Ελληνικά

ΠΙΣΤΟΜΑ

Με το Β1το Α1 και το Α4 διαβάσαμε το διήγημα του Κωνσταντίνου Θεοτόκη με τίτλο ΠΙΣΤΟΜΑ. Πρόκειται για ένα σκληρό διήγημα. Με σκληρό τέλος ή μάλλον την υπόνοια αυτού. Το διαβάσαμε 3 φορές, το είδαμε σε ταινιούλα, είπαμε ενυπώσεις.

3 θεατρικές τεχνικές

ΑΝΑΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΡΕΚΛΑ

Ρόλος-στη θέση των ηθοποιών οι μαθητές :

ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ.

Ζήτησα από τα παιδιά να γράψουν πώς θα τελείωναν εκείνα την ιστορία, κα΄τι που μου είπαν πως του άρεσε.Έγραψαν απίστευτα πράγματα-ευφάνταστα, ανατρεπτικά συνήθως, πρωτότυπα, εναλλακτικά. Άλλα παιδιά απάντησαν  με βαση το συναίσθημα, άλλα τη λογική. Όλα απάντησαν. Το  έχω ξαναπεί, η δημιουργική γραφή κινητοποιεί τους μαθητές. Τους κάνει παντοδύναμους.Με την  έννοια ότι με τις λέξεις τους, με τη γραφή  νιώθουν πως  συμβάλλουν την εξέλιξη των χαρακτήρων, του ςεπιτρέπεται να έχουν λόγο, να παίρνουν αποφάσεις. Της είπε ο άντρας να βάλει υο μωρό μπρούμιτα στο λάκκο που είχε σκάψει. Εκεί τελειώνει. Αλλα το ξαναρχίζουμε.

Αφήστε μια απάντηση