1. our mascot, our names and greetings

Κατέβασε την πρώτη εικόνα αν είσαι κοριτσάκι ή την δεύτερη αν είσαι αγοράκι, τύπωσέ την και ζωγράφισέ την. Μετά, στερέωσέ την σε ένα μολύβι ή καλαμάκι και έχεις έτοιμο το χάρτινο κουκλάκι που είσαι εσύ.

Εκτύπωσέ το και γράψε το όνομά σου όπως στο παράδειγμα. Δίπλωσέ το έτσι ώστε η μια πλευρά να 'κοιτάει΄ εσένα και η άλλη την δασκάλα σου απέναντι.

το παράδειγμα:

 

Γλωσσικοί στόχοι

1. Να χαιρετούν στα Αγγλικά

2. Να παρουσιάζουν τον εαυτό τους και τους φίλους τους στα Αγγλικά λέγοντας

  • -Hello, I’m Mary and this is my friend, George.’
  • -Nice to meet you!’

3. Να ρωτούν

  • -What’s your name?
  • -My name’s Mary.

4. Να εξοικειωθούν με τις ερωτήσεις και απαντήσεις

  • -Who is it?’, ‘Is it Maria/Nikos, etc.?
  • -Yes, it is.
  • -No, it isn’t.

 

Βήμα 1

Μπαίνουμε στην τάξη κρατώντας τη μασκότ (B_A01_C01Β_Α01_C02) και συστηνόμαστε. Στη συνέχεια η μασκότ της τάξης ρωτάει τα παιδιά ένα-ένα πώς τα λένε. Όταν χρειάζεται, βοηθάμε τα παιδιά να απαντήσουν. Πιθανός διάλογος:

  • -Hello! My name’s Terry and this is my friend, Mary. 
  • -My name’s Giorgos. What’s your name?
  • -My name’s …  ή I’m …
  • -Nice to meet you, …!

Βήμα 2

Αφού η μασκότ συστηθεί σε όλα τα παιδιά με τη σειρά, δίνουμε τη μασκότ σε ένα παιδί και του ζητάμε να την παρουσιάσει στο διπλανό του ως φίλο του/της. Ενθαρρύνουμε το δεύτερο παιδί να απαντήσει και να συνεχίσει την αλυσίδα των συστάσεων είτε χρησιμοποιώντας τη μασκότ είτε έναν πραγματικό φίλο του από την τάξη. Ο διάλογος μπορεί να έχει την εξής μορφή:

  • -Hello! I’m Giorgos and this is my friend, Mary.
  • -Hello, Mary. Nice to meet you!

Βήμα 3

Κατόπιν λέμε στα παιδιά ότι θα θέλαμε να δούμε αν η μασκότ έμαθε τα ονόματά τους. Ρωτάμε τη μασκότ δείχνοντας ένα παιδί και η μασκότ απαντάει. Μετά ζητάμε από όλα τα παιδιά να επαναλάβουν την ερώτηση κάθε φορά που θα δείχνουμε ένα παιδί και η μασκότ θα απαντάει. Ο διάλογος μπορεί να έχει την εξής μορφή:

  • -Who’s this? 
  • -It’s Maria/Nikos, etc.   

Βήμα 4

Λέμε στα παιδιά ότι για να τσεκάρουμε αν η μασκότ έμαθε επιτέλους ποιος είναι ποιος, εμείς θα της δείχνουμε  τυχαία διάφορα παιδιά, θα τη ρωτάμε και η μασκότ θα απαντάει. Τα παιδιά θα ‘επιβεβαιώνουν’  τη σωστή απάντηση της μασκότ επαναλαμβάνοντάς την. Πιθανός διάλογος:

  • -Is it Maria?
  • -Yes, it is.
  • -No, it isn’t.

Βήμα 5

Παίζουμε την τυφλόμυγα αφού εξηγήσουμε στα παιδιά τους κανόνες του παιχνιδιού (στα Ελληνικά). Διαλέγουμε εμείς (ή και η μασκότ) ένα παιδί και του δένουμε ένα μαντήλι γύρω από τα μάτια. Δείχνουμε ένα άλλο παιδί και χωρίς να μιλάμε του νεύουμε να σταθεί αμίλητο απέναντι από το παιδί με τα κλεισμένα μάτια. Έχουμε ζητήσει από την υπόλοιπη τάξη να μην μιλάει κανείς παρά μόνο να απαντάνε: ‘Yes, it is.’ ή ‘No, it isn’t.’ στις ερωτήσεις του παιδιού με τα κλεισμένα μάτια μόλις τους δώσουμε το σύνθημα. Καθοδηγούμε το παιδί με τα κλεισμένα μάτια να αγγίξει μια φορά το παιδί που στέκεται απέναντί του. Αμέσως μετά πρέπει να ρωτήσει την υπόλοιπη τάξη:

  • -Is it Maria/Nikos, etc.?
  • -Yes, it is./No, it isn’t.

Μέχρι να το βρει συνεχίζεται η ίδια διαδικασία, οπότε γίνεται τυφλόμυγα το παιδί που στεκόταν απέναντι και ξεκινάει καινούριος γύρος.

2 Comments on “1. our mascot, our names and greetings

    • Πολύ σωστά μικρή μου Georgela, απλά εγώ βιαζόμουν και πεινούσα και σου έφαγα το e! Νόστιμοοοοοοοοοο!!! Λογικό να χρειάζεται ένα e αφού προέρχεται από το Georgia Και το Gorgela όμως δεν είναι κακό μιας που βγαίνει από το gorgeous που σημαίνει υπέροχη!

Leave a Reply