Updated on February 2, 2024
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΔΟΥΛΕΙΑΣ
Με το Α1 ΛΥΚΕΙΟΥ συζητάμε για το δράμα, την ποίηση και τη δημιουργική γραφή.
Ποίημα Αναγνωστάκη
Δράση με Τρισεύγενη...τι απαντά στον Πετρο Φλώρη
Δράση με ποίημα του Ισπανού ποιητή
Σενάριο με θέμα τον Ρατσισμό.
Βασισμένο σε εργασία της διδάσκουσας στο μεταπτυχιακό. Πιο συγκεκριμένα η υπόθεση: η Άννα μια μοναχική έφηβη γίνεται μάρτυρας ενός βίαιου περιστατικού που αφορά σε εκφοβισμό συμμαθητή της από την Ινδία, του Σαπίρ. Μπαίνει σε διλήμματα φοβερά και δεν ξέρει πώς να το διαχειριστεί Παράλληλα έχει να αντιμετωπίσει τα δικά της ψυχολογικά και οικογενειακά θέματα.
Τα παιδιά εξέλιξαν το δράμα, έγραψαν σκηνές και ημερολόγια. Έδωσαν το δικό τους τέλος στην ιστορία ξεδιπλώνοντας σκέψεις και συναισθήματα. Η γραφή εδώ κρίθηκε αναγκαία με σκοπό να μην μείνει η ιστορία της Άννας και του Σαπίρ ανολοκλήρωτη.
H συμμετοχή των παιδιών ήταν καθολική. Συνεργάστηκαν πρόθυμα σε όλα τα στάδια και το διασκέδασαν κιόλας.Εβαλαν και τον εαυτό τους στη θέση των ηρώων, έγραψαν διαλόγους ανάμεσα στα πρόσωπα της ιστορίας, δημιούργησαν συγκρούσεις, στοχάστηκαν πάνω σε καταστάσεις. Μέσω της γραφής είχαν την ελευθερία να δράσουν,να συνεργαστούν, αλλά και να αυτενεργήσουν. Μάλιστα πραγματοποιήθηκαν και αυτοσχεδιασμοί μέσα στην τάξη- για κάποιες σκηνές. Πήγαμε από τους αυτοσχεδιασμούς στη γραφή, αλλά και το αντίστροφο.
ANAΓΝΩΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ/// ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ