Updated on 6 Αυγούστου, 2023
Αναστοχασμός εκπαιδευτικού, συλλογή αποτελεσμάτων
Οι διαδραστικοί πόροι που εμφανίζονται εδώ, χρησιμοποιήθηκαν ως περιλήψεις στην αρχή κάθε θεματικής ενότητας του MΟΟC Eικαστικών του Γυμνασίου, ένα έργο του ΙΕΠ για που ολοκληρώθηκε το 2022. Χρησιμοποιήθηκε το διαδραστικό εργαλείο accordeon με σκοπό να μειώσει το τον όγκο κειμένου στο περιβάλλον της Moodle, με σκοπό να βελτιώσει το UI (περιβάλλον χρήστη) και την UX( εμπειρία χρήστη). Ο χρήστης ανοίγει κάθε φορά το πεδίο που τον ενδιαφέρει δίχως να χάνεται σε ένα πλήθος λέξεων ΗΤML κειμένου, ενώ το περιβάλλον εργασίας συνοψίζεται με τρόπο πιο αισθητικό.
Πάτησε τις λέξεις (σκοπός, χρόνος, ΠΜΑ, κλπ) για να ανοίξει το αναδυόμενο μενού
Posted on 23 Φεβρουαρίου, 2023
Αναστοχασμός, αξιολόγηση μαθησιακής διαδικασίας
Posted on 23 Φεβρουαρίου, 2023
Ανάπτυξη και ολοκλήρωση διδακτικού σεναρίου
Posted on 23 Φεβρουαρίου, 2023
Οδηγός εκπαιδευτικού και σχεδιασμός μάθησης
Updated on 6 Αυγούστου, 2023
Δομή και Περιεχόμενο των Νέων ΠΣ Εικαστικών του Γυμνασίου
Οι διαδραστικοί πόροι που εμφανίζονται εδώ χρησιμοποιήθηκαν ως περιλήψεις στην αρχή κάθε θεματικής ενότητας του MΟΟC Eικαστικών του Γυμνασίου, ένα έργο του ΙΕΠ για που ολοκληρώθηκε το 2022. Χρησιμοποιήθηκε το διαδραστικό εργαλείο accordeon με σκοπό να μειώσει το τον όγκο κειμένου στο ΗΤΜL περιβάλλον της Moodle, με σκοπό να βελτιώσει το UI (περιβάλλον χρήστη) και την UX( εμπειρία χρήστη). Ο χρήστης ανοίγει κάθε φορά το πεδίο που τον ενδιαφέρει δίχως να χάνεται σε ένα πλήθος λέξεων ΗΤML κειμένου, ενώ το περιβάλλον εργασίας συνοψίζεται με τρόπο πιο αισθητικό.
Πάτησε τις λέξεις (σκοπός, χρόνος, ΠΜΑ, κλπ) για να ανοίξει το αναδυόμενο μενού