Ελληνικά
Φόρτωση...
Παιχνίδια Υπολογιστών

Το sonic runners

Το Sonic Runners [a] ήταν ένα ατελείωτο βιντεοπαιχνίδι με παράλληλη κύλιση το 2015 στο Sonic the Hedgehog franchise για Android και iOS . Αναπτύχθηκε από την Sonic Team ως το πρώτο παιχνίδι Sonic αποκλειστικά για smartphone και δημοσιεύθηκε από τη Sega . Στο Sonic Runners , ο χαρακτήρας του παίκτη έτρεχε συνεχώς προς τα εμπρός και οι παίκτες έλεγξαν το άλμα τους χρησιμοποιώντας την οθόνη αφής . Το παιχνίδι περιείχε μια μεγάλη ποικιλία χαρακτήρων με δυνατότητα αναπαραγωγής από τη σειρά Sonic και ήταν δωρεάν για παιχνίδι και έλαβε περιοδικές ενημερώσεις .

Η ανάπτυξη ξεκίνησε στα τέλη του 2013 και διήρκεσε ενάμιση χρόνο. Η Sonic Team προσπάθησε να εκμεταλλευτεί τις χρήσεις των smartphone και δημιούργησε το παιχνίδι χρησιμοποιώντας τη μηχανή παιχνιδιών Unity . Σχεδίασαν τους Sonic Runners να έχουν μεγαλύτερη αξία αναπαραγωγής από άλλα ατελείωτα παιχνίδια τρεξίματος. Το παιχνίδι ξεκίνησε μαλακά σε επιλεγμένες περιοχές στις 25 Φεβρουαρίου 2015 και κυκλοφόρησε επίσημα παγκοσμίως στις 25 Ιουνίου. Αποτυχία εμπορικά και έλαβε μικτές κριτικές. Αν και οι κριτικοί επαίνεσαν το παιχνίδι του, επέκριναν τον αριθμό των αναδυόμενων διαφημίσεων και τα στοιχεία pay-to-play , καθώς και τεχνικά προβλήματα. Η Sega διέκοψε το παιχνίδι τον Ιούλιο του 2016. Μια συνέχεια, η Sonic Runners Adventure , κυκλοφόρησε από την Gameloft το 2017.
Περιεχόμενα

παιχνιδιού

Ο Sonic , ο παίκτης-χαρακτήρας , τρέχει προς τα εμπρός καθώς ο Doctor Eggman προσπαθεί να τον σταματήσει
Το Sonic Runners ήταν ένα βιντεοπαιχνίδι side-scrolling δωρεάν στο οποίο ο παίκτης-χαρακτήρας έτρεχε συνεχώς προς τα εμπρός . [1] Για να αποφευχθούν εμπόδια και να νικήσουμε τους εχθρούς, ο χαρακτήρας πήδηξε όταν ο παίκτης άγγιξε την οθόνη αφής . [2] Το παιχνίδι περιείχε μια μεγάλη ποικιλία χαρακτήρων με δυνατότητα αναπαραγωγής από το καστ του franchise Sonic με μοναδικές ικανότητες, όπως το Sonic the Hedgehog , το Miles "Tails" Prower και το Knuckles the Echidna . [3] Ο παίκτης ξεκίνησε ως Sonic και θα ξεκλειδώσει περισσότερους χαρακτήρες καθώς προχωρούσαν. Οι Sonic Runners έλαβαν περιοδικές ενημερώσεις , οι οποίες συχνά περιελάμβαναν νέους χαρακτήρες. [4] Για παράδειγμα, το Classic Sonic από Sonic Generations προστέθηκε στις 26 Ιουνίου 2015 για να γιορτάσει την 24η επέτειο του αρχικού Sonic the Hedgehog . [5]
Ο στόχος ήταν να επιτευχθούν υψηλές βαθμολογίες τρέχοντας για όσο το δυνατόν περισσότερο. Ενώ τρέχει, ο παίκτης έτρεξε σε κάθετους βρόχους και πήδηξε σε κανόνια και σε αφετηρίες και πλατφόρμες. Συλλέγουν power-ups όπως αήττητο , Wisps , δαχτυλίδια και κρύσταλλα. Ο Wisps παραχώρησε στον παίκτη προσωρινές εξουσίες, τα δαχτυλίδια τους προστατεύουν από το χτύπημα από εχθρούς ή εμπόδια και οι κρύσταλλοι αύξησαν το σκορ τους. [3] [6] Όταν ο παίκτης πέρασε ένα σημείο ελέγχου , οι δακτύλιοι τραβήχτηκαν και προστέθηκαν στο συνολικό τους σκορ. Ο παίκτης περιστασιακά θα έπαιζε μάχες με τον Doctor Eggman , ο οποίος θα έριχνε αντικείμενα για να τα σταματήσει. Μετά την ήττα του Eggman, η δυσκολία θα αυξανόταν. [6] Το παιχνίδι τελείωσε όταν ο παίκτης χτυπήθηκε χωρίς δαχτυλίδια ή έπεσε σε ένα απύθμενο λάκκο. Με την αναβάθμιση , ο παίκτης θα μπορούσε να βελτιώσει την απόδοσή του κατά τη διάρκεια ενός αγώνα. [3] Θα μπορούσαν επίσης να εξοπλίσουν έναν σύντροφο που θα τους βοηθούσε με την αύξηση των στατιστικών τους, όπως το Chao . [2]
Η ιστορία ακολούθησε μια επεισοδιακή μορφή και κυρίως χρησίμευσε ως εκπαιδευτικό πρόγραμμα που παρείχε πληροφορίες για το πώς να παίξετε το παιχνίδι. Οι παίκτες προχώρησαν στη βασική λειτουργία του παιχνιδιού συλλέγοντας αρκετούς πόντους για να προχωρήσουν στον παγκόσμιο χάρτη. [3] [6] Κάθε ενότητα έδωσε μια ανταμοιβή, όπως δαχτυλίδια μπόνους, ή ξεκλείδωτες ειδικές αποστολές, όπως αγώνες αφεντικού. [3] Η ιστορία αφηγήθηκε μέσω κειμενικών γραμμών, παρόλο που οι παίκτες μπορούσαν να τους παρακάμψουν. [1] Οι Sonic Runners παρουσίασαν δύο τύπους νομισμάτων στο παιχνίδι: Red Rings και κανονικά δαχτυλίδια. Τα κόκκινα δαχτυλίδια χρησιμοποιήθηκαν για να συνεχίσουν το παιχνίδι μετά το θάνατο και θα μπορούσαν είτε να κερδίσουν είτε να ληφθούν μέσω αγορών εντός εφαρμογής . Τα δαχτυλίδια θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν είτε για αγορά αντικειμένων μίας χρήσης είτε για αναβάθμιση ισχύος ή για αύξηση της αποτελεσματικότητας ορισμένων αντικειμένων. Κάθε μέρα οι παίκτες συνδέονται, θα μπορούσαν να γυρίσουν έναν τροχό της ρουλέτας για να κερδίσουν βραβεία όπως συντρόφους. Η προσγείωση σε χώρους που φέρουν την ένδειξη "μεγάλο" ή "σούπερ" θα αναβαθμίσει τον τροχό ώστε να περιλαμβάνει καλύτερα βραβεία. [3] Οι παίκτες θα μπορούσαν επίσης να αγοράσουν περιστροφές. [2]
ανάπτυξης
Ο προγραμματιστής σειράς Sonic Team της Longic δημιούργησε τους Sonic Runners για Android και iOS . Το παιχνίδι ήταν το πρώτο παιχνίδι Sonic Team Sonic αποκλειστικά για smartphone . [7] Αναπτύχθηκε κατά τη διάρκεια ενάμισι έτους χρησιμοποιώντας τη μηχανή παιχνιδιών Unity . [8] [9] Ο βετεράνος της σειράς Takashi Iizuka - που σχεδίασε το Sonic the Hedgehog 3 , το Sonic & Knuckles και τις Nights in Dreams και σκηνοθέτησε το Sonic Adventure και το Sonic Adventure 2 - διατηρήθηκε ως παραγωγός. [7] Η ύπαρξη του παιχνιδιού ήρθε στο φως τον Ιούλιο του 2014 αφού ο εκδότης Sega καταχώρισε το όνομα τομέα sonicrunners.com . [10] Η Iizuka επιβεβαίωσε ότι το παιχνίδι ήταν πραγματικό στο συνέδριο του Τόκιο Joypolis στις 28 Δεκεμβρίου 2014 και ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει το 2015. [11] Ένα τρέιλερ και περισσότερες λεπτομέρειες αποκαλύφθηκαν στις αρχές Φεβρουαρίου 2015. [12] Η Sega Soft ξεκίνησε Οι Sonic Runners στον Καναδά και την Ιαπωνία στις 26 Φεβρουαρίου 2015 για δοκιμές και κυκλοφόρησαν την τελική έκδοση παγκοσμίως στις 25 Ιουνίου 2015. [13] [14]
Το παιχνίδι σχεδιάστηκε μετά την κυκλοφορία του Sonic the Hedgehog 4 . [15] Ενώ το Sonic 4 κυκλοφόρησε για smartphone, είχε σχεδιαστεί για οικιακές κονσόλες . Η Sonic Team ήθελε να επωφεληθεί από τις μοναδικές εμπειρίες και χρησιμοποιεί τα παρεχόμενα smartphone και ενδιαφέρθηκε ιδιαίτερα να προσθέσει περιεχόμενο τακτικά για να κρατήσει τους χρήστες ενδιαφερόμενους. [7] Η ανάπτυξη ξεκίνησε στα τέλη του 2013 με μια ομάδα δέκα ατόμων, η οποία επεκτάθηκε καθώς προχώρησε το παιχνίδι. [8] Το Sonic Runners σχεδιάστηκε για να είναι εύκολο να πάρει και να μοιάζει με τα παιχνίδια Sega Genesis Sonic , με έμφαση στη δράση και το άλμα. [7] [15] Σχεδιάστηκε επίσης για να έχει αξία επανάληψης - με τη λειτουργία της ιστορίας του, διάφορες αποστολές, εναλλακτικά μονοπάτια σε επίπεδα και power-ups - που η Sonic Team ένιωθε ότι ήταν κάτι που απουσίαζαν τα πιο ατελείωτα παιχνίδια τρεξίματος. [7] [15] Αρχικά, ο Chao ήταν ο μόνος χαρακτήρας που βοήθησε τον παίκτη, αλλά η Sonic Team αποφάσισε να προσθέσει χαρακτήρες όπως το Chip από το Sonic Unleashed επειδή ήθελαν να εκπλήξουν τους παίκτες. Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετώπισε η Sonic Team κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης ήταν να διασφαλίσει ότι η οπτική ποιότητα ήταν συνεπής σε όλες τις πλατφόρμες. [8]
Ο βετεράνος ηχητικός σκηνοθέτης Tomoya Ohtani συνέθεσε το soundtrack του Sonic Runners [16], το οποίο αποτελείται από θέματα από προηγούμενα παιχνίδια παράλληλα με νέο υλικό. [1] Ο Ohtani έκανε τη μουσική χρησιμοποιώντας τις ίδιες μεθόδους που χρησιμοποίησε για να σκοράρει προηγούμενα παιχνίδια Sonic . Τα όργανα που χρησιμοποίησε ήταν ντραμς , μπάσο , κιθάρα και πιάνο , και έκανε τη μουσική «εστιάζοντας στη δημιουργία ενός πιασάρικου ήχου μπάντας». [16] Ο Ohtani είπε ότι η σύνθεση του soundtrack ήταν διασκεδαστική γιατί του θυμίζει την πρώτη του δουλειά σε συγκροτήματα. Ένα soundtrack δύο τόμων, το Sonic Runners Original Soundtrack , κυκλοφόρησε ψηφιακά μέσω του iTunes . [16] Ο πρώτος τόμος κυκλοφόρησε στις 24 Ιουνίου 2015 και ο δεύτερος τόμος κυκλοφόρησε στις 25 Δεκεμβρίου 2015. [16] [17] Τα κομμάτια του παιχνιδιού μπορούν επίσης να αγοραστούν μεμονωμένα. [16]Όταν ανακοινώθηκε το Sonic Runners , η Nintendo Life εξέφρασε την αποδοκιμασία της ότι δεν θα κυκλοφορήσει στο Wii U. [11] Ο Destructoid έκρινε ότι, ενώ "είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς οι Sonic fans να είναι πολύ ενθουσιασμένοι για τους Runners ", το μέλλον του σημείωσε μεγάλη επιτυχία μετά το κρίσιμο panning των Sonic Boom: Rise of Lyric και Sonic Boom: Shattered Crystal . [20] Αναθεωρώντας τη μαλακή έκδοση, ο Hardcore Gamer πίστευε ότι ήταν το καλύτερο παιχνίδι Sonic εδώ και χρόνια. Αν και επικρίνουν την υπερβολική ποσότητα αναδυόμενων διαφημίσεων του παιχνιδιού, ένιωσαν ότι ήταν επικεντρωμένο, ενθουσιασμένο και διόρθωσε πολλά προβλήματα που υπήρχαν σε προηγούμενα παιχνίδια και το περιέγραψαν ως "όλα όσα πρέπει να είναι το Sonic". [6] Το TouchArcade επαίνεσε το παιχνίδι και την παρουσίασή του, αλλά επέκρινε τις διαδικτυακές του λειτουργίες και έγραψε ότι "μπορούσαν εύκολα να το δουν να ξεφεύγουν ". [13]
Η τελική έκδοση έλαβε "μικτές ή μέσες κριτικές", σύμφωνα με τον συγκεντρωτικό κριτή Metacritic . [18] Γενικά, οι κριτικοί πίστευαν ότι το βασικό παιχνίδι ήταν ευχάριστο. [1] [2] [19] Το TouchArcade το θεώρησε καλύτερο από το Sonic Dash και επαίνεσε την εξυπηρέτηση και το περιεχόμενο των θαυμαστών του . [1] Ο Destructoid και ο Jim Sterling θεώρησαν ότι το παιχνίδι ήταν καλά σχεδιασμένο. Ο Destructoid είπε ότι είχε βάθος και πέτυχε τόσο ως παιχνίδι πλατφόρμας όσο και ως παιχνίδι Sonic , [2] και ο Sterling έγραψε ότι από άποψη παιχνιδιού ήταν καλύτερο από τους περισσότερους ατελείωτους δρομείς. [19] Ωστόσο, το ποσό των διαφημίσεων του παιχνιδιού και τα στοιχεία πληρωμής για να παίξετε επικρίθηκαν εκτενώς. [1] [2] [19] Ο Στερλίνγκ πίστευε ότι ήταν ενοχλητικοί και έκανε το παιχνίδι υπερβολικά περίπλοκο, [19] και ο Destructoid είπε ότι ήταν "παράλογοι" και "εξαντλητικοί". [2] Το TouchArcade έγραψε ότι "οποιοδήποτε τέχνασμα δημιουργίας εσόδων δωρεάν για αναπαραγωγή μπορείτε να το σκεφτείτε, το Sonic Runners το έχει." [1] Τα τεχνικά προβλήματα, όπως σφάλματα και μεγάλοι χρόνοι φόρτωσης, επικρίθηκαν επίσης. [1] [19]
Παρόλο που κατεβάστηκε πάνω από πέντε εκατομμύρια φορές, [21] Sonic Runners ήταν μια εμπορική αποτυχία . [22] Μια παρουσίαση που υπογραμμίζει τα πιο δυναμικά παιχνίδια της Sega, χαρακτήρισε τους Sonic Runners ως "τίτλο καθυστέρησης", επειδή έκανε μόνο μεταξύ 30-50 εκατομμυρίων a το μήνα. [22] Η Nintendo Life έγραψε ότι η αποτυχία της ήταν απόδειξη ότι η αναγνωρισιμότητα μιας μάρκας δεν εγγυάται την επιτυχία. Έγραψαν επίσης ότι η αποτυχία θα μπορούσε να είναι μια προειδοποιητική ιστορία για εταιρείες όπως η Nintendo να μην αποκρύψουν τα προβλήματα ενός παιχνιδιού χρησιμοποιώντας μια αναγνωρίσιμη μάρκα. [23]
Διακοπή και παλαιού τύπου
Δείτε επίσης: Sonic Runners Adventure
Τον Μάιο του 2016, η Sega ανακοίνωσε ότι θα διακόψει το Sonic Runners . Η πώληση των Red Rings έληξε στις 27 Μαΐου 2016 και οι διακομιστές έκλεισαν στις 27 Ιουλίου 2016. Επειδή απαιτούσε μια συνεχή σύνδεση στο διαδίκτυο, το παιχνίδι δεν μπορεί να αναπαραχθεί και η Sega δεν έχει δηλώσει εάν θα κυκλοφορήσει μια ενημέρωση για να κάνει παίζεται εκτός σύνδεσης. [23] Τον Απρίλιο του 2017, η Gameloft κυκλοφόρησε μια ιστοσελίδα FAQ που έδειχνε ότι βρίσκεται σε εξέλιξη η συνέχεια του Sonic Runners . [24] Η Gameloft κυκλοφόρησε τη συνέχεια, Sonic Runners Adventure , για Android στη Ρωσία και το Ηνωμένο Βασίλειο τον Ιούνιο του 2017, [25] και παγκοσμίως για Android και iOS τον Δεκέμβριο του 2017. [26] Σε αντίθεση με το πρωτότυπο, το Sonic Runners Adventure πωλείται στη μια σταθερή τιμή. [25]

ΠΗΓΗ: https://translate.google.com/translate?hl=el&sl=en&u=https://en.wikipedia.org/wiki/Sonic_Runners&prev=search

Αφήστε μια απάντηση