Ελληνικά

Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου

Γλώσσα

  1. Ανάγνωση: "Όταν η βιβλιοθήκη συναντά τους αναγνώστες" (Βιβλίο μαθητή, σελ. 41)
  2. Βιβλίο μαθητή: ασκήσεις 2 και 3 στις σελίδες 42 - 43.
  3. Τετράδιο Γλώσσας: Κλίνουμε το επίθετο "ο πολύς - η πολλή - το πολύ" στα 3 γένη. Μπορούμε να δούμε πώς κλίνεται εδώ: http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2009/Grammatiki_E-ST-Dimotikou_html-apli/index_C7a9.html
  4. Πρόκληση (challenge): Διαβάζουμε τα βιβλία που ξεκινήσαμε στο σχολείο. Προχωράμε την ανάγνωση, ώστε μέχρι να τελειώσουμε την ενότητα να τελειώσουμε και το βιβλίο που διαβάζουμε.

Φυσική

  • Κεφάλαιο: "Θερμαίνοντας και ψύχοντας τα στερεά".
  • Παρακάτω μπορούμε να δούμε το βίντεο με το πείραμα που είδαμε στην τάξη για τη διαστολή των στερεών σωμάτων, όταν θερμαίνονται.

  • Παρακάτω μπορούμε να βρούμε το Συμπέρασμα που έχουμε να διαβάσουμε για την επόμενη φορά:

  • Εργασίες: 1, 2 και 3 στη σελίδα 88. Ιδίως στην εργασία 3 θα δούμε ένα πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα καταστροφής που μπορεί να προκαλέσει η διαστολή των στερεών σωμάτων. Απαντάμε, αφού σκεφτούμε τι ακριβώς συμβαίνει.

Κοινωνική Αγωγή

Στην Κοινωνική Αγωγή κάναμε μία πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση για την ιδιότητα του πολίτη και για τους λόγους για τους οποίους είναι σημαντικό να συμμετέχουμε στη λήψη αποφάσεων σε ζητήματα που μας αφορούν -τώρα και στο μέλλον.

Ιστορία

Δεν κάναμε, επειδή την ώρα της Ιστορίας παρακολουθήσαμε τη συναυλία από το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.

 

Αφήστε μια απάντηση