλοι χαιρετισμοί από τη μασκότ και να ξεκινάει το μάθημα με ένα από τα τραγουδάκια / ρίμες που προτείνονται στο Υλικό για τον/την εκπαιδευτικό, παρακάτω.

 

Βήμα 2

Στη συνέχεια, «ζωντανεύουμε» τη μασκότ και το περιβάλλον της. Μπορούμε να παρουσιάσουμε τη μασκότ σαν Άγγλο / Αγγλίδα ή από οποιαδήποτε άλλη αγγλόφωνη χώρα. Παρουσιάζουμε ή εκμαιεύουμε από τα παιδιά στοιχεία για την αγγλόφωνη χώρα από την οποία κατάγεται η μασκότ μας και συζητούμε για τη ζωή εκεί. Η συζήτηση γίνεται στα Ελληνικά. Ανάμεσα σε άλλα, και ανάλογα με το τι είναι η μασκότ (π.χ. ένα ζωάκι), μπορούμε να συζητήσουμε: από πού είναι, για την οικογένειά της, την καθημερινότητά της και τις συνήθειές της.

 

Βήμα 3

Η μασκότ δείχνει «θεατρικά» τον τρόπο που χαιρετιούνται δύο φίλοι στη χώρα της. Ξεκινάει με εμάς ένα μικρό διάλογο:

v  - Good morning, (Catherine)!
v  - Good morning, (Joe)!

Αφού το επαναλάβει αρκετές φορές, ζητάμε από τα παιδιά να πουν καλημέρα στον διπλανό τους ή να κάνουν το ίδιο σε μικρές ομάδες.

 

Βήμα 4

Στη συνέχεια, λέμε στα παιδιά ότι η μασκότ θα μας μάθει ένα τραγουδάκι που λέγεται Good Morning Song. Παίζουμε το τραγούδι στο CD player και τα παιδιά τραγουδούν όλα μαζί. Το τραγούδι μπορεί να τραγουδηθεί και ως εξής: στην αρχή, τα παιδιά τραγουδούν “Good morning to you … (Joe / mascot’s name”) και στη συνέχεια η μασκότ τραγουδάει στα παιδιά “Good morning to you dear children” (βλ. Υλικό για τον/την εκπαιδευτικό, για τους στίχους).

 

GOOD MORNING SONG

(children sing to mascot)

Good morning to you (x2)

Good morning, good morning

Good morning to you.

(mascot sings to children)

Good morning to you (x2)

Good morning dear children

Good morning to you.

 

Βήμα 5

Λίγο πριν το τέλος του μαθήματος (φροντίζουμε να έχουμε διαθέσιμα περίπου 10 λεπτά), η μασκότ αποχαιρετάει τα παιδιά και εμείς τα ενθαρρύνουμε να την αποχαιρετήσουν κι αυτά. Πιθανός διάλογος:

(waving goodbye)

v  - Goodbye, children. It’s time to say goodbye. Goodbye, Maria! Goodbye, Mihalis, etc. GOODBYE! / BYE-BYE!
v  - Goodbye / Bye-bye! (Joe)!

 

EΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ

  • Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τη μασκότ η οποία παίζοντας παντομίμα (αφού μιλάει μόνο Αγγλικά) ενθαρρύνει τα παιδιά να θέσουν τους κανόνες της τάξης για την ώρα των Αγγλικών , π.χ. We work in pairs / groups (δουλεύουμε σε ζεύγη / σε ομάδες), we work with others (συνεργαζόμαστε με τους άλλους), we bring our colouring pencils to class (φέρνουμε στην τάξη τα χρωματιστά μολύβια μας), we are polite (είμαστε ευγενικοί), κλπ.
  • Μπορούμε να ζητήσουμε από τα παιδιά να φέρουν, στο επόμενο μάθημα, ένα από τα αγαπημένα τους κουκλάκια στην τάξη για να γνωριστεί με τη μασκότ.

 

GOODBYE SONG

Mascot (waving goodbye):

Goodbye, children!

It’s time to go

Ho, ho, ho, ho, ho, ho! It’s time to go

Children (waving goodbye):

Goodbye, goodbye!

It’s time to go

Ho, ho, ho, ho, ho, ho! It’s time to go

 

CHANTS, RHYMES AND SONGS

Μπορούμε να διαλέξουμε ένα γνωστό σκοπό και να προσαρμόσουμε τα παρακάτω λόγια στη μουσική ενός γνωστού τραγουδιού (π.χ. Twinkle, twinkle little star) ή να τα χρησιμοποιήσουμε σαν chants, κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

 

HELLO / GOOD MORNING SONGS

Mascot: Say hello, say hello!

Children: Hello! Hello!

Mascot: Say hello, say hello!

Children: Hello! Hello!

Mascot: Hello, everybody, yes, yes, yes!

Children: Hello (Joe), yes, yes, yes!

Mascot: Hello, friends, yes, yes, yes!

Children: Hello, friend, yes, yes, yes!

Hello, Hello, Hello!

Welcome to (Joe’s) show!

Hello, Hello, Hello!

How are you today?

Hello, Hello, Hello!

Come and play!

all together

Get up on your feet (children και teacher stand up)

And to everyone you meet

Say hello

(children) HELLO, HELLO, HELLO (greeting each other)

(teacher) Say it high (teacher says ‘high’ in a high voice)

(children) HELLO (in a high voice)

(teacher) Say it low (teacher says ‘low’ in a low voice)

(children) HELLO (in a low voice)

(teacher) Say it fast (teacher speaks fast)

(children) HELLO (fast)

(teacher) Sa-y it sl-ow (teacher speaks slowly)

(children) H-EL-LO (slowly)

URL: http://www.youtube.com/watch?v=CpTLdI3Jpn4

 

GOODBYE SONGS

Mascot: Say goodbye, say goodbye!

Children: Goodbye! Goodbye!

Mascot: Say goodbye, say goodbye!

Children: Goodbye! Goodbye!

Mascot (waving goodbye):

Goodbye, children! (x3)

It’s time to say goodbye!

Children (waving goodbye):

Goodbye, (Joe)! (x3)

It’s time to say goodbye!

Heroes and their names!

Αφήστε μια απάντηση