• Η πρακτική της σχολικής διαμεσολάβησης για την επίλυση συγκρούσεων στο δημοτικό σχολείο: προϋποθέσεις, δυνατότητες και όρια εφαρμογής της.  Λιθοξοΐδου, Αγγελική.  https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/48442
  • Η πρόληψη της αντικοινωνικής συμπεριφοράς των μαθητών/τριών στο σχολείο μέσα από καθημερινές εκπαιδευτικές διαδικασίες και πρακτικές. Διερεύνηση των παραγόντων που σχετίζονται με την εκδήλωση και την παγίωση της αποκλίνουσας συμπεριφοράς.  Βασιλείου, Ποτούλα-Σπυριδούλα.  https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/24850.
  • Johnson, D. W., & Johnson, R. T. (1996). Conflict resolution and peer mediation programs in elementary and secondary schools: A review of the research. Review of Educational Research, 66(4), 459–506. https://doi.org/10.2307/1170651
  • Powell, K. E., Muir‐McClain, L., & Halasyamani, L. (1995). A review of selected school‐based conflict resolution and peer mediation projects. Journal of School Health, 65(10), 426-431. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/8789708/.  https://www.researchgate.net/publication/303857022_Keep_them_so_you_can_teach_them_Alternatives_to_exclusionary_discipline
  • Lodi, E., Perrella, L., Lepri, G. L., Scarpa, M. L., & Patrizi, P. (2021). Use of restorative justice and restorative practices at school: A systematic literature review. International Journal of Environmental Research and Public Health, 19(1), 96. https://www.researchgate.net/profile/Kevin-Mcneill-2/publication/303857022_Keep_them_so_you_can_teach_them_Alternatives_to_exclusionary_discipline/links/5758674408aec913749f04de/Keep-them-so-you-can-teach-them-Alternatives-to-exclusionary-discipline.pdfMethods for Reducing Violence in Schools: A Systematic Review.
  • Wall Jr, J. A., Stark, J. B., & Standifer, R. L. (2001). Mediation: A current review and theory development. Journal of conflict resolution, 45(3), 370-391. https://www.jstor.org/stable/3176150.

ΔΙΑΦΟΡΑ KIT

http://www.peermediationonline.org/resources-peer-mediation-online-curriculum.html