Ελληνικά

Μαθήματα 18/11

Κριτήρια Διαιρετότητας

Διαβάζω το σχετικό μάθημα από το βιβλίο μαθητή να θυμηθώ τη θεωρία και μετά πρακολουθώ το παρακάτω βίντεο:

Στη συνέχεια λύνω τις ασκήσεις απ’ το τετράδιο εργασιών 1,2,3,4,5,6

(προς το παρόν δε χρειάζεται να μου στείλετε φωτογραφίες από τις λύσεις, παρά μόνο συγκεκριμένες απορίες!)

Ιστορία

Κάνω επανάληψη στα κεφάλαια 5-12 για την Παρασκευή διαβάζοντας όλα τα μαθήματα μια φορά κι έπειτα μελετώ και από την ψηφιακή τάξη. Σας παραθέτω τον σύνδεσμο:

https://anoixtosxoleio.weebly.com/epsilonnu972tauetataualpha-beta900.html

Θρησκευτικά

Διαβάζω προσεχτικά την Οικουμενική Διακήρυξη Για Τα Ανθρώπινα Δικαιώματα Του ΟΗΕ (1948) σελ.39 του βιβλίου κι έπειτα παρακολουθώ αυτό το υπέροχο βίντεο:

Η ιστορία των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων

Γράφω στο σπιράλ μου τις παρακάτω ερωτήσεις και τις απαντώ με ολοκληρωμένες προτάσεις:

  1. Ποια έθνη αγωνίστηκαν πρώτα και υποστήριξαν πως οι προσωπικές ελευθερίες και η ισότητα πρέπει να είναι δικαιώματα που αφορούν όλο τον κόσμο;
  2. Ποιος καταπάτησε περισσότερο απ’ όλους τα ανθρώπινα δικαιώματα στη σύγχρονη εποχή και πώς;
  3. Υπάρχουν το 2020 άνθρωποι που δεν απολαμβάνουν τα δικαιώματά τους; Εξήγησε.
  4. Πώς μπορεί ο καθένας μας να προστατεύσει τα προσωπικά του δικαιώματα , αλλά και των γύρω του;(τουλάχιστον 3 τρόπους)

 

Αφήστε μια απάντηση