Η ναυμαχία της Σαλαμίνας

Αρχικά, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ' Δημοτικού μόνοι τους στον δικό τους χώρο πληροφορήθηκαν για τη ναυμαχία της Σαλαμίνας επιλέγοντας μια από τις παρακάτω επιλογές:

  1. Διαδραστικό βίντεο
  2. Διαδραστικό βιβλίο 
  3. Ηχητικό αρχείο

Έπειτα, στην τάξη παρακολούθησαν την ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ-Η ναυμαχία της Σαλαμίνας, αναλύθηκαν τα παραθέματα και οι εικόνες του βιβλίου, αναδείχθηκε η ιδιαιτερότητα του χώρου της Σαλαμίνας στον ιστορικό χάρτη των Περσικών Πολέμων και αφού οι μαθητές/τριες χωρίστηκαν σε ομάδες και δημιούργησαν τα δικά τους άρθρα για την ιστοσελίδα του σχολείου με τα εξής θέματα:

  1. «Ο λόγος που ο Θεμιστοκλής ήθελε να συγκρουστούν οι δυο στόλοι στο στενό της Σαλαμίνας»
  2. «Οι λόγοι της νίκης των Ελλήνων»
  3. «Τα συναισθήματα των Ελλήνων μετά τη νίκη τους»
  4. «Τα ελληνικά πλοία – Τριήρεις»

-Εδώ μπαίνουν εικόνες από τα άρθρα των μαθητών/τριών-

Τέλος, οι μαθητές/τριες σχεδίασαν ένα ελληνικό νόμισμα που εκδόθηκε μετά τη ναυμαχία της Σαλαμίνας όπως το φαντάζονταν  οι ίδιοι γράφοντας παράλληλα ένα σύντομο κείμενο για το νόμισμα σε μια κόλλα Α4. Δεν παρέλειψαν να αξιολογήσουν τη διδασκαλία πατώντας ΕΔΩ

-Εδώ μπαίνουν εικόνες από τα ελληνικά νομίσματα που σχεδιάζονται μαζί με τις συνοδευόμενες πληροφορίες -