Γλώσσα
- Φύλλο εργασίας: μπορούμε να το βρούμε εδώ. Έχουμε τη 2η σελίδα με την επανάληψη στις δευτερεύουσες προτάσεις (χρονικές, αιτιολογικές, τελικές, αποτελεσματικές). Ολοκληρώνουμε με τις συγκεκριμένες ασκήσεις και τη Δευτέρα θα γράψουμε διαγώνισμα στην 6η ενότητα. Τις λέξεις του Λεξιλογίου έχουμε να μάθουμε την Ορθογραφία τους και να γράψουμε προτάσεις με αυτές.
Ιστορία
- Φύλλο εργασίας: μπορούμε να το βρούμε εδώ. Πρέπει να δούμε πάλι τις πληροφορίες και να διαβάσουμε το κείμενο στο τέλος.
- Ερωτήσεις
- Πότε ξεκίνησε το χτίσιμο της Αγίας Σοφίας και πότε εγκαινιάστηκε;
- Ποιοι αρχιτέκτονες τη σχεδίασαν;
- Ποιους δύο αρχιτεκτονικούς ρυθμούς συνδύασαν και ποιον ρυθμό δημιούργησαν;
- Ψάχνουμε στην πόλη μας έναν ναό που ο ρυθμός του να είναι Βασιλική με τρούλο. Αν δε θυμόμαστε τα χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου ρυθμού, διαβάζουμε τη φωτοτυπία και το βιβλίο.
- Ψηφιακή περιήγηση στην Αγία Σοφία: https://www.360tr.com/hagia-sophia-upper-floor-1-panorama-virtual-tour_89ef68d7b5_en.html
- Βλέπουμε μερικές από τις φωτογραφίες της Αγίας Σοφίας που μας έφερε ο Βασίλης που την επισκέφθηκε πρόσφατα.


Φυσική
Γράψαμε διαγώνισμα και δεν προχωρήσαμε παρακάτω.
Κοινωνική Αγωγή
Τα παιδιά που έλειπαν θα πρέπει να διαβάσουν τις σελίδες 16 και 17 του βιβλίου. Οι συγκεκριμένες σελίδες αναφέρονται στα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις μίας Ουκρανίδας πολίτη, η οποία ζει στην Ελλάδα (της κ. Νάντιας), ενός Έλληνα πολίτη και δύο παιδιών που ζουν στη χώρα μας.


