Ελληνικά

Πέμπτη 3 Απριλίου

Αύριο θα λάβουμε μέρος στον διαγωνισμό Μαθηματικών της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας. Συμμετέχουμε μόνο για να ελέγξουμε τις δυνάμεις μας σε έναν διαγωνισμό που γίνεται πανελλαδικά, την ίδια ώρα σε όλα τα σχολεία που συμμετέχουν. Δεν κάνουμε καμία ιδιαίτερη προετοιμασία γι' αυτόν, εκτός από όσα ξέρουμε για όλα. Φυσικά ό,τι γράψουμε δεν επηρεάζει τον βαθμό του τριμήνου και γι' αυτό θα γράψουμε χωρίς κανένα άγχος, όπως γράψαμε στη Φυσική που πήγαμε όλοι εξαιρετικά! Τα παιδιά που έλειπαν μπορούν να βρουν την Υπεύθυνη Δήλωση εδώ: https://hms.gr/wp-content/uploads/2025/03/DHLOSH_GONIKHS_SYNENAISHS_4-4-2025.pdf να την εκτυπώσουν ή να φτιάξουν μία ίδια χειρόγραφη.

Γλώσσα

  1. Τετράδιο Εργασιών: ασκήσεις 2-8 στις σελίδες 16-23, εκτός από το δεύτερο μέρος της άσκησης 8 (την περιγραφή της δικής μας γιαγιάς).
  2. Ανάγνωση: το κείμενο για το σκάκι στη σελίδα 19.
  3. Ορθογραφία: τις πρώτες δύο παραγράφους του κειμένου (στην τάξη κυκλώσαμε μόνο την πρώτη παράγραφο, θα έχουμε και τη δεύτερη).

Φυσική

  1. Εργασίες: 1, 2 και 3 στη σελίδα 125.

Ιστορία

1 Φύλλο εργασίας: https://files.e-me.edu.gr/s/B3rq6DqQLW8TqiC
Επειδή το θέμα του σημερινού κεφαλαίου είναι η εκπαίδευση και η ανάπτυξη των γραμμάτων την εποχή της μακεδονικής δυναστείας, δε χρειάζεται να κάνουμε περισσότερο από μία ανάγνωση το κείμενο από το βιβλίο. Μπορούμε, όμως, να ψάξουμε πληροφορίες για την εκπαίδευση εκείνης της εποχής, τη Σχολή της Μαγναύρας, τον Λέοντα τον Μαθηματικό (το μεγαλύτερο πνεύμα εκείνης της εποχής) και γενικότερη εκείνη την εποχή που χαρακτηρίστηκε "χρυσή εποχή" του Βυζαντίου.

Κοινωνική Αγωγή

Εργασία: Χωρίζουμε μία Α4 στη μέση με μία γραμμή (οριζόντια, κάθετη ή διαγώνια -ό,τι εμείς θέλουμε). Ζωγραφίζουμε από τη μία μεριά ένα δάσος όμορφο, γεμάτο φυτά και ζώα και από την άλλη το ίδιο δάσος καμμένο. Βάζουμε όλο το ταλέντο μας στη ζωγραφική.

Αφήστε μια απάντηση