B6. -a party in the jungle- (20η και 21η ώρα)

τα ζώα της ζούγκλας:

Βρες τα ζευγαράκια, ταίριαξε την εικόνα και πως ακούγεται η λέξη 

Θυμάσαι πως λένε το καθ' ένα στα Αγγλικά;

 

Party time!

Βρες τα ζευγαράκια, ταίριαξε την εικόνα και πως ακούγεται η λέξη 

 

A PARTY IN THE JUNGLE

Deep in the African jungle lives a small lion. His name’s Leo. Leo has a lot of friends: Zebra, Monkey, Hippo, Parrot, Tiger, Elephant and Giraffe. Today is Leo’s birthday.

“Happy birthday, Leo”, says Zebra and gives him a little present. It’s a blue and red ball.
“Thank you, Zebra”, says Leo.

“Happy birthday, Leo”, says Monkey and gives him a yummy banana.
“Thank you, Monkey”, says Leo.

“Happy birthday, Leo”, says Hippo and gives Leo a beautiful flower. It’s a pink daisy.
“Thank you, Hippo”, says Leo.

“Happy birthday, Leo”, says Parrot and gives Leo a juicy carrot.
“Thank you, Parrot”, says Leo.

“Happy birthday, Leo” says Tiger and gives Leo a yellow yo-yo.
“Thank you, Tiger”, says Leo.

“Happy birthday, Leo”, says Elephant and gives Leo a big hug.
“Thank you Elephant”, says Leo.

“Happy birthday”, says Giraffe and gives Leo a kiss.
“Thank you, Giraffe”, says Leo.

“Come on, my friends, let’s have a party. Let’s dance the jungle dance”.
Leo and his friends are very happy.

Άκουσε και πάλι την ιστορία και ταίριαξε τι έδωσε το κάθε ζώο στον φίλο τους!

Στίχοι

HAPPY BIRTHDAY

Happy birthday to you
Happy birthday to you
Happy birthday, dear Leo
Happy birthday to you!

Let's listen and sing:

Wee-ee-ee-e-he-he-ee-ee-ee-e-ee-um-um-buway (2)

A-wimoweh, a-wimoweh, a-wimoweh, a-wimoweh
A-wimoweh, a-wimoweh, a-wimoweh
A-wimoweh, a-wimoweh, a-wimoweh, a wimoweh
A-wimoweh, a-wimoweh, a-wimoweh

In the jungle the mighty jungle the lion sleeps tonight
In the jungle the giant jungle the lion sleeps tonight, oh.

Near the village the peaceful village the lion sleeps tonight
near the village the quiet village the lion sleeps tonight, oh.

Hush, my darling don't fear my darling the lion sleeps tonight
Hush, my darling don't fear my darling the lion sleeps tonight, oh.

Περιγραφή δραστηριότητας

Μαθαίνουμε μια ιστορία για ένα λιονταράκι και τα ζώα της ζούγκλας.

Περιεχόµενο

Ένα λιονταράκι που ζει στη ζούγκλα έχει τα γενέθλιά του. Οι φίλοι του, τα ζώα, του φέρνουν δώρα και κάνουν ένα πάρτι. Μέσα από την ιστορία, τα παιδιά έχουν τη δυνατότητα να μάθουν απλές λέξεις και φράσεις και να συμμετάσχουν σε διασκεδαστικές δραστηριότητες.

Γλωσσικοί στόχοι
  • Να επαναλάβουν τα ονόματα ζώων της ζούγκλας (elephant, lion, hippo, monkey, parrot, zebra) και να μάθουν καινούρια (tiger, giraffe)
  • Να ανακυκλώσουν λεξιλόγιο για χρώματα και φαγητά
  • Να μάθουν λέξεις όπως jungle, friend, present
  • Να μάθουν τις έννοιες big-small
  • Να μάθουν τις φράσεις: Happy Birthday, Thank you, Let’s dance / have a party.
Παιδαγωγικοί στόχοι
  • Να εξασκήσουν τη μνήμη τους
  • Να διασκεδάσουν δραματοποιώντας μια ιστορία
Υλικά και Μέσα
Υλικά:
  • Η ιστορία “A Party in the Jungle”
  • Εικόνα για την ιστορία (A_B06_C01)
  • Φύλλα Α4 από σκληρό χαρτί
  • Καλαμάκια
  • CD (A_B06_Μ01A_B06_Μ02)
Mέσα:
  • CD player και Η/Υ

Φύλλα εργασίας: A_B06_W01, A_B06_W02, A_B06_W03, A_B06_W04, A_B06_W05, A_B06_W06, A_B06_W07, A_B06_W08, A_B06_W09

Προτεινόµενο υλικό από το διαδίκτυο:

Προτεινόµενος διδακτικός χρόνος: 1-2 διδακτικές ώρες

Προτεινόμενη εκπαιδευτική διαδικασία

Βήμα 1 

Η μασκότ δείχνει στα παιδιά την εικόνα (A_B06_C01) της ιστορίας “A Party in the Jungle” και λέει: “Look! A lion. A small lion. His name’s Leo. He lives in the jungle.”
Παρουσιάζει ένα-ένα τα ζώα και διηγείται την ιστορία ή παίζουμε την ιστορία στο CD Player (A_B06_Μ01ιστορία-κείμενο). Βοηθάμε τα παιδιά να καταλάβουν δείχνοντας τα ζώα και τα αντικείμενα στην εικόνα και κάνοντας αντίστοιχες κινήσεις και χειρονομίες. Εκμαιεύουμε τη σημασία της λέξης “friend” φέρνοντας παράδειγμα μαθητές στην τάξη και τους φίλους τους. Επίσης δείχνουμε το χρώμα των αντικειμένων ή εξηγούμε την ιδιότητά τους (π.χ. γλύφοντας τα χείλη μας για το yummy) και τέλος με κινήσεις τη σημασία του hug και του kiss.

Όταν η μασκότ τελειώσει τη διήγηση, κάνουμε ερωτήσεις για να δούμε τι έχουν καταλάβει τα παιδιά και για να επαναλάβουμε όσα έχουν ήδη μάθει, π.χ.

- Is Leo in the jungle?  (Δείχνουμε στην εικόνα το λιοντάρι και εξηγούμε ότι το λιοντάρι λέγεται στα Αγγλικά  lion και το όνομά του είναι Leo)
- Does he have a lot of friends?
- Yes. (Εξηγούμε ξανά τη σημασία της λέξης friend)
- Who’s this?
- (It’s) Zebra, Hippo, etc. (Δείχνουμε κάθε ζώο και εξηγούμε πώς λέγεται στα Αγγλικά και ποιο είναι το όνομά του στην ιστορία)
- What colour is Giraffe?
- (It’s) brown and yellow.  (Δείχνουμε τα χρώματα)
- What is Parrot’s present?
- A carrot. (Δείχνουμε το δώρο)       

Βήμα 2 

Δίνουμε στα παιδιά το φύλλο εργασίας (A_B06_W01) και τους ζητάμε να αντιστοιχίσουν τα ζώα με τα δώρα τους. Χρησιμοποιούμε τις εικόνες για να ξαναπούμε το μέρος της ιστορίας με τα δώρα. Ενθαρρύνουμε τα παιδιά να συμμετάσχουν στη διήγηση και να επαναλαμβάνουν λέξεις και φράσεις.

Βήμα 3

Δείχνουμε δύο αντικείμενα με διαφορετικό μέγεθος και βοηθάμε τα παιδιά να καταλάβουν τις έννοιες big και small. Στη συνέχεια δείχνουμε τα ζώα της ιστορίας και ρωτάμε:

- Is Monkey big or small?
- (It’s) small.
- Is Tiger big or small?
- (It’s) big.
- Is Elephant big or small?
- (It’s) big.
Very big. (Βοηθούμε στην κατανόηση με χειρονομίες)

Βήμα 4

Μοιράζουμε στα παιδιά τις μάσκες των ζώων (A_B06_W02, A_B06_W03, A_B06_W04, A_B06_W05, A_B06_W06, A_B06_W07, A_B06_W08, A_B06_W09) (τις οποίες έχουμε εκτυπώσει και φωτοτυπήσει  σε σκληρό χαρτί, αν είναι δυνατόν) για να τις χρωματίσουν και να τις κόψουν. Όταν τελειώσουν τη μάσκα τους, κολλάνε στο πίσω μέρος ένα καλαμάκι για να την κρατούν μπροστά στο πρόσωπό τους και παρουσιάζονται, π.χ. : “Hello, I’m Zebra.” “Hi, I’m Hippo.”

Αν δεν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε μάσκες, τα παιδιά απλά παίζουν τον ρόλο ενός ζώου και συστήνονται.

Βήμα 5

Αφού έχουμε πει αρκετές φορές την ιστορία και τα παιδιά μπορούν να τη «διηγηθούν», δραματοποιούμε την ιστορία. Φέρνουμε στην τάξη διάφορα αντικείμενα, όπως μια μπάλα, και κάθε «ζώο» ετοιμάζεται για το πάρτι. Αναλαμβάνουμε το ρόλο του αφηγητή και τα παιδιά μιμούνται τα ζώα κρατώντας τη μάσκα τους, δίνουν το δώρο τους και επαναλαμβάνουν τις φράσεις:

Zebra: Happy birthday, Leo! This is for you.
Leo: Thank you, Zebra. 

Στο τέλος τραγουδούν το “Happy birthday song” (A_B06_Μ02στίχοι) και χορεύουν. Μπορούμε να τους βάλουμε να χορέψουν το “The lion sleeps tonight” (http://www.youtube.com/watch?v=b31hHI30rh0καιNR=1, http://www.youtube.com/watch?v=UO_p-vyIrOoκαιfeature=related, http://www.youtube.com/watch?v=AY2HPvoqSTEκαιfeature=fvwrel Όλη τη χρονιά, όταν κάποιο παιδί έχει γενέθλια, μπορούμε να του τραγουδήσουμε το “Happy birthday”  και να επαναλάβουμε ένα παρόμοιο διάλογο δίνοντάς του ένα μικρό δωράκι (π.χ. μια καραμέλα, ένα αυτοκόλλητο, μια ζωγραφιά).

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ

Παίζουμε ένα παιχνίδι παντομίμας. Τα παιδιά παριστάνουν διάφορα ζώα και τις κινήσεις τους σύμφωνα με τις οδηγίες μας, π.χ.

Walk like an elephant.
Swim like a hippo.
Run like a zebra.
Fly like a butterfly.
Jump like a monkey.
Roar like a lion.
Την παντομίμα μπορούν να την κάνουν με μουσική υπόκρουση.