Ελληνικά

AΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ / ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

  1. ΣΤΟ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΜΈΝΟΣ/H  ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ΄Ο,ΤΙ ΗΜΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ : NAI    /     'OXI
  2. 'EKANA KAI TA ΔΥΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ PROJECTS ΤΟΥ Β ΤΕΡΑΜΗΝΟΥ: NAI '  /    OXI
  3. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ, ΓΡΑΦΑΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ή ΤΕΣΤ. ΑΥΤΟ  :  ME KOYΡΑΣΕ  /   ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕ
  4.  ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑ ΔΥΣΚΟΛΟ_______________________________________________________________________________________________
  5. ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΑ ΠΗΓΑ : KAΛΑ  /   ΜΕΤΡΙΑ   /   ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ  /   'ΑΡΙΣΤΑ
  6.  ΚΑΝΑΜΕ ΠΟΛΛΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ . ΉΤΑΝ  :  ΑΠΛΑ/  ΔΥΣΝΟΗΤΑ / ΜΕΤΡΙΑΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ
  7. ΣΤΟΝ ΓΡΑΠΤΟ ΛΟΓΟ:      TA ΠΑΩ ΚΑΛΑ     ΤΑ ΠΑΩ ΑΡΙΣΤΑ    ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΔΟΥΛΕΙΑ
  8.  ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΣΤΗΝ ΔΑΣΚΑΛΑ ΜΟΥ (ΕΥΧΗ/ ΙΔΕΑ /ΠΑΡΑΠΟΝΟ/ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΥΠΟΨΙΝ/ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ) ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

     9. ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ  ΘΑ 'ΗΘΕΛΑ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ:

   ΣΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΘΑ 'ΗΘΕΛΑ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ:

   10.OI AΣΚΗΣΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ :      ΕΥΚΟΛΕΣ    /   ΔΥΣΚΟΛΕΣ    /    ΔΕΝ  ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.

   11. KATAΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ.   ΝΑΙ      ΌΧΙ

    12.O BΑΘΜΟΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΑΞΙΖΕΙ  ΣΤΟ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΕΙΝΑΙ:_______________________________________________________

Ασημίνα Ξηρογιάννη

Αφήστε μια απάντηση