B1. -our pets- (10 και 11 ώρα)
Μαθαίνουμε τα πρώτα 6 ζωάκια
Βρες τα ζευγαράκια, ταίριαξε την εικόνα και πως ακούγεται η λέξη
Θυμάσαι πως λένε το καθ' ένα στα Αγγλικά;
ζωγράφισε και κόψε τα 6 ζωάκια
Let's play with some animals
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2b4b4c1866e0&pieces=12
ttps://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1ffc97e656a0
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=28ee6857ef43
10η και 11η ώρα
Περιγραφή δραστηριότητας
Μαθαίνουμε για τα κατοικίδια ζώα.
Περιεχόµενο
Τα παιδιά μαθαίνουν τα ονόματα των ζώων χρωματίζοντας, τραγουδώντας και παίζοντας.
Γλωσσικοί στόχοι
- Να μάθουν λεξιλόγιο σχετικό με τα κατοικίδια ζώα: “What’s this?” “It’s a dog / parrot / fish / turtle / rabbit / cat / duck, etc.”
- Να μάθουν να χρησιμοποιούν τη φράση “I like” ή “I love” για να δείξουν προτίμηση στο αγαπημένο τους κατοικίδιο
Παιδαγωγικοί στόχοι
- Να μάθουν μέσα από τη μίμηση και την επανάληψη
- Να αναγνωρίσουν ένα υποσύνολο και το σύνολο στο οποίο ανήκει
- Να αναγνωρίσουν φιγούρες από τα επί μέρους χαρακτηριστικά τους
- Να μάθουν να λειτουργούν σαν σύνολο (να σηκώνουν το χέρι τους για να συμμετέχουν, να περιμένουν τη σειρά τους κλπ.)
- Να ακολουθούν τους κανόνες ενός παιχνιδιού
Υλικά και Μέσα
Υλικά:
- H μασκότ
- Kάρτες με τα 6 ζώα (A_Β01_F01, A_Β01_F02, A_Β01_F03, A_Β01_F04, A_Β01_F05, A_Β01_F06, A_Β01_F01-6)
- Blu tack
- Xρωματιστά χαρτόνια και σελοτέιπ
- Eικόνες ζώων σε μικρά χαρτάκια (όπως από σφραγίδες)
- CD (A_B01_M01)
Μέσα:
- CD player και Η/Υ
Φύλλα εργασίας για το μαθητή: A_B01_W01, A_B01_W02
Προτεινόµενο υλικό από το διαδίκτυο:
- Flashcards
http://www.mes-english.com/worksheets - Colouring pages
http://www.first-school.ws/theme/animals/cp_pets.htm
http://www.dltk-kids.com/animals/mpetposter.html - Songs
http://www.preschooleducation.com/shousepets.shtml
Προτεινόµενος διδακτικός χρόνος: 2 διδακτικές ώρες
Προτεινόμενη εκπαιδευτική διαδικασία
Βήμα 1
Δείχνουμε εικόνες με παιδιά και κατοικίδια για να εκμαιεύσουμε με πιο φυσικό τρόπο το ότι θα ασχοληθούμε με animals/ pets. Δείχνουμε με κινήσεις ή ζωγραφίζοντας μια καρδιά στον πίνακα ότι αγαπάμε τα ζώα: “Do you like animals?” “Oh, yes, yes. I love animals!”
Στη συνέχεια, κάνουμε την ερώτηση στα παιδιά: “Children, do you like animals?” “YES!” Μετά συνεχίζουμε την παρουσίαση με τις κάρτες. Παρουσιάζουμε μια-μια τις 6 κάρτες (A_Β01_F01, A_Β01_F02, A_Β01_F03, A_Β01_F04, A_Β01_F05, A_Β01_F06, A_Β01_F01-6) με τα επιλεγμένα ζώα και τις κολλάμε στον πίνακα (dog, cat, parrot, fish, turtle, rabbit). Ρωτάμε τη μασκότ: “What’s this?” Η μασκότ απαντά: “It’s a dog / a parrot”, etc. Τα παιδιά επαναλαμβάνουν τις λέξεις για τα ζώα.
Στη συνέχεια μπορούμε να δείξουμε μια εικόνα με ένα σκύλο και να πούμε: “Look! This is my pet. It’s a dog. His name’s Larry. Have you got a pet? Yes? What is it? A dog, a cat, a fish?”, etc. Δίνουμε την ευκαιρία στα παιδιά να μιλήσουν για τα ζώα τους. (Αν προκύψει η ανάγκη δίνουμε και επιπλέον λεξιλόγιο όπως hamster, bird, duck, etc.)
Βήμα 2
Λέμε στα παιδιά ότι θα παίξουμε ένα παιγνίδι μαντέματος. Σχεδιάζουμε στον πίνακα τμηματικά ένα από τα ζώα που έχουν μάθει τα παιδιά και κάθε τόσο σταματάμε και ζητάμε από ένα παιδί να μαντέψει ποιο ζώο είναι και η υπόλοιπη τάξη να φωνάξει στα Αγγλικά το όνομα του ζώου. Συνεχίζουμε με άλλο παιδί μέχρι να αναγνωρίσουν και να πουν όλα τα ζώα που έχουμε δείξει. Μετά μιμούμαστε φωνές ή κινήσεις ζώων και τους ζητάμε να μαντέψουν όλοι μαζί ποιο ζώο είναι.
Βήμα 3
Χωρίζουμε την τάξη σε δυο ή περισσότερες ομάδες. Έχουμε σχεδιάσει ή έχουμε χρησιμοποιήσει σφραγιδούλες για τα 6 ζώα σε μικρά χαρτάκια. Τα διπλώνουμε και τα τοποθετούμε σε σακουλίτσα από την οποία καλούμε ένα παιδί κάθε φορά να τραβήξει ένα χαρτάκι και να φωνάξει το όνομα του ζώου. Η ομάδα με τις περισσότερες σωστές απαντήσεις κερδίζει.
Τελειώνοντας, τραγουδάμε το “Love Your Pets” (A_B01_M01, στίχοι). Βάζουμε το τραγουδάκι στο CD player και τραγουδάμε, ενώ ταυτόχρονα κάνουμε και τις αντίστοιχες κινήσεις (τρώμε, πίνουμε, χοροπηδάμε, τρέχουμε, κλπ.) για να κατανοήσουν τα παιδιά, όσο γίνεται το λεξιλόγιο του τραγουδιού. Τα παιδιά τραγουδούν και αυτά ακούγοντας το CD και κάνουν κινήσεις.
Βήμα 4
Φωτοτυπούμε τα Φύλλα εργασίας (A_B01_W01, A_B01_W02) και μοιράζουμε στα παιδιά τυχαία μια από τις δυο σελίδες. Ζητάμε από κάθε παιδί να πει ποια ζώα του έτυχαν, ρωτώντας, “What’s this?” Το παιδί απαντά: “It’s a cat.”
Ζητάμε από τα παιδιά να χρωματίσουν τα ζώα που τους έτυχαν. Μετά θα ζωγραφίσουμε στα χρωματιστά χαρτόνια τόσα σύνολα όσα και τα ζώα που θα έχουν τα παιδιά και κάθε παιδί θα σηκώνεται και θα βάζει το δικό του στο σύνολο που αυτό ανήκει:
Dogs / Turtles, etc. Κάθε φορά που τοποθετούν το ζώο τους στο αντίστοιχο σύνολο η μασκότ δηλώνει “I like turtles”, “I love dogs”, etc. και τα παιδιά επαναλαμβάνουν τις λέξεις ή τη φράση. Στη συνέχεια συζητούμε με τα παιδιά ότι όλα αυτά τα ζώα ανήκουν σε μια μεγάλη ομάδα ζώων, τα κατοικίδια, την οποία σημειώνουμε ζωγραφίζοντας έναν σύνολο που εμπεριέχει όλα τα υπόλοιπα και γράφουμε ως τίτλο “PETS”. Έτσι οι μαθητές και οι μαθήτριες θα θυμηθούν τις έννοιες του συνόλου και των υποσυνόλων του και με τις ζωγραφιές τους θα διακοσμήσουν την τάξη.
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ
Παιχνίδι: “What’s missing”
Καλύπτουμε τις 6 κάρτες που είναι κολλημένες με blu tack στον πίνακα με το σώμα μας και ζητάμε από τα παιδιά να κλείσουν τα μάτια τους. Αφαιρούμε μια ή δύο και ρωτάμε: “What’s missing?” και ενθαρρύνουμε τα παιδιά να απαντήσουν: “The dog”, etc.
Εκπαιδευτικό υλικό
(Πατήστε πάνω στα ονόματα των αρχείων για να κατεβάσετε το υλικό)
Ακουστικό υλικό
- A_B01_M01: LOVE YOUR PETS
Στίχοι
LOVE YOUR PETS στίχοι
Love, love
Love your pets,
Love them
Every day,
Give them food
And water, too,
Then let them
Run and play.
SOFT KITTY
(Make a fist of left hand for kitty, and pet the kitty.)
Soft kitty, warm kitty
Little ball of fur
Happy kitty, sleepy kitty
purr, purr, purr
https://safeshare.tv/x/40jw9ljbgOA#
or https://safeshare.tv/x/ss5fb3c8a005ef0#
dog
cat
parrot
fish
turtle
rabbit