B5. -living on a farm- (18η και 19η ώρα)

Τα ζώα της φάρμας:

ΑΣΚΗΣΗ:

One cat - two cats

-What is is? -It is a cat

There is a cat - There are two/three/four/five cats

κάνε το ίδιο με τα:

horse, chicken, pig, cow, goat, sheep, dog, duck 

και όλα τα ζώα που μάθαμε μέχρι τώρα!

 

οι ήχοι που κάνουν τα ζώα όταν μιλούν:

https://video.link/w/0RX9b

κόψε και χρωμάτισε τα ζώα της φάρμας: 

Ας κάνουμε την άσκηση:

να κάνουμε το puzzle farm animals; 

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=32bb645fb693

Εδώ σας βρήκα αρκετά βιντεάκια με τα ονόματα κάποιων από τα ζώα καθώς και τραγουδάκια...

https://video.link/w/QQw9

https://video.link/w/2Rw9

https://video.link/w/VRw9

https://video.link/w/CSw9

...Και μετά θα τραγουδήσουμε το αγαπημένο μας 'Old Mc. Donald'!

https://video.link/w/mTw9

https://video.link/w/fUw9

https://video.link/w/AtC7

 

B5: Living on a farm

Περιγραφή δραστηριότητας

Μαθαίνουμε για τα ζώα του αγροκτήματος.

Περιεχόµενο

Τα παιδιά μιλούν για τα ζώα του αγροκτήματος και μέσω μιας κατασκευής και τραγουδιών αντιλαμβάνονται τη ζωή του ανθρώπου στην ύπαιθρο και γνωρίζουν τα ζώα που ζουν εκεί.

Γλωσσικοί στόχοι
  • Να εξοικειωθούν με τις δομές
  • there is a horse / chicken / pig / cow / goat / sheep etc. / there are two horses, three pigs, etc.
  • Να μάθουν τα χρώματα black, white, brown, pink
  • Να εξοικειωθούν με τον πληθυντικό (two horses, three pigs, etc.)
  • Να επαναλάβουν τις ερωτήσεις “What is it?”, “Is it a farm, a horse / pig / goat / sheep / cow?”, etc. και τις απαντήσεις “It’s a horse. / Yes, it is. / No, it isn’t.”
Παιδαγωγικοί στόχοι
  • Να μάθουν μέσα από παιχνίδια έννοιες συνόλου και υποσυνόλου
  • Να λειτουργήσουν ατομικά και σαν σύνολο
  • Να οδηγηθούν σε λογικά συμπεράσματα
  • Να μάθουν να παίρνουν ρόλους
Υλικά και Μέσα
Υλικά:
  • Η μασκότ της τάξης
  • Εικόνα αγροκτήματος (A_Β05_C01)
  • Ξυλομπογιές ή μαρκαδόροι
  • Χαρτόκουτα ή κουτιά από δημητριακά
  • Χάρτινος ήλιος
  • Καλαμάκια
  • Κόλλα
  • (Προαιρετικά: κουτιά παπουτσιών, ξύλινα μανταλάκια και γκοφρέ χρωματιστό χαρτί καφέ και πράσινο)
  • CD (A_Β05_M01A_Β05_M02A_Β05_M03)
Μέσα:
  • CD player και Η/Υ

Φύλλα εργασίαςA_Β05_W01A_Β05_W02

Προτεινόµενο υλικό από το διαδίκτυο:

Προτεινόµενος διδακτικός χρόνος: 1-2 διδακτικές ώρες

Προτεινόμενη εκπαιδευτική διαδικασία

Βήμα 1

Η μασκότ δείχνει τα ζώα του αγροκτήματος όπου πηγαίνει διακοπές για να τα γνωρίσει στα παιδιά. Αφού παρουσιάσει τα ζώα στην εικόνα (A_Β05_C01) δείχνει και λέει στα παιδιά πόσα ζώα υπάρχουν εκεί, τι χρώματα έχουν κλπ., για να δοθεί η  ευκαιρία να επαναλάβουμε τους αριθμούς και τα χρώματα που γνωρίζουν: “Let’s visit my friend’s farm.” “Look! A horse / a goat / a sheep / a dog / a pig / a cow.” “Look! There are two cows here, three pigs, four goats, five sheep, five chickens, two horses and one dog. The cow is black and white, the horse is brown, the pig is pink, etc.”

Μετά ζητάμε από τα παιδιά να επαναλαμβάνουν τα ζώα και να δείχνουν με τα δάκτυλά τους και να λένε τον αριθμό των ζώων που υπάρχουν στο αγρόκτημα της φίλης της μασκότ έτσι ώστε να θυμηθούν τους αριθμούς μέχρι το πέντε.
Μετά τους ζητάμε να μας πουν ποια από αυτά τα ζώα έχουν δει στο χωριό που μπορεί να επισκέπτονται τα καλοκαίρια είτε γιατί εκεί ζει ο παππούς και η γιαγιά είτε γιατί έχουν πάει διακοπές. Επαναλαμβάνουμε τη λέξη στα Αγγλικά για κάθε ζώο που αναφέρουν και ζητάμε από τα παιδιά να την επαναλάβουν και αυτά. Στη συνέχεια βάζουμε το CD με τους ήχους των ζώων (A_B05_M01) και ζητάμε από τα παιδιά να φωνάζουν το ζώο που αναγνωρίζουν από τη «φωνή» του.

Βήμα 2

Χωρίζουμε τα παιδιά σε ομάδες και τους δίνουμε τα φύλλα εργασίας (A_Β05_W01A_Β05_W02) για να ζωγραφίσουν τα ζώα και να τα κόψουν. Περνάμε από τις ομάδες και ρωτάμε τα παιδιά:
- What’s this?
- (It’s a) horse.
- Is this a sheep?
- Yes, (it is) / No, (it isn’t).
- What colour is the horse?
- (It’s) brown / black, etc.

Βήμα 3

Στη συνέχεια, μαθαίνουν τραγούδια (A_Β05_M02στίχοιA_Β05_M03, στίχοι) σχετικά με τα ζώα του αγροκτήματος και τα τραγουδούν, κινούμενα μέσα στην τάξη. Και τα δύο προτεινόμενα τραγούδια παρουσιάζουν ήχους που κάνουν τα ζώα και είναι μία ευκαιρία να διαπιστώσουν την προφορά των ήχων. Βάζουμε κάθε  τραγούδι στο CD και τραγουδάμε μαζί με τα παιδιά κάνοντας κινήσεις και μιμούμενοι τις «φωνές» των ζώων. Τραγουδάμε όσο τα παιδιά χαίρονται και δείχνουν ενδιαφέρον.

Βήμα 4

Σε επόμενο μάθημα δείχνουμε στα παιδιά ένα χαρτόκουτο ή ένα κουτί από δημητριακά κομμένο σαν σκηνή για κουκλοθέατρο  και τους λέμε ότι θα παίξουν κουκλοθέατρο με τα ζωάκια που χρωμάτισαν και έκοψαν. Κόβουμε το χαρτοκιβώτιο όπως στη φωτογραφία για να ανοίξουμε ένα παράθυρο και το στηρίζουμε όρθιο μόνο στις πλαϊνές επιφάνειες, έχοντας κόψει την πίσω επιφάνεια. Αν θέλουμε μπορούμε να ζωγραφίσουμε κάτι στην πρόσοψη ή να το βάψουμε κόκκινο ή πολύχρωμο ή να κολλήσουμε χαρτί γκοφρέ. Το κουκλοθέατρο μπορούμε να το χρησιμοποιούμε όλη τη χρονιά. Ακόμη και ένα κουτί από δημητριακά μπορεί να γίνει μία σκηνή για κάθε ομάδα και να χρησιμοποιηθεί για να παίξουν με τις φιγούρες που έχουν κολλήσει στα καλαμάκια.
Εμείς κόβουμε έναν ήλιο και τον κολλάμε με blu tack στο χαρτόκουτο, υποδηλώνοντας ότι είναι ημέρα.
Τα παιδιά κολλάνε τις χάρτινες φιγούρες των ζώων σε καλαμάκια και κρατώντας τες, παίζουν κουκλοθέατρο. Πιθανός διάλογος:
- Good morning, Mr. Pig. How are you?
- I’m fine, thank you.
- Hello, Ms Cow. Baaaa!
- Hello, Mr. Sheep. Moooo!
- Hello. What’s your name?
- I’m Mr. Horse.
What’s your name?
- I’m Ms. Duck. Quack!

Τα παιδιά μπορούν να εκφραστούν όπως θέλουν και μπορούν, αρκεί να χαρούν μιλώντας στα Αγγλικά παριστάνοντας τα ζώα μιας φάρμας.

Εναλλακτικά, μπορούν να κατασκευάσουν ένα φράχτη με ζώα του αγροκτήματος με κουτί παπουτσιών και μανταλάκια και να παίξουν κουκλοθέατρο με το φράχτη ως σκηνή. Θα χρειαστούμε κουτιά παπουτσιών (4-5 ανάλογα με τις ομάδες της τάξης), τις φωτοτυπίες των ζώων, μανταλάκια ξύλινα (θα χρειαστούν δύο για κάθε ζώο), κόλλα, ψαλίδια και γκοφρέ χαρτί σε καφέ και πράσινο.

Χωρίζουμε τους μαθητές σε ομάδες και σε κάθε ομάδα δίνουμε από ένα κουτί παπουτσιών και φωτοτυπίες των ζώων της φάρμας. Σε κάθε φιγούρα θα βάλουν στο κάτω μέρος δύο μανταλάκια, που θα είναι τα πόδια των ζώων και ταυτόχρονα θα βοηθούν τις φιγούρες να στέκονται. Μετά τους δίνουμε γκοφρέ χαρτί σε καφέ χρώμα για να βάλουν γύρω από το κουτί, να το κολλήσουν και να φτιάξουν το φράχτη, προσθέτοντας χρωματιστές λωρίδες πράσινες ή όποιο άλλο χρώμα θέλουν κάθετα, για να αποδώσουν τις σανίδες του φράχτη. Μετά τους δίνουμε πράσινο χαρτί για να βάλουν μέσα στον πυθμένα του κουτιού για να κάνουν το γρασίδι και μετά τοποθετούν τα ζώα τους μέσα στο φράχτη. Μπορούν αν θέλουν να φτιάξουν λουλούδια ή ό,τι άλλο φανταστούν για να διακοσμήσουν το χώρο με τα ζώα της φάρμας.

Εκπαιδευτικό υλικό

(Πατήστε πάνω στα ονόματα των αρχείων για να κατεβάσετε το υλικό)

Leave a Reply