Toyota Supra A80

JZA80 1993 - 2002 2JZ-GE, 6-κύλινδρος σε σειρά, 2.997 κ.εκ. 220 ίπποι/225 ίπποι (vvti) 283 Ν·m/297 N·m (vvti) Χειροκίνητο 5 σχέσεων
Αυτόματο 4 σχέσεων
Ιαπωνία
2JZ-GTE,6-κύλινδρος σε σειρά, twin-turbo, 2.997 κ.εκ. 280 ίπποι 439 N·m/469 N·m (vvti) Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Αυτόματο 4 σχέσεων
Ιαπωνία
JZA80 (εξαγωγικό) 1993 - 1998 2JZ-GE, 6-κύλινδρος σε σειρά, 2.997 κ.εκ. 220 ίπποι 283 Ν·m Χειροκίνητο 5 σχέσεων
Αυτόματο 4 σχέσεων
ΗΠΑΚαναδάςΕυρώπη
2JZ-GTE, 6-κύλινδρος σε σειρά, twin-turbo, 2.997 κ.εκ. 320 ίπποι 421 N·m Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Αυτόματο 4 σχέσεων
ΗΠΑΚαναδάςΕυρώπη

 

 

TOYOTA SUPRA FOURTH GEN./ MK4/ A80/JZA80

Πάλι χρησιμοποιώντας υποπλαίσιο, ανάρτηση και συγκροτήματα μετάδοσης κίνησης από το Z30 Soarer (Lexus SC300/400), η προπαραγωγή των μοντέλων δοκιμής ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 1992 με 20 μονάδες κατασκευασμένες και η επίσημη μαζική παραγωγή ξεκίνησε τον Απρίλιο του 1993[ασυνεπής]. Η τέταρτη γενιά του Supra μοιράστηκε και πάλι την πλατφόρμα της με το πολυτελές κουπέ Soarer, που πωλείται στις ΗΠΑ ως Lexus SC.Αν και τα δύο αυτοκίνητα έμοιαζαν παρόμοια με τη διάσταση, το νέο Supra ήταν περισσότερο από 13 ίντσες (340 mm) μικρότερο από τον πολυτελή ξάδερφό του

TOYOTA SUPRA MK4/ A80/ Fourth generation

Το πρόγραμμα A80 ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του 1989 υπό διάφορες ομάδες για το σχεδιασμό, το σχεδιασμό προϊόντων και τη μηχανική με επικεφαλής τον Isao Tsuzuki. Μέχρι τα μέσα του 1990, μια τελική ιδέα σχεδιασμού A80 από το Τεχνικό Κέντρο της Toyota Aichi εγκρίθηκε και καταψύχθηκε για παραγωγή στα τέλη του 1990. Τα πρώτα δοκιμαστικά  αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν στο χέρι σε σασί A70 στα τέλη του 1990, ακολουθούμενο από τα πρώτα πρωτότυπα A80 που συναρμολογήθηκαν με το χέρι το 1991.

SUPRA MK4 3.0L 330Hp