ΕΚΠΛΗΞΗ

ΠΑΙΔΙΑ..... την Κυριακή γιορτάζουν οι μπαμπάδες μας......Τι λέτε;;;;

Δεν πρέπει να τους αφήσουμε παραπονεμένους εεεεε......

ΙΔΕΕΣ.......

Πάρτε ένα παπούτσι του και κάντε το περίγραμμα ....μέσα σε αυτό γράψτε λέξεις αγάπης......

Ζητήστε το κινητό της μαμάς και ηχογραφήστε του ένα μήνυμα αγάπης ......

Κάντε μια υπέροχη κατασκευή ή ζωγραφιά και μαζί με ένα όμορφο πρωινό που θα ετοιμάσετε με τα χεράκια σας δώστε του ένα φιλάκι....και μια μεγάλη αγκαλιά φυσικά.....

Χρόνια πολλά μπαμπάδες........

19/6/2020

Για σήμερα θα θυμηθούμε το συλλαβισμό των λέξεων ......

ΒΗΜΑ 1: Δες το παρακάτω και θυμήσου

ΒΗΜΑ 2 : Τώρα στο κίτρινο τετράδιο γράψε τις παρακάτω λέξεις και δίπλα χωρισέ τις σε συλλαβές.

Φλεβάρης, Μάρτης, Πέμπτη, Παρασκευή, εύκολος, Αύγουστος, ευγένεια, μεθαύριο, ευαίσθητος, Σταυρος, κατσαρός, μάλλινος.

ΒΗΜΑ 3: Μην ξεχάσεις να γραψεις ένα γράμμα σε ένα φίλο σου ή φίλη σου στο γαλάζιο τετράδιο ....

ΘΥΜΗΣΟΥ.....πως θα αρχίσεις και πως θα τελειώσεις το γράμμα σου.

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Κάνε τις παρακάτω ασκήσεις για εξάσκηση....μπορείς να τις γράψεις και στο τετράδιο των μαθηματικών.

Κεφ.34_Υπολογίζω_ένα_αποτέλεσμα_κάνοντας_κάθετη_πρόσθεση_με_κρατούμενο_1

στο τετράδιο κάνε και τις παρακάτω αφαιρέσεις.

Κεφ.35_Υπολογίζω_ένα_αποτέλεσμα_κάνοντας_κάθετη_αφαίρεση_με_δανεικό_1

 

πηγή: https://teachergeorgiasclass.weebly.com/

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 16/6/2020

ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΔΙΨΗΦΙΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ

ΒΗΜΑ 1: Δες το παρακάτω για να θυμηθείς και στην συνέχεια κανε τις ασκήσεις:

ΒΗΜΑ 2: Κάνε τα παιχνίδια που σου αρέσουν...

http://www.jele.gr/activity/b/math/mathB063.swf

http://www.jele.gr/activity/b/math/mathB069.swf

ΒΗΜΑ 3 : Για ακόμη καλύτερη επανάληψη δες και αυτές ....

 

ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙ ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ σελ 16, 17 ασκήσεις 2,3,5,6

ΤΑ ΕΜΑΘΕΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ .....ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ

Επανάληψη τα δίψηφα σύμφωνα και φωνήεντα

Αγαπημένα μου αστεράκια ξέρετε ότι η επανάληψη είναι πολύ σημαντικό πράγμα, για να μάθουμε κάτι πάρα πολύ καλά.

ΒΗΜΑ 1: Δες καλά το παρακάτω για να θυμηθείς τα δίψηφα σύμφωνα και φωνήεντα

 

ΒΗΜΑ 2: Κάνε λοιπόν με προσοχή τις ασκήσεις  για να δεις πώς τα έχεις καταφέρει.

Επανάψη τα διψηφα

Για τ` αγγελάκια του ουρανού(επαναληπτικό)

ΒΗΜΑ 3:  ΚΆΝΕ ΤΩΡΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΑΔΑΣ 2 ΦΟΡΕΣ.....

Να τις μάθεις πολύ καλά.......

Είσαι αστέρι!!!

O τζίτζιρας και η τζιτζιριά

Γεια σας και πάλι απο εδώ.....Σήμερα κάναμε το μάθημα

" Κοντά στο τζάκι " απο το σχολικό μας βιβλίο.

ΒΗΜΑ 1: Διαβάζω πολλές φορές τις παρεούλες στο σπίτι δυνατά και τραγουδιστά

ΒΗΜΑ 2: Διαβάζω το μάθημα που έχω σημειώσει από το βιβλίο μου πολλές φορές.....

ΒΗΜΑ 3: Κάνω ωραία γραμματάκια στο Τετράδιο Πρώτης γραφής, σελίδα82-83!!!

ΒΗΜΑ 4: Κάνω προτασούλες στο κίτρινο τετράδιο με 4 λέξεις δικές μου που έχουν μέσα το τζ.

ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΜΩΣ ΠΑΝΤΑ

ΒΗΜΑ 5: Προσπαθώ να διαβάσω τον γλωσσοδέτη στη σελίδα 25 του βιβλίου μου......Για να δω θα μπερδευτώ.....

Άκουσε τώρα αυτό για να χαλαρώσεις.....και συνέχισε αύριο....

https://safeYouTube.net/w/3YtJ

ΒΗΜΑ 6: Κάνε τώρα τις παρακάτω άσκησεις για εξάσκηση

ΒΗΜΑ 7: Για το τέλος θέλω να σκεφτείς καλά και να κάνει την παρακάτω άσκηση...

https://i.pinimg.com/564x/42/36/76/423676fa590d98ccfe6235506ccd71c6.jpg

Για απορίες θα σε δώ την Τρίτη και την Πέμπτη .....

Μην ξεχνάς ποτέ....... ΕΙΣΑΙ ΑΣΤΕΡΙ

Οι αριθμοί μέχρι το 100

Για σήμερα θα δούμε τους αριθμούς μέχρι το 100

Βήμα 1: Ξέρεις να μετράς μέχρι το 100;;;  Δες αυτό και λέγε και εσύ μαζί

 

βήμα 2: Τώρα ξεκίνα να μετράς 10-10 μέχρι το 100

10..20..30..40..50..60..70..80..90..100

Βήμα 3: Κάνε την παρακάτω άσκηση:

Για σήμερα τα πήγες θαυμάσια....αύριο θα συνεχίσεις παρακάτω

ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΙΣ ΔΕΚΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

http://kathemeraproti.blogspot.gr/2015/03/2_86.html

Βημα 1: Δες και το παρακάτω βιντεάκι

https://vimeo.com/40947528

Βήμα 2:Τώρα θέλω να θυμηθείς να κάνεις τις πράξεις Διψήφιων με μονοψήφιο:

Βήμα 3: Κάντε τώρα  μια μικρή αλλά πολύ χρήσιμη  επανάληψη μικρά μου αστεράκια....

Δες το παρακάτω....

https://www.liveworksheets.com/bg517745zj?fbclid=IwAR0YIneRXTQvQ3wlKPb7BPSb4KTEraJQdZjSs324SBzDOLzqWKn8zlvRM_0

 

 

Τα κατάφερες θαυμάσια .........Μπράβο σου αστεράκι μου!!

Σε περιμένω με αγωνία την Δευτέρα στο σχολείο μας!!!

 

Μην αγγίζετε έχει αγκάθια 26-5-2020

Γεια σας αγαπημένα μου αστεράκια...

Για αρχή δες το παρακάτω βίντεο για να θυμηθείς το γραμματάκι που μάθαμε σήμερα.

 

Το σημερινό μας μάθημα είναι από το βιβλίο του μαθητή σελίδα στη σελίδα 23-24

 

Θα το βρεις και εδώ.

Βήμα 1: Διάβασε πολλές φορές το μάθημα για να το διαβάζεις καλά.......Αν θες το ηχογραφείς και μου το στέλνεις να σε ακούσω.

Βήμα 2: Τώρα που το διάβασες καλά, μπορείς να κάνεις την παρακάτω άσκηση:

Όπως πολύ σωστά έμαθες το σημερινό μας γραμματάκι ανήκει και αυτό στην οικογένεια των δίψηφων συμφώνων και έχουν και τα δυο το ίδιο όνομα .....γκ και γγ

Βήμα 3: Απο το τετράδιο πρώτης γραφής κάνε το δισέλιδο  του γκ και του γγ σελίδες 78-81.

ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ....ΑΥΡΙΟ ΠΑΛΙ...... 

Για σήμερα θα ήθελα να δούμε ...Πώς θα γνωρίζουμε πότε θα βάλουμε το ένα γκ στις λέξεις και πότε το άλλο γγ....

Βήμα 1: Δες παρακάτω 2 τραγουδάκια που θα σε βοηθήσουν να θυμάσαι μερικές λέξεις ποιο από τα δύο θέλουν.... Διάβασε τα πολλές φορές και να δεις πως θα σου αρέσουν πολύ!!!!!!!

από το βιβλίο της κυρίας Σιντορέ

Βήμα 2: Για να δεις αν τα θυμάσαι κάνε την παρακάτω ασκησούλα.....Μπορείς να κάνεις την άσκηση όσες φορές θέλεις μέχρι να τα μάθεις καλά.

Βήμα 3:  Τώρα μπορείς να τα ακούσεις και να τα γράψεις, χωρίς να τα βλέπεις.....Άκουσε το παρακάτω:

Βήμα 4 : Ένας ωραίος μύθος του Αισώπου είναι "Ο τζίτζικας και ο μέρμηγκας" . Μπορεί να τον έχεις σε κάποιο παραμυθάκι....Βρές το να το διαβάσεις παρέα με την μαμα ή τον μπαμπά....

Άκουσε το τώρα παρακάτω...

Βήμα 5: Η αγαπημένη μας ώρα ...παιχνιδάκια για διασκέδαση και εξάσκηση.

Είμαι περήφανη για σένα ........Ώρα για χαλάρωση

 

To παπουτσωμένο χταπόδι 21/5/2020

Το παπουτσωμένο χταπόδι

Τα παιδιά επισκέφθηκαν το ενυδρείο και εκεί γνώρισαν το χταπόδι που το έλεγαν Ορφέα και του άρεσαν πολύ οι τέχνες.

Το χταπόδι ζει σ' ένα παπούτσι, πάνω σε ένα βότσαλο.

Έξω από το σπίτι του είχε μια τσουλήθρα για να παίζει με τους φίλους του, τους αστερίες και τους αστακούς.

Του αρέσει να κάνει το ζωγράφο και να φοράει μια κατσαρόλα για καπέλα και μια κάλτσα για πινέλο.Την βουτάει στην μπογιά και κάνει  μια αστεία ζωγραφιά.

-Μέσα από το παραπάνω κείμενο γνωρίσαμε το νέο μας γραμματάκι....     το δίψηφο τσ που ανήκει στην οικογένεια των δίψηφων συμφώνων γιατί μιλάει σιγανά.....

Πάτα εδώ για να εκτυπώσεις και να διαβάσεις το παραπάνω κείμενο και να ζωγραφίσεις το σπιτάκι του χταποδιού:

ΤΟ ΠΑΠΟΥΤΣΩΜΕΝΟ ΧΤΑΠΟΔΙ

Να θυμηθούμε ποια είναι τα άλλα γραμματάκια που έχουμε μάθει και λέγονται δίψηφα σύμφωνα:

Έχουμε δει το μπ το ντ και σήμερα είδαμε το τσ όπως λέμε τσάντα, κατσαρόλα, τσίχλες κ.α. 

Βήμα 1: Μέσα στο κείμενο εντοπίζουμε το τσ. Διαβάζω το κείμενο όσες φορές νομίζω για να το ξέρω καλά.

-Στην συνέχεια το διαβάζω στον μπαμπά ή στη μαμά και με ηχογραφεί……

-Για να με ακούσω τώρα πώς το διαβάζω…..

-Αν θες μου στέλνεις να ακούσω κι εγώ την μαγική σου φωνή.

Βήμα 2: Διαβάζω καλά τις παρεούλες...... και δυνατά...... και τραγουδιστά.

Βήμα 3:Στο τετράδιο μου σκέφτομαι 5 λέξεις με  τσ  και κάνω προτασούλες ή αν θέλω μια δική μου μικρή ιστοριούλα.

ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ.......ΑΥΡΙΟ ΠΑΛΙ.........

Για σήμερα θα κάνει τα παρακάτω:

Βήμα 4: Γράφω στο τετράδιο πρώτης γραφής το δισέλιδο με το τσ και μαθαίνω καλά τις λεξούλες και τις παρεούλες.

Στην συνέχεια γράψε τις λεξούλες και την προτασούλα που θα ακόυσεις παρακάτω χωρίς να βλέπεις.

Βήμα 5: Ξέρω ότι σου αρέσουν τα παιχνιδάκια......Για δες το παρακάτω...

 https://app.quizalize.com/view/quiz/--7e3a0536-bab7-46a4-b893-e995c882ffa6

ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ........ΑΥΡΙΟ Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ .......ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΝΝΟΩ.........

Βήμα 6: Άκουσε ένα υπέροχο τραγουδάκι…..

https://www.youtube.com/watch?v=CZdZKwMvCE8

ΒΗΜΑ 7: Ακούστε και το παρακάτω παραμυθάκι που σας διάβασα την Πέμπτη.

https://www.youtube.com/watch?v=J3COy3ZTX_k

ΒΗΜΑ 8Διαβάζω το παρακάτω ποιηματάκι που ίσως κάτι να μου θυμίζει.

 Και τώρα μπορείς να το τραγουδήσεις.

https://www.youtube.com/watch?v=Y1ltE6Y3cAQ

Βήμα 9: Με την βοήθεια κάποιου μεγάλου ψάχνω, γράφω και μαθαίνω…..

Ο Ζαχαρίας Παπαντωνίου ήταν ένας ……………………………

Βήμα 10: Ώρα να δημιουργήσουμε

Πάρε ιδέες και φτιάξε το δικό σου μαγικό χταπόδι.

https://www.elniplex.com/%CF%84%CE%B1-%CF%87%CF%84%CE%B1%CF%80%CF%8C%CE%B4%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B1-%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%80%CF%8C%CE%B4%CE%B9%CE%B1/

Βήμα 11: Μαθαίνω πληροφορίες για τα χταπόδια.

https://www.youtube.com/watch?v=m7Uq1qvfyBY

ΕΙΣΑΙ ........ΑΣΤΕΡΙ........

 

 

19/5/2020

Προβλήματα μαθηματικών

Το μάθημα που κάμε απο το βιβλίο είναι το παρακάτω.

Από βιβλίο μαθητή σελ.48-49 και από το τετράδιο εργασιών σελ. 42-43

Βήμα 1:Για να λύσω ένα πρόβλημα:

  • πρέπει να το διαβάσω πολλές φορές και να καταλάβω τι μου λέει.
  • Στην συνέχεια προσπαθώ να το ζωγραφίσω για να με βοηθήσει να βρω την λύση.
  • Διαλέγω την πράξη για να το λύσω ΠΡΟΣΘΕΣΗ ή ΑΦΑΙΡΕΣΗ
  • Κάνω τη πράξη με προσοχή και γράφω την απάντηση.

Βήμα 2: Δες το παρακάτω για τα θυμηθείς καλύτερα.

 

Βήμα 3: Τώρα ήρθε η ώρα να κάνεις και εσύ 2 δικά σου προβλήματα:

Να θυμάσαι ότι πρέπει να έχει αυτή τη μορφή:

Γράψ΄ τα στο τετράδιό σου και στείλε μου να τα δω.

Βήμα 4: Κάνε την παρακάτω άσκηση με προσοχή. Μπορεί να σου φανεί χρήσιμη η αριθμογραμμή

https://forms.gle/PbLZ6ibpAEgV18yT7

Βήμα 5: Ώρα να παίξουμε μερικά παιχνιδάκια.....ελπίζω να σου αρέσουν....

http://www.jele.gr/activity/a/math/math105.swf

http://www.jele.gr/activity/a/math/math104.s

http://www.jele.gr/activity/a/math/math102.swf

Τα παραπάνω να τα έχεις ολοκληρώσει μέχρι την Πέμπτη !!

Είμαι περήφανη για εσένα !!!!! 

Πράξεις με πάτημα στη δεκάδα. 14/5/2020

ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΜΕ ΠΑΤΗΜΑ ΣΤΗ ΔΕΚΑΔΑ

Αγαπημένα μου μικρά αστεράκια…

Είναι πολύ σημαντικό να μάθουμε καλά τις πράξεις με το πάτημα στη δεκάδα και γι αυτό θα μείνουμε λίγο παραπάνω σε αυτό……

Βήμα 1:Δες το παρακάτω βίντεο για να θυμηθείς τον τρόπο.

Βήμα 2: Προσπάθησε τώρα να κάνεις την παρακάτω άσκηση.

Οι απαντήσεις σου θα έρθουν αμέσως σε εμένα.

 

Βήμα 3: Για το τέλος μπορείς να κάνεις και αυτή την υπέροχη ζωγραφιά ……Με τα μαθηματικά φυσικά….

Βήμα 4: Όπως κάναμε με την πρόσθεση θα κάνουμε και με την αφαίρεση.....

Στόχος μας και στην αφαίρεση  είναι το πάτημα στη δεκάδα:

Διάβασε καλά το παράδειγμα παρακάτω και κάνε με τον ίδιο τρόπο τις πράξεις

φύλλο-εργασίας-αφαίρεση-με-το-πάτημα-στη-δεκάδα-κεφ.47

Γλώσσα

Μπορείς για εξάσκηση και επανάληψη στη Γλώσσα να κάνεις το παρακάτω:

Οι απαντήσεις σου και εδώ θα  έρθουν σε μένα

ΑΣΚΗΣΗ 1

https://docs.google.com/forms/d/1xVjvFeNvjo2lDyawgtUaS13S90ccGRGCfbwRLSn4yVI/edit

ΑΣΚΗΣΗ 2

https://docs.google.com/forms/d/1XBMI28bng5_anwSjDmSqOnoxTvMqCrynYe1dxfr9Scw/edit

ΑΣΚΗΣΗ 3

Τα παραπάνω καλό είναι να τα έχεις ετοιμάσεις μέχρι την Τρίτη.

ΤΩΡΑ........ΩΡΑ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

http://www.mikrapaidia.gr/ccsintro/