Τρίτη 4 Φεβρουαρίου
Γλώσσα
- Φύλλο εργασίας για τις ανεξάρτητες και τις εξαρτημένες προτάσεις: μπορούμε να το βρούμε εδώ: https://files.e-me.edu.gr/s/TXAE8FS9EcqeAgd
- Παιχνίδι εξάσκησης: βρίσκουμε κύριες και δευτερεύουσες προτάσεις: https://wordwall.net/resource/86091655
Μαθηματικά
- Τετράδιο Εργασιών: ασκήσεις 1 και 2 και πρόβλημα 1 στη σελίδα 55. Επειδή με την αναγωγή στη μονάδα μπορούμε να λύσουμε όλα τα δύσκολα προβλήματα με κλάσματα (τα προβλήματα που λύνονται με πολλαπλασιασμό και διαίρεση κλασμάτων), θα πρέπει να κάνουμε μία προσπάθεια να καταλάβουμε τη διαδικασία που ακολουθούμε. Πρέπει να καταλάβουμε ότι όταν, π.χ. ψάχνω τα 2/5 του 400. Μπορούμε πρώτα να βρούμε το 1/5 (με διαίρεση) και μετά τα 5/5 (με πολλαπλασιασμό).
Έτσι, στο πρόβλημα θα πρέπει πρώτα να βρούμε το 1/3 των 12 ετών (που είναι η ηλικία του κοριτσιού) με μία διαίρεση και στη συνέχεια τα 2/3 με έναν πολλαπλασιασμό. Για σκεφτείτε το!
Ιστορία
- Κεφάλαιο: 18. Πέρσες και Άβαροι συμμαχούν εναντίον του Βυζαντίου
- Ερωτήσεις
- Σε ποια κατάσταση βρήκε το βυζαντινό κράτος ο Ηράκλειος, όταν έγινε αυτοκράτορας;
- Πού βρήκε τα χρήματα για να οργανώσει το βυζαντινό κράτος;
- Ποια μέτρα πήρε με τα χρήματα που συνέλεξε;


