8. Αεικίνητοι εχθροί

Δες ένα πολύ πολύ παλιό ηλεκτρονικό παιχνίδι. Τα φαντασματάκια δε σταματούν.  Ποτέ όμως!! Φαντάζεσαι να πρέπει να γράφεις χιλιάδες εντολές κίνησης τη μία κάτω από την άλλη; Πόσο κουραστικό θα ήταν ... Και πάλι κάποτε θα τελείωναν.

Ευτυχώς υπάρχει για εμάς η δομή ελέγχου για πάνταΌ,τι εντολή βάλουμε μέσα στην κοιλίτσα της για πάντα θα εκτελείται με τη σειρά και θα ξαναπηγαίνει πάλι από την αρχή.

Άσκηση: Βάλε έναν, δύο ή περισσότερους εχθρούς του ήρωα του παιχνιδιού σου να κινούνται για πάντα από τη στιγμή που θα ξεκινήσει το παιχνίδι (κλικ στην πράσινη σημαία). Αν δεις ότι ο εχθρός "κολλάει" στα όρια της πίστας σου,  βρες πώς μπορείς να αλλάξεις την κίνησή του χρησιμοποιώντας τις εντολές στρίψε ή αν σε όριο αναπήδησε.

Views: 228