Loading...
Διαδίκτυο - internetΛογισμικό – SoftwareΠαιχνίδια Υπολογιστών

Το sonic forces

Το Sonic Forces [a] είναι ένα παιχνίδι πλατφόρμας που αναπτύχθηκε από την Sonic Team και εκδόθηκε από τη Sega . Παράγεται για τον εορτασμό της 25ης επετείου του Sonic the Hedgehog franchise, κυκλοφόρησε για τα Microsoft Windows , Nintendo Switch , PlayStation 4 και Xbox One τον Νοέμβριο του 2017. Η ιστορία βλέπει το Sonic the Hedgehog να ενώνει μια δύναμη αντίστασης για να σταματήσει ο Doctor Eggman . Διαθέτει τρεις λειτουργίες παιχνιδιού: "Classic", πλευρικό κύλινδρο παιχνίδι παρόμοιο με τα αρχικά παιχνίδια Sega Genesis Sonic . "Μοντέρνο", τρισδιάστατο παιχνίδι παρόμοιο με τα Sonic Unleashed και Sonic Colors . και μια λειτουργία με το "Avatar", τον προσαρμοσμένο χαρακτήρα του παίκτη.

Το παιχνίδι αναπτύχθηκε κυρίως από προσωπικό που είχε εργαστεί στα Sonic Colors και Sonic Generations , χρησιμοποιώντας μια ενημερωμένη έκδοση του Hedgehog Engine, που χρησιμοποιείται στο Sonic Unleashed and Generations . Η ανάπτυξη ξεκίνησε μετά την κυκλοφορία του Sonic Lost World το 2013. Το παιχνίδι προοριζόταν να έχει πιο σκοτεινό τόνο σε σύγκριση με προηγούμενες συμμετοχές στο franchise και το σύστημα δημιουργίας χαρακτήρων εμπνεύστηκε από την Sonic fan art που οι προγραμματιστές είχαν συναντήσει όλα αυτά τα χρόνια. Ανακοινώθηκε, μαζί με τη Sonic Mania , με τον τίτλο εργασίας του Project Sonic 2017 κατά τη διάρκεια της 25ης επετείου του Sonic στο Σαν Ντιέγκο Comic-Con του 2016.
Οι Sonic Forces έλαβαν μικτές κριτικές από κριτικούς. Επαίνεσαν την παρουσίασή του, τη μουσική, τη φωνητική ηχογράφηση, το σύστημα δημιουργίας χαρακτήρων και το μοντέρνο παιχνίδι Sonic, αλλά επέκριναν το επίπεδο σχεδίασης , την πλοκή, το μικρό μήκος, την παρουσία του Classic Sonic και σημείωσαν τεχνικά προβλήματα. Πολλοί κριτικοί θεώρησαν ότι το παιχνίδι δεν είχε φιλοδοξία και το χαρακτήρισε απογοήτευση μετά την θετική λήψη του Sonic Mania , που κυκλοφόρησε νωρίτερα εκείνο το έτος.
Περιεχόμενα

παιχνιδιού

Εκτός από τα δύο στυλ παιχνιδιού του Modern and Classic Sonic, οι παίκτες δημιουργούν τον δικό τους προσαρμοσμένο χαρακτήρα, ο οποίος μπορεί να χρησιμοποιήσει gadget και άλλα αντικείμενα.
Το Sonic Forces είναι ένα παιχνίδι πλατφόρμας δράσης-περιπέτειας παρόμοιο με το gameplay και το στυλ με τα προηγούμενα παιχνίδια Sonic the Hedgehog . Ο στόχος του παίκτη είναι να νικήσει τον Doctor Eggman και τον στρατό του ρομπότ. Το παιχνίδι διαθέτει τρεις χαρακτήρες που μπορούν να παίξουν: δύο παραλλαγές του Sonic the Hedgehog ("Classic" και "Modern") και το "Avatar" (ο προσαρμοσμένος χαρακτήρας του παίκτη). [1] Ο καθένας έχει μοναδικές ικανότητες και χαρακτηριστικά: Το Classic Sonic περιορίζεται στο παιχνίδι πλευρικής κύλισης που θυμίζει τα παιχνίδια Sega Genesis Sonic και μπορεί να εκτελέσει μια παύλα περιστροφής στο έδαφος και μια πτώση παύλα στον αέρα για να κερδίσει ταχύτητα. [2] Το παιχνίδι του Modern Sonic ακολουθεί ένα παρόμοιο στυλ με τα Sonic Unleashed και Sonic Colors : μπορεί να κάνει διπλό άλμα, να κάνει επίθεση εναντίον εχθρών, ελατηρίων και αγκιστριών και να αυξήσει την ταχύτητα συλλέγοντας White Wisps . [3] Το Avatar δημιουργήθηκε από μια βάση επτά τύπων ζώων, που ο καθένας διαθέτει μια μοναδική ικανότητα . Κρατούν επίσης ένα αγκίστρι και μπορούν να εξοπλίσουν όπλα γνωστά ως Wispons, συμπεριλαμβανομένων πυροβόλων, μαστιγίων και σφυριών. Ανάλογα με το Wispon, τα Avatar μπορούν να χρησιμοποιούν προσωρινές ικανότητες συλλέγοντας έναν αντίστοιχο τύπο Wisp. [4] [5] Ορισμένα μέρη βλέπουν τους παίκτες να ελέγχουν τόσο το Modern Sonic όσο και το Avatar, αλλάζοντας μεταξύ τους όπως απαιτείται, παρόμοιο με τους Sonic Heroes . [6]
Το παιχνίδι χωρίζεται σε διάφορα θεματικά επίπεδα , μερικά από τα οποία βασίζονται σε τοποθεσίες από προηγούμενα παιχνίδια, όπως το Green Hill Zone . [7] Οι παίκτες πρέπει να ολοκληρώσουν κάθε επίπεδο ενώ πολεμούν τα κύματα των εχθρών και (με εξαίρεση το Classic Sonic) μετατοπίζονται απρόσκοπτα από την πλευρική κύλιση σε προοπτικές τρίτων. [8] Τα στάδια είναι γεμάτα με χαρακτηριστικά όπως ελατήρια, ράγες και ενισχυτικά μαξιλάρια και εμπόδια όπως καρφιά, βάσεις χωρίς βάσεις και ρομπότ. Διάσπαρτα γύρω από τα επίπεδα είναι χρυσά δαχτυλίδια , τα οποία χρησιμεύουν ως μορφή υγείας : τα δαχτυλίδια προστατεύουν τους παίκτες από ζημιές που προκαλούνται από ρομπότ ή άλλους κινδύνους, αν και χάνουν τα δαχτυλίδια τους όταν χτυπηθούν. χτυπώντας χωρίς δαχτυλίδια σκοτώνει τον παίκτη. Το παιχνίδι δεν χρησιμοποιεί ένα παραδοσιακό σύστημα ζωής , αλλά αφαιρεί από το σκορ του παίκτη ανάλογα με τον αριθμό των θανάτων. [9] Οι παίκτες βαθμολογούνται ανάλογα με την απόδοσή τους. Η κατάταξη "S" είναι η καλύτερη και η "C" είναι η χειρότερη. [10] Ορισμένα επίπεδα διαθέτουν αφεντικό , το οποίο πρέπει να ηττηθεί για να προχωρήσει. [3] Τα επίπεδα μπόνους μπορούν να ξεκλειδωθούν συλλέγοντας Κόκκινα Δαχτυλίδια κρυμμένα στα περισσότερα στάδια και οι παίκτες μπορεί περιστασιακά να λαμβάνουν Αποστολές SOS, αναθέτοντάς τους σε επίπεδα αναπαραγωγής με συγκεκριμένο στόχο. [11]
πλοκής
Ο γιατρός Eggman επιτίθεται σε μια πόλη και ο Sonic ξεκινά να τον σταματήσει. Με την άφιξή του δέχεται επίθεση από τον Άπειρο, έναν μισθοφόρο που μεταμορφώνεται από τη δύναμη του Phantom Ruby από τη Sonic Mania . Άπειρες ήττες Sonic, και αιχμαλωτίζεται στο Death Egg . Χωρίς Sonic, η γη μένει χωρίς αμυντικό και ο Eggman, με τη βοήθεια των ρομπότ του, Infinite, Shadow the Hedgehog , Chaos , Zavok και Metal Sonic , καταφέρνει να κατακτήσει τον κόσμο μέσα σε 6 μήνες. Οι Knuckles the Echidna σχηματίζουν μια δύναμη αντίστασης με τους Tails , the Chaotix , Amy Rose , Silver the Hedgehog , Rouge the Bat και επιζών της επίθεσης Eggman, τους οποίους ψευδώνυμο Rookie. Οι Knuckles ανακαλύπτουν την τοποθεσία του Sonic και ο Rookie κλέβει ένα διαστημικό λεωφορείο, σπάει το Death Egg και σώζει τον Sonic. Πίσω στην πόλη, το Tails δέχεται επίθεση από το Chaos, αλλά σώζεται από τον Classic Sonic (ο οποίος κατέληξε στον κόσμο του Modern Sonic μετά τα γεγονότα του Sonic Mania ). Οι δύο ξεκίνησαν να κατασκοπεύουν τον Eggman, μαθαίνοντας το Phantom Ruby και ότι ο Eggman έχει ένα σχέδιο να καταστρέψει εντελώς την Αντίσταση που θα τεθεί σε ισχύ σε τρεις ημέρες.
Εν τω μεταξύ, ο Sonic συναντά τον Shadow, ο οποίος αποκαλύπτει ότι το Shadow που ακολουθεί το Eggman είναι ένα ψεύτικο αντίγραφο εικονικής πραγματικότητας που δημιουργήθηκε από την Infinite, όπως και οι άλλοι κακοί που τον εξυπηρετούν. Η ουρά διεισδύει στο δίκτυο υπολογιστών του Eggman και βρίσκει την αδυναμία του Phantom Ruby: τροφοδοτείται άμεσα από τον πυρήνα του Death Egg και χωρίς πηγή ενέργειας είναι άχρηστο. Ενώ ο Rookie κάνει μια εκτροπή, το Classic και το Modern Sonic καταστρέφουν το Death Egg. Πιστεύοντας ότι έχουν το πάνω χέρι, η Αντίσταση επιτίθεται στην πρωτεύουσα του Eggman Metropolis. Ωστόσο, ο Eggman έχει μια κρυφή εφεδρική πηγή ισχύος κάτω από τη Metropolis, και καθώς η Modern Sonic και η εταιρεία κάνουν την τελική τους χρέωση εναντίον του βουνού Eggman Empire Fortress, κάνει το Infinite να δημιουργήσει έναν τεράστιο ήλιο πάνω από τον πλανήτη, ώστε να καταρρεύσει και να καταστρέψει ολόκληρη την Αντίσταση . Σκεπτόμενος γρήγορα, ο Rookie χρησιμοποιεί ένα πρωτότυπο Phantom Ruby που είχαν ανακτήσει για να διαλύσει τον εικονικό ήλιο, σώζοντας όλους. Ο Sonic και ο Rookie στη συνέχεια πολεμούν το Άπειρο και τον νικήσουν. Ο Eggman παρουσιάζει ένα ακόμη εφεδρικό σχέδιο, μετακινώντας το Phantom Ruby σε ένα από τα ρομπότ του Death Egg και πολεμώντας απευθείας τον Sonic και τους φίλους του. Δουλεύοντας μαζί, το Rookie Avatar και οι δύο Sonics καταστρέφουν το ρομπότ του Eggman και τον νικήσουν. Με το Phantom Ruby να εξουδετερώνεται, όλα τα αντίγραφα που εξυπηρετούν το στρατό του Eggman εξαφανίζονται, ο Classic Sonic επιστρέφει στο σπίτι, οι Resistance disands, και ο Modern Sonic και οι φίλοι του ξεκίνησαν να ξαναχτίσουν τον κόσμο ενώ ο Rookie φεύγει για να βρει τον δικό του τρόπο.
Ανάπτυξη και κυκλοφορία
Η ανάπτυξη των Sonic Forces ξεκίνησε λίγο μετά την ολοκλήρωση του Sonic Lost World το 2013 με την κωδική ονομασία Project Sonic 2017 και αναπτύχθηκε παράλληλα με το Sonic Mania . [12] Αναπτύχθηκε από την Sonic Team . η πλειοψηφία του προσωπικού είχε αναπτύξει προηγουμένως Sonic Colors και Sonic Generations (που ακολούθησαν μια παρόμοια υπόθεση). [13] Το παιχνίδι σκηνοθετήθηκε από τον Morio Kishimoto, ο οποίος προηγουμένως σκηνοθέτησε την έκδοση Wii του Sonic Colors και την έκδοση Wii U του Sonic Lost World . Το παιχνίδι δημιουργήθηκε για τον εορτασμό της εικοστής πέμπτης επετείου της σειράς και ο τίτλος επιλέχθηκε για να υποδηλώσει τα θέματα της δύναμης, της ομαδικής εργασίας και των στρατών. [12]
Το παιχνίδι προοριζόταν να δώσει μια σκοτεινότερη προοπτική στον κόσμο του Sonic , σε αντίθεση με τα φανταστικά θέματα των προηγούμενων συμμετοχών, [14] και να επεκταθεί στο σύγχρονο στιλ παιχνιδιού από το Unleashed and Colors . [15] Για να δημιουργηθεί αυτό, οι προγραμματιστές σχεδίασαν επίπεδα για να φαίνονται ερημικά και πιο ρεαλιστικά. [14] Κατά τον προγραμματισμό του παιχνιδιού, η ομάδα ανάπτυξης χρησιμοποίησε το Hedgehog Engine 2 , μια ενημερωμένη έκδοση της μηχανής παιχνιδιών που χρησιμοποιείται στο Sonic Unleashed και Sonic Generations . [16] Το παιχνίδι ήταν ως επί το πλείστον μοντελοποιημένο από το Unleashed 's, με στοιχεία από τα χρώματα και τις γενιές . [12] Με το ενημερωμένο λογισμικό, οι πρώτες τοποθεσίες που σχεδιάστηκαν ήταν τα αστικά επίπεδα, τα οποία χρησίμευσαν ως αναφορά για άλλα στάδια. Η Sonic Team προσπάθησε να κάνει τα επίπεδα μοναδικά και αντίθετα, και διάφορες ιδέες επιπέδου προτάθηκαν κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης. ένα παράδειγμα ήταν μια φυλακή στο Green Hill. [14] Σε ένα σημείο της ανάπτυξης, το παραδοσιακό σύστημα υγείας με βάση το δαχτυλίδι εγκαταλείφθηκε για να εξισορροπήσει τη δυσκολία του παιχνιδιού και για το σχεδιασμό των κλασικών επιπέδων, η ομάδα κοίταξε τις Generations και τη Mania ως αναφορά. [15]
Ο επικεφαλής της Sonic Team, Takashi Iizuka, εξήγησε ότι εδώ και χρόνια, είχε δει πολλούς χαρακτήρες που έκανε οπαδούς και ήθελε να δώσει στους παίκτες την ευκαιρία να παίξουν ως δικοί τους. Στην ομάδα δόθηκε η ελευθερία να δημιουργήσει το ζώο και να προσαρμόσει μηχανικούς. Σύμφωνα με τον παραγωγό Shun Nakamura , το σύστημα προοριζόταν να τροποποιήσει τους υπάρχοντες χαρακτήρες αντί να χρησιμοποιήσει την περίπλοκη μηχανική των σειρών όπως το Fallout , έτσι ώστε οι χαρακτήρες να εξακολουθούν να αισθάνονται σαν μέρος του σύμπαντος Sonic . [17] Ενώ οι Sonic Forces άρχισαν να αναπτύσσονται χρόνια πριν από τη Sonic Mania , η παραγωγή του τελευταίου επηρέασε τις δυνάμεις . τα παιχνίδια έχουν μια συνδεδεμένη πλοκή, και η Μανία οραματίστηκε να ενθουσιάσει τους θαυμαστές για τις δυνάμεις . [18]
Οι επαναλαμβανόμενοι συγγραφείς σειράς Ken Pontac και Warren Graff συνέβαλαν στο αγγλικό σενάριο. [19] [20] Το soundtrack συντάχθηκε κυρίως από τον σκηνοθέτη ήχου Tomoya Ohtani και ερμήνευσε η Συμφωνική Ορχήστρα του Λονδίνου , με επιπλέον μουσική από τους Naofumi Hataya, Kenichi Tokoi και Takahito Eguchi . [6] Το θεματικό τραγούδι, "Fist Bump", γράφτηκε από τον Ohtani και περιλαμβάνει στίχους γραμμένους και ερμηνευμένους από τον Doug Robb του αμερικανικού ροκ συγκροτήματος Hoobastank . [21] Ο Ohtani έγραψε το θέμα του Infinite, το οποίο ερμήνευσε ο Tyler Smyth και ο Andy Bane του συγκροτήματος DangerKids . [22] Χρησιμοποιήθηκαν διευθύνσεις κομματιών από το Sonic CD , το Sonic Adventure 2 και το Shadow the Hedgehog . [6] [23] Ένα επίσημο soundtrack τριών δίσκων, το Sonic Forces Original Soundtrack - A Hero Will Rise , κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία από τη δισκογραφική εταιρεία Sega, Wave Master στις 13 Δεκεμβρίου 2017. [24]
Το Sonic Forces ανακοινώθηκε παράλληλα με το Sonic Mania με το κωδικό όνομα κατά τη διάρκεια μιας εικοστής πέμπτης επετειακής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε από τη Sega στο Σαν Ντιέγκο Comic-Con στις 22 Ιουλίου 2016. [25] [26] [27] Η παρουσία τόσο του Classic όσο και του Modern Ο Sonic στο αρχικό τρέιλερ οδήγησε ορισμένους δημοσιογράφους να πιστεύουν ότι ήταν συνέχεια της Sonic Generations , αλλά ο Iizuka διευκρίνισε ότι ήταν ένα ξεχωριστό παιχνίδι. [29] Το παιχνίδι κυκλοφόρησε παγκοσμίως σε Microsoft Windows , Nintendo Switch , PlayStation 4 και Xbox One τον Νοέμβριο του 2017. [30] [31] Πριν από την έναρξη του παιχνιδιού, η Sega κυκλοφόρησε ένα τεσσάρων κομμάτων prequel κόμικ που συνέταξε και σχεδίασε ο Ian Οι Flynn και Adam Bryce Thomas, οι οποίοι προηγουμένως δούλευαν στη σειρά Sonic the Hedgehog του Archie Comics . [32] Κυκλοφόρησε μια έκδοση μπόνους που περιείχε δέρματα ελεγκτή και είδη ένδυσης με δυνατότητα λήψης για το Avatar με βάση άλλα παιχνίδια της Sega, όπως το Jet Set Radio , το Puyo Puyo και το Persona 5 . [33] [34] Ένα παιχνίδι αγώνων ισοπαλίας για συσκευές iOS και Android , Sonic Forces: Speed ​​Battle , κυκλοφόρησε σε επιλεγμένες περιοχές τον Σεπτέμβριο του 2017. [35] Μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού, κυκλοφόρησαν αρκετές ενημερώσεις με νέο περιεχόμενο, όπως ως ένα πουκάμισο στο παιχνίδι για το Avatar με το " Sanic ", ένα meme στο Διαδίκτυο ενός κακώς σχεδιασμένου Sonic και την ικανότητα να μετατραπεί σε Super Sonic . [36] Το Super Sonic DLC κυκλοφόρησε δωρεάν, αλλά αρχικά σχεδιάστηκε ως πληρωμένο DLC. [37]
Τον Μάρτιο του 2020, το Sonic Forces (μαζί με το Shadow of the Colossus ) έγινε διαθέσιμο ως δωρεάν παιχνίδι PS4 για συνδρομητές του PlayStation Plus . [38]
σκιών επεισοδίου

Το Episode Shadow χαρακτηρίζει το Shadow the Hedgehog ως τον χαρακτήρα που μπορεί να παίξει.
Το Episode Shadow είναι δωρεάν περιεχόμενο με δυνατότητα λήψης (DLC) για Sonic Forces που κυκλοφόρησε παράλληλα με το παιχνίδι. [39] Η ιστορία λειτουργεί ως prequel , εστιάζει στο Shadow the Hedgehog και τους φίλους του Rouge the Bat και E-123 Omega , και εξερευνά την προέλευση του Infinite. Οι παίκτες ελέγχουν τον Shadow, ο οποίος χειρίζεται παρόμοια με το Modern Sonic, αλλά έχει μοναδικές ικανότητες, όπως την ικανότητα να εκτελεί μια αλυσίδα επίθεσης στο σπίτι με ταχεία διαδοχή. [40] Το πακέτο προσθέτει τρία αρχικά επίπεδα στο παιχνίδι και την ικανότητα να παίζεται ως Shadow στα περισσότερα από τα στάδια του Modern Sonic. [41] Σύμφωνα με τον Nakamura, η Sonic Team δημιούργησε το Episode Shadow για να προσελκύσει τους οπαδούς των παλαιότερων παιχνιδιών της σειράς, όπως το Sonic Adventure (1998). [18] Ήταν η πρώτη φορά που ο Shadow ήταν ένας παίξιμος χαρακτήρας σε ένα βασικό παιχνίδι Sonic για αρκετά χρόνια, [18] [42] με μερικούς κριτικούς να γράφουν ότι ήταν πολύ πιο δύσκολο από το κύριο παιχνίδι. [43]Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το παιχνίδι έκανε το ντεμπούτο του στην πέμπτη θέση στο γράφημα όλων των μορφών. [52] Στην Ιαπωνία, η έκδοση PS4 έκανε το ντεμπούτο της στη 10η θέση με 5.938 φυσικές πωλήσεις και η έκδοση Switch έκανε το ντεμπούτο στην 14η θέση με 4.686 φυσικές πωλήσεις, προσθέτοντας έως και 10.624 φυσικά αντίγραφα πουλήθηκαν την πρώτη εβδομάδα. [53] Η Sega δήλωσε σε μια οικονομική έκθεση του Φεβρουαρίου του 2018 ότι το παιχνίδι "έπαιξε έντονα". [54] Από τις 3 Μαΐου 2020 , το Sonic Forces (συμπεριλαμβανομένης μιας δωρεάν έκδοσης PlayStation Plus) έχει φτάσει το εκτιμώμενο σύνολο των 6,8 εκατομμύρια παίκτες στο PlayStation Network . [55]
Οι Sonic Forces έλαβαν "μικτές ή μέσες" κριτικές, σύμφωνα με τον αθροιστή κριτικών Metacritic . [44] [45] [46] [47] Γράφοντας για το πολύγωνο , ο Jeremy Parish επαίνεσε την οπτική και την προσαρμογή των χαρακτήρων του παιχνιδιού, αλλά επέκρινε τις επαναλαμβανόμενες μάχες του αφεντικού και υποστήριξε ότι το παιχνίδι δεν προώθησε το σχέδιο της σειράς. Ο Parish δεν άρεσε το σύστημα κατάταξης, το οποίο επιβραβεύει τους παίκτες για την γρήγορη ολοκλήρωση των σταδίων αντί να τα εξερευνήσει για συλλεκτικά αντικείμενα, και απέρριψε τις ενότητες της ομάδας ετικετών ως «υπο-ανεπτυγμένες» επειδή οι παίκτες θα προτιμούσαν να χρησιμοποιούν το Modern Sonic όποτε δεν απαιτείται το Avatar. [10] Οι τέσσερις κριτικοί του Famitsu ήταν πιο θετικοί, επαινώντας το σύστημα δημιουργίας χαρακτήρων, την ιστορία και το soundtrack. [2] Ο Heidi Kemps, αναθεωρώντας τις δυνάμεις για IGN , έσφαλε στοιχεία του σχεδιασμού επιπέδου του παιχνιδιού, υποδεικνύοντας ότι "παγίδες αθέμιτου συναισθήματος" επαναλήφθηκαν κατά διαστήματα και ότι τα επίπεδα ήταν σχετικά σύντομα και υπανάπτυκτα. Σε αντίθεση με την Parish, ο Kemps απολάμβανε τα «αρκετά δυνατά» αφεντικά, ιδιαίτερα ένα που πολεμούσε μεταξύ των ελικοειδών πηνίων ενός γιγαντιαίου φιδιού », παρόλο που ήθελε να είναι πιο άφθονα. Ο Kemps ανέφερε την «ανόητη γοητεία» του παιχνιδιού που την εμποδίζει να «απογοητευτεί» από αυτό. [3]
Η Heather Alexandra του Kotaku έγραψε ότι το παιχνίδι του Modern Sonic ήταν "οπτικά δυναμικό" και "το πιο διασκεδαστικό", αλλά βαριά αυτοματοποιημένο και ρηχό, ενώ το Classic Sonic έδωσε μια σταθερή αλλά απίστευτη εμπειρία πλατφόρμας που συγκρίθηκε δυσμενώς με την πιο εφευρετική Sonic Mania . Η Αλεξάνδρα έβγαλε τα στάδια του Avatar ως «αποσυνδεδεμένα και μπερδεμένα» λόγω της έλλειψης ροής και της υπερβολικής εξάρτησης από δοκιμές και λάθη. Συνολικά, χαρακτήρισε τις δυνάμεις ως διασκεδαστικές παρά την έλλειψη στιλβωτικής ουσίας και συγχαίρει τη «μολυσματική ενέργεια και τον ενθουσιασμό» της. [1] Ο Brian Shea του Game Informer θεώρησε ομοίως το παιχνίδι ως "διασκεδαστική περιπέτεια" και θεώρησε ότι τα χειριστήρια και ο σχεδιασμός του επιπέδου ήταν το καλύτερο από κάθε είσοδο 3D Sonic , αλλά κατέληξε: "Τα παιχνίδια 3D Sonic εξακολουθούν να μην φτάνουν εκεί που θα πρέπει να είναι μετά από τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα επανάληψης και πειραματισμού ". Η Shea χαρακτήρισε το Classic Sonic το χειρότερο από τους τρεις χαρακτήρες που παίζονται λόγω της κακής φυσικής που δεν μπόρεσε να μιμηθεί αυτά των αρχικών 2D Sonic παιχνιδιών. [8] Ο Ben "Yahtzee" Croshaw του The Escapist το έκανε να μην εξερευνήσει τις δυνατότητες των ιδεών του και έχασε την ιστορία για την προσπάθειά του για έναν πιο ώριμο τόνο. Αργότερα το κατέταξε ως το δεύτερο χειρότερο παιχνίδι του 2017. [56] [57] Αρκετοί κριτικοί θεώρησαν την Sonic Forces μια απογοήτευση μετά την θετική υποδοχή της Mania . [3] [11] [1]
Ο John Linneman της Eurogamer διαπίστωσε ότι το Forces ήταν καλά βελτιστοποιημένο για το PlayStation 4, χωρίς αξιοσημείωτη βελτίωση όταν έπαιζε σε ένα PlayStation 4 Pro , ενώ η έκδοση Xbox One ήταν "ελαφρώς πιο ευαίσθητη", αλλά καταστράφηκε από το σκίσιμο της οθόνης και την κατώτερη ανάλυση. Ένιωσε ότι το παιχνίδι στο Xbox One X παρείχε την καλύτερη συνολική εμπειρία, αν και με κάποια "ανεπιθύμητη ασυνέπεια" που προκλήθηκε από περιστασιακές αλλαγές στην ανάλυση, αλλά ότι η έκδοση Switch είχε χειρότερη τεχνική απόδοση από το Sonic Lost World (2013) στο Wii U , το οποίο γραφικά παρόμοιας ποιότητας που λειτουργούν με διπλάσιο framerate . [58] Η έκδοση των Windows δέχθηκε κριτική για προβλήματα που σχετίζονται με την άνιση απόδοσή της και τα συχνά σφάλματα. Η Sega κυκλοφόρησε μια ενημερωμένη έκδοση κώδικα την ημέρα κυκλοφορίας που διόρθωσε ορισμένα από τα προβλήματα. [59]

ΠΗΓΗ: https://translate.google.com/translate?hl=el&sl=en&u=https://en.wikipedia.org/wiki/Sonic_Forces&prev=search

Leave a Reply