Δ. Όλα αναφέρονται

Όταν ο ήρωας φτάνει στα όρια δεξιά και αριστερά, τότε το υπόβαθρο πρέπει να πηγαίνει μπροστά ή πίσω ανάλογα. Δες το παρακάτω διαδραστικό βίντεο

και τώρα όταν θέλουμε να γυρίζει πίσω... Μόνο που δεν υπάρχει η εντολή επόμενο υπόβαθρο και δεν ξέρουμε πόσο μπροστά έχει πάει ο παίκτης τον ήρωα... ένα, δύο, τρία υπόβαθρα; κάθε φορά ο ήρωας θα είναι και σε διαφορετικό...Πώς θα του πούμε πήγαινε στο προηγούμενο;

Το Scratch έχει και δικές του μεταβλητές στις οποίες σημειώνονται πράγματα που χρειάζεται να γνωρίζει ο προγραμματιστής, στο παράδειγμα είναι ο αριθμός του υποβάθρου που φαίνεται στη σκηνή. Πχ αν φαίνεται το πρώτο υπόβαθρο, θα έχει τον αριθμό 1

Με το μπλοκ αναφοράς Υπόβαθρο(νούμερο) το Scratch αναφέρει στον  προγραμματιστή τον αριθμό του υποβάθρου που φαίνεται κάθε φορά στη σκηνή.

Στην τάξη: Πες άλλα μπλοκ αναφοράς που βρήκες στο Scratch

Views: 52