6. Προγραμμάτισε τον ήρωά σου

Δοκίμασε τώρα να φτιάξεις δύο σενάρια, με όποια σειρά θέλεις, στον ήρωά σου που ξεκινούν με το ίδιο "καπέλο" (έτσι λέγονται χαϊδευτικά τα συμβάντα). Για παράδειγμα:

Μπορείς να το ξέρεις ποιο θα λέει πρώτα;

Τα σενάρια αυτά λέμε ότι εκτελούνται ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ, δηλαδή εξαρτάται από την πλατφόρμα Scratch ποιο θα γίνει πρώτο και δεν μπορούμε με ασφάλεια να ορίσουμε εμείς. Αυτό σημαίνει ότι δεν καθορίζουμε όταν ξεκινήσει ένας παίκτης να παίζει το παιχνίδι μας τι από τα δύο θα γίνει πρώτα.

Στα επαγγελματικά προγράμματα, αυτός είναι ένας από τους λόγους που μπορεί ένα πρόγραμμα να "κρασάρει" κάποιες φορές αλλά όχι πάντα.

Άσκηση: Ως σωστός Προγραμματιστής πρέπει να φροντίσεις να μην έχεις σενάρια που εκτελούνται ταυτόχρονα στο παιχνίδι σου, εκτός βέβαια και αν σου αρέσει να μην ξέρεις τι θα κάνει κάθε φορά το πρόγραμμά σου και να "κρασάρει" πότε πότε, τόσο ακριβά λογισμικά το κάνουν άλλωστε :-).

Visits: 296