Αύριο θα πάμε εκδρομή στη Σκλίβανη. Όσα παιδιά θυμηθούν, ας φέρουν μαζί τους κανένα σεντόνι ή κουβερτούλα, για να κάθονται. Στην πλατεία έχει ένα Λαογραφικό Μουσείου, το οποίο κάποια στιγμή θα βρούμε λίγο χρόνο να το επισκεφθούμε, για να δούμε αντικείμενα που χρησιμοποιούσαν οι παππούδες μας στην καθημερινότητά τους.
Φυσική
Σήμερα συμμετείχαμε στον διαγωνισμό φυσικής. Εδώ μπορούμε να δούμε τις απαντήσεις στα θέματα. Τα θέματα ήταν καλά και μας έδωσαν την ευκαιρία να κάνουμε μία επανάληψη σε όσα έχουμε μάθει φέτος. Από μία πρώτη ματιά που έριξα σχεδόν όλοι γράψαμε καλά. Μπράβο μας (και) γι' αυτό! Είναι σημαντικό να χρησιμοποιούμε όσα έχουμε μάθει, για να εξηγούμε φαινόμενα που συμβαίνουν γύρω μας.
Γλώσσα
- Ορθογραφία: το πρώτο μαυρισμένο κομμάτι του κειμένου στη σελίδα 11
- Τετράδιο Εργασιών: ασκήσεις 6 και 7 στη σελίδα 12.
Ιστορία
- Φύλλο επανάληψης στην ενότητα 4: https://files.e-me.edu.gr/s/eFGZYJAyNfnjSfN
Η εργασία στο τέλος θα μας βοηθήσει να μάθουμε περισσότερα για την αιφνιδιαστική επίθεση των Ρώσων στην Πόλη το 860. Μπορούμε στην εργασία μας να μη μείνουμε σε όσα λέει το βιβλίο και να συμπεριλάβουμε και άλλες πληροφορίες που θα βρούμε εμείς ή που είπαμε στην τάξη (δείτε την εικόνα με το πέπλο που φαίνεται να βουτά ένας ιερωμένος στη θάλασσα και προσπαθήστε να θυμηθείτε όσα είχαμε πει).
Στην επανάληψη δώστε έμφαση στις ερωτήσεις και στο να απαντάτε σε αυτές. Ο σκοπός της ενότητας είναι να καταλάβουμε ποιες ήταν οι σχέσεις των Βυζαντινών με τους γειτονικούς λαούς από τον 7ο έως τον 11ο αιώνα και αυτό θέλω να συγκρατήσουμε από την ενότητα.
Την Τρίτη θα γράψουμε διαγώνισμα στην ενότητα.
Γεωγραφία
- Κεφάλαιο: Οι παραθαλάσσιοι οικισμοί της Ελλάδας
- Ερωτήσεις:
1. Ποιες είναι οι μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας; Είναι οι περισσότερες από αυτές παραθαλάσσιες ή ηπειρωτικές; Μαθαίνουμε να τις βρίσκουμε στον χάρτη. Παιχνίδι εξάσκησης: https://wordwall.net/resource/88432515 {Άραγε, θα περάσει κανένας τον Anonymous?} 🙂
2. Τι είναι το επίνειο; Ποιο είναι το επίνειο της Αθήνας και ποιο των Ιωαννίνων;
Κοινωνική Αγωγή
Δεν προλάβαμε να κάνουμε.


