A4. -blindfolded-

Hello, how are you?

https://video.link/w/mXL4

lyrics:

Hello! Hello! Hello, how are you? (x2)

I'm good! I'm great! I'm wonderful! (x2)

Hello! Hello! Hello, how are you? (x2)

I'm tired. I'm hungry. I'm not so good. (x2)

Hello! Hello! Hello, how are you? (2x)

 

9η ώρα

Γλωσσικοί στόχοι

  • Να επαναλάβουν “What’s your name?” και “My name’ s (Nikos) / I’m Nikos / Maria.”
  • Να εξοικειωθούν με την ερώτηση, “ Is it Maria / Nikos etc?” και την απάντηση “ Yes, it is” και “ No, it isn’t” .

Παιδαγωγικοί στόχοι

  • Να λειτουργήσουν ατομικά και σαν σύνολο
  • Να μάθουν κανόνες μέσα από παιγνίδι
  • Να διασκεδάσουν παίζοντας

 

Περιγραφή δραστηριότητας

Παίζουμε την τυφλόμυγα.

Περιεχόµενο

Τα παιδιά, παίζοντας το παιχνίδι της τυφλόμυγας, μαθαίνουν να κάνουν ερωτήσεις και να δίνουν απαντήσεις σχετικές με το όνομά τους.

 

Υλικά και Μέσα

Υλικά:

  • Η μασκότ
  • Ένα μαντίλι για την τυφλόμυγα

Φύλλο εργασίας: 0

Προτεινόµενο υλικό από το διαδίκτυο: 0

Προτεινόµενος διδακτικός χρόνος: 1-2 διδακτικές ώρες

Προτεινόμενη εκπαιδευτική διαδικασία

Βήμα 1

Λέμε στα παιδιά ότι η μασκότ της τάξης θέλει να είναι σίγουρη ότι ξέρει τα ονόματα όλων των παιδιών. Κρατάμε τη μασκότ απέναντί μας και τη βάζουμε να μας πει “Hi! My name’s Joe. What’s your name?” και της απαντάμε “My name is...”. Εξηγούμε στα παιδιά ότι η μασκότ θα κάνει την ίδια ερώτηση σε όλους. Στεκόμαστε με τη μασκότ μπροστά από κάθε παιδί και αυτή επαναλαμβάνει “My name’s Joe. What’s your name?” και περιμένει το κάθε παιδί να απαντήσει “My name’s Maria / Nikos / I’m Nikos, etc.” πριν προχωρήσει στο επόμενο. Παράλληλα, εμείς βοηθάμε τα παιδιά να απαντήσουν και επιβραβεύουμε όλα τα παιδιά για αυτή τους τη σύντομη συνομιλία με τη μασκότ στα Αγγλικά.

Εναλλακτικά ξεκινάμε ένα μίνι αλυσιδωτό διάλογο όπου συμμετέχει όλη η τάξη. Εμείς δηλαδή ρωτάμε (μπορεί να το κάνει και η μασκότ πάλι) το πρώτο παιδί “What’s your name?” εκείνο αμέσως απαντά “My name’s Maria / Nikos / I’m Nikos / Maria, etc” και κατόπιν ρωτάει την διπλανή / τον διπλανό του “What’s your name?”, εκείνη / εκείνος απαντά και ρωτάει το παιδί που κάθεται πίσω του, εκείνο την / τον διπλανή/ό του κλπ. μέχρι να ρωτήσει και το τελευταίο παιδί τη μασκότ ή εμάς και να κλείσει ο κύκλος.

Βήμα 2

Λέμε στα παιδιά ότι για να βεβαιωθούμε αν η μασκότ έμαθε επιτέλους ποιος είναι ποιος, θα της δείχνουμε τυχαία διάφορα παιδιά και θα την ρωτάμε “Is this Maria / Nikos, etc?”. Τότε η μασκότ θα απαντάει στις ερωτήσεις μας λέγοντας “Yes, it is” ή “No, it isn’t” και τα παιδιά θα «επιβεβαιώνουν» αν είναι σωστή η απάντηση της μασκότ επαναλαμβάνοντάς την ή θα απαντούν το σωστό όνομα.

Για να σιγουρευτούμε ότι όλα τα παιδιά μπορούν να προφέρουν τις σωστές απαντήσεις, πριν παίξουμε το παιγνίδι με τη μασκότ κάνουμε μερικά παραδείγματα. Δείχνουμε ένα παιδί και ρωτάμε πρώτα λάθος: “Is this Nikos?” Εκμαιεύουμε: “No, it isn’t” και παροτρύνουμε τα παιδιά να επαναλάβουν την απάντηση όλα μαζί 2-3 φορές για μάθουν να την προφέρουν σωστά. Μπορούμε να επαναλάβουμε κάνοντας ερωτήσεις για άλλα παιδιά για περισσότερη εξάσκηση. Στη συνέχεια, ρωτάμε σωστά: “Is this Manolis?” Εκμαιεύουμε “Yes, it is” και παροτρύνουμε τα παιδιά να επαναλάβουν την απάντηση όλα μαζί 2-3 φορές για να μάθουν να την προφέρουν σωστά. Μετά, κάνουμε το ίδιο με την ερώτηση.

Βήμα 3

Λέμε στα παιδιά ότι θα παίξουμε την τυφλόμυγα και εξηγούμε τους κανόνες του παιχνιδιού. Διαλέγουμε εμείς (ή η μασκότ) ένα παιδί και του δένουμε ένα μαντίλι γύρω από τα μάτια. Δείχνουμε ένα άλλο παιδί και χωρίς να μιλάμε του νεύουμε να σταθεί αμίλητο απέναντι από το παιδί με τα κλεισμένα μάτια. Έχουμε ζητήσει από την υπόλοιπη τάξη να μην μιλάει κανείς παρά μόνο να απαντάνε με “Yes, it is” ή “No, it isn’t” στις ερωτήσεις του παιδιού με τα κλεισμένα μάτια μόλις τους δώσουμε το σύνθημα. Καθοδηγούμε το παιδί με τα κλεισμένα μάτια να αγγίξει μια φορά το παιδί που στέκεται απέναντί του. Αμέσως μετά πρέπει να ρωτήσει την υπόλοιπη τάξη “ Is this Maria / Nikos, etc?” και όλη η τάξη να απαντήσει “Yes, it is” ή “No,it isn’t”. Μέχρι να το βρει συνεχίζεται η ίδια διαδικασία (όχι περισσότερο από τρεις φορές για να υπάρχει χρόνος να παίξουν αρκετά παιδιά), οπότε γίνεται τυφλόμυγα το παιδί που στεκόταν απέναντι και ξεκινάει καινούριος γύρος.

Εκπαιδευτικό υλικό

(Πατήστε πάνω στα ονόματα των αρχείων για να κατεβάσετε το υλικό)

Δεν υπάρχει εκπαιδευτικό υλικό το οποίο πρέπει να κατεβάσετε για την παρούσα δραστηριότητα

 

Leave a Reply