6. Προγραμμάτισε τον ήρωά σου

Φτιάξε για τον ήρωά σου δύο σενάρια, ένα που χρησιμοποιείς την εντολή στρίψε και ένα που χρησιμοποιείς την εντολή δείξε στην κατεύθυνσηΓια παράδειγμα:

Προσπάθησε να εξηγήσεις τι γίνεται όταν πατάς το  πλήκτρο 1 και τι γίνεται όταν πατάς το πλήκτρο 2.  Αν κατάλαβες τη διαφορά, η ερώτηση παρακάτω θα σου φανεί ...παιχνιδάκι

Στην τάξη: Δες την παρακάτω εικόνα. Κάθε φορά που πατιέται το πλήκτρο 5:

  1. Στο σενάριο στα αριστερά, η γάτα θα δείχνει πάντα 12 και 5 (δηλαδή στις 30 μοίρες)
  2. Στο σενάριο στα δεξιά, η γάτα θα πηγαίνει 5 λεπτά μετά (δηλαδή ακόμα 30 μοίρες προς τα κάτω) από ό,τι ήταν

Άσκηση: Προγραμμάτισε τον ήρωά σου να μπορεί  ο παίκτης να τον πάει οπουδήποτε θέλει στο λαβύρινθο (πάνω, κάτω, δεξιά και αριστερά από εκεί που είναι) και να κάνει ό,τι θέλει (να μιλήσει, να αλλάξει κοκ) πατώντας τα πλήκτρα ή το ποντίκι. Χρησιμοποίησε σωστά τις εντολές κίνησης στρίψε ή δείξε στην κατεύθυνση και όποια άλλη εντολή χρειάζεται. Μην ξεχάσεις, κάθε σενάριο αρχίζει με ένα συμβάν.

Views: 308