Ο παρών ψηφιακός κόμβος, με ενδοσχολική απεύθυνση και εστίαση τις σχέσεις εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών, έχει ως στόχο να αποτελέσει ένα πολυτροπικό αποθετήριο συνδέσμων προς σημαντικά τεκμήρια (ακαδημαϊκές εργασίες και δημοσιεύσεις έρευνας, θεωρητικά κείμενα, κείμενα αναστοχασμού εκπαιδευτικών κ.α.) και παιδαγωγικούς πόρους (kit εφαρμογής προγραμμάτων, εργαστηρίων, σχεδίων μαθήματος, καλών πρακτικών κ.α.) από την ελληνική και ξενόγλωσση βιβλιογραφία, προκειμένου να τροφοδοτεί την σχολική κοινότητα του 50ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών. Παράλληλα, αποσκοπεί στο να λειτουργεί ως χώρος ενημέρωσης (blog) προκειμένου για την ανάρτηση συνδέσμων για τρέχουσες εκδηλώσεις, δράσεις, επιμορφώσεις κ.α.
Η δημιουργία και διατήρηση ενός θετικού σχολικού κλίματος είναι ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία πρόσφορων και εποικοδομητικών διαπροσωπικών σχέσεων μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Οι θετικές σχέσεις μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών διαμορφώνουν και τροφοδοτούν με τη σειρά τους ένα αίσθημα ασφάλειας και εμπιστοσύνης, ενώ προάγουν την ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών/τριών. Επιπλέον, το σχολικό κλίμα επηρεάζει την παραγωγικότητα των εκπαιδευτικών και την επίδοση των μαθητών. Οι επικοινωνιακές δεξιότητες των εκπαιδευτικών, η ανοιχτή επικοινωνία, και η ανάπτυξη αισθημάτων ανήκειν και αποδοχής συμβάλλουν στη δημιουργία θετικού σχολικού κλίματος. Ο ρόλος της σχολικής ηγεσίας είναι κρίσιμος στη διαμόρφωση αυτού του κλίματος, καθώς οι σχέσεις και η συνεργασία μεταξύ όλων των μελών της σχολικής κοινότητας επηρεάζουν την ατμόσφαιρα του σχολείου. Συνολικά, η δημιουργία θετικού σχολικού κλίματος συμβάλλει στην επιτυχία και την ευημερία της σχολικής κοινότητας.
Ασφαλώς, ο απώτερος στόχος είναι να αποτελέσει, με αξιοποίηση ψηφιακών εφαρμογών, ένα χώρο διαλόγου και αλληλεπίδρασης ανάμεσα στα μέλη της σχολικής κοινότητας που ακριβώς να εμπλουτίζει και να στηρίζει εποικοδομητικά μοτίβα σχέσεων και το εκπαιδευτικό έργο του σχολείου εν γένει.