Δημοσιεύτηκε στις 12 Μαΐου, 2020
ΜΕ ΠΙΝΕΛΑ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑ 12/5/2020
Με πινέλα και φαντασία
-Επεξεργασία του ντ είναι δίψηφο σύμφωνο, δηλαδή έχει δύο γράμματα το ν και το τ και διαβάζονται με μια φωνή και γράφονται πάντα μαζί σε μία συλλαβή π.χ. λιοντάρι.
-Βρίσκουμε λέξεις που α) ξεκινούν από ντ πχ ντομάτα, νταντά. ντολμαδάκια, ντουλάπα κλπ ή β)εμπεριέχουν το ντ πχ παντελόνι, πλυντήριο, οδοντόκρεμα, δόντι, σεντόνι, δέντρο, γίγαντας κλπ...
-Διαβάζω πολλές φορές τις παρεούλες
-Κυκλώνουμε τα ντ, μέσα στο κείμενο.
-Παρατηρούμε την εικόνα και διαβάζουμε τον τίτλο. Τι περιμένουμε να συμβεί; Ποιους ήρωες βλέπουμε; Πού βρίσκονται; Τι κάνουν εκεί; Τι μπορεί να συζητούν;
-Προσεκτική Ανάγνωση του κειμένου δύο φορές.
-Άσκηση σελ 17. Παρατηρούμε τους πίνακες και συζητάμε τι παρατηρούμε.
-Ερωτήσεις κατανόησης
-Δοκίμασε τις γνώσεις σου! Πάτα στο παρακάτω λινκ και απάντησε στις ερωτήσεις, αφού πρώτα διαβάσεις πολύ προσεκτικά τις εκφωνήσεις. http://users.sch.gr/sjolltak/moodledata/ataksi/to_nt/story_html5.html
-Τ.Ε. σελ 14-15
-Ορθογραφία: Ο γίγαντας με το κοντό παντελόνι.
-Αντιγραφή 3 φορές την ορθογραφία μας με ωραία γραμματάκια.
-Τώρα πάτα εδώ να την γράψουμε χωρίς να την βλέπεις.
-Εργασίες για το σπίτι:
-Τετράδιο γραμματικής: http://teachergeorgiasclass.weebly.com/uploads/4/5/0/7/45072177/Γραμματική_-_Φτιάχνω_σωστά_μια_πρόταση.pdf
-Επανάληψη στο μπ και στο ντ
-Ακούστε το τραγούδι! https://safeYouTube.net/w/y2NC
-Έκπληξη! Ώρα για ζωγραφική ή κολάζ! Μπείτε εδώ:
https://padlet.com/efiveneri/17nw51mnaxc5
ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΕΚΤΟΣ ΤΟ PADLET ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΡΙΤΗ!!
ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ
ΕΙΣΤΕ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ!!!!!!
Ενημερώθηκε στις 7 Μαΐου, 2020
Ανθολόγιο σελ.152- Ο υπολογιστής μου + Μαθηματικά δίδυμα ζευγαράκια
2020-05-07
Όλα τα παρακάτω να τα έχεις κάνει μέχρι τη Τρίτη 11/5/2020
Όπως είπαμε στην σημερινή μας συνάντηση
Μιας και τις μέρες αυτές έχει γίνει σημαντικός μας βοηθός και τον χρησιμοποιούμε για να μας μάθει .....αξίζει να του κάνουμε ένα μικρό αφιέρωμα με το παρακάτω μάθημα από το ανθολόγιο μας
Βήμα 1: Διαβάζω το μάθημα πολλές φορές για να το ξέρω καλά.
Βήμα 2: Κάνω την παρακάτω άσκηση.
Βήμα 3: Γράψω στο τετράδιο μου προτάσεις με τις λέξεις:
κομπιούτερ, μυαλό, καρδούλα, μαθαίνω
Βήμα 4: Ορθογραφία :Τα χρώματα του ουράνιου τόξου
Βήμα 5: Για να ακούσω ξανά ένα υπέροχο τραγούδι https://safeyoutube.net/w/hBOA
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Βήμα 1:Παίζω και μαθαίνω καλά τα δίδυμα ζευγαράκια:
https://wordwall.net/embed/46e24f9024cc4424a2e829103ecb55c4?themeId=2&ref=oembed
Βήμα 2: Γράφεις τα δίδυμα ζευγαράκια μια φορά στο μπλέ τετράδιο.
Βήμα 3: Ακούστε και το τραγουδάκι https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=ckkGyXaybW4
Βήμα 4: Κάνε την παρακάτω άσκηση:
Βήμα 5: Για εξάσκηση δες και αυτή
Βήμα 6: Μην ξεχάσεις την άσκηση από το βιβλίο σου (τετράδιο εργασιών σελ. 31 άσκηση 5)
Για το Σαββατοκύριακο:
Ζωγράφισε ένα όνειρό σου! Έπειτα, γράψε λίγα λόγια γι' αυτό! και θα δω τις δημιουργίες σας εδώ: https://padlet.com/efiveneri/6l2bb0m52bkv
Tα παρακάτω απαγορεύονται να τα διαβάσουν γυναίκες πάνω των 10 ετών!!!
Θυμάσαι την έκπληξη για την Κυριακή;;;;;;;
Είναι ώρα να την ετοιμάσεις:
και κάνε μαζί της αυτό: https://www.liveworksheets.com/kj365629cl
Μπορείς αν θες να ζωγραφίσεις κάτι εδώ: https://kidmons.com/game/paint-online/
Επίσης μπορείς να δεις και αυτό: Ο Picasso ζωγραφίζει τη μητρότητα – Διαδραστικά παιχνίδια με τους πίνακες του Picasso
https://learningapps.org/view10913837
Μπράβο σου μικρό μου αστεράκι .......ξέρω ότι προσπαθείς πολύ!!!!
Ενημερώθηκε στις 6 Μαΐου, 2020
ΕΚΠΛΗΞΗ
Οι μικροί μου μαθητές μπορούν και από μακριά να κάνουν αριστουργήματα......
Είναι μια συνεργατική δουλειά με την μέθοδο της ¨σκυτάλης¨ που λέμε, αρχίζοντας μία ιστορία και ένας ένας με τη σειρά του, δίνει τη δική του συνέχεια στην ιστορία μας.....Δείτε την ιστορία του Κορονοϊούλη από τα μάτια των μαθητών του Α1.
Εγώ το μόνο που έχω να πω είναι ότι είμαι περήφανη που είστε μαθητές μου......!!!
https://www.storyjumper.com/book/read/82878015/5eb1b1ca5797f
Δημοσιεύτηκε στις 5 Μαΐου, 2020
Μαθηματικά – Πρόσθεση με υπέρβαση της δεκάδας 5/5/2020
Γεια σας και πάλι..........
Βήμα 1: Το μάθημα που κάναμε από το βιβλίο μας είναι το παρακάτω:
Βήμα 2: Στον παρακάτω σύνδεσμο θα δείτε ένα βιντεάκι που θα σας θυμίσει ξανά τον τρόπο για να κάνεις την πρόσθεση .....
Να θυμάστε ότι πρώτα πρέπει να φτάσω την δεκάδα μου......
https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=JWaDwTMs3bk
Βήμα 3
Μπορείς τώρα να παίξεις τα παρακάτω παιχνιδάκια για εξάσκηση που σου αρέσουν πολύ:
Αν τα παιχνίδια δεν "ανοίγουν", θα πρέπει να εγκαταστήσετε το πρόγραμμα Adobe flash player.
http://www.sheppardsoftware.com/mathgames/popup/popup_addition.htm
https://www.softschools.com/math/games/addition_games/
https://www.ictgames.com/mobilePage/balloon/index.html
Βήμα 4
Tώρα που έκανες καλή εξάσκηση μπορείς να κάνεις την παρακάτω άσκηση και να μου την στείλεις στο γράφις:
Πρόσθεση με υπέρβαση της δεκάδας
Ενημερώθηκε στις 4 Μαΐου, 2020
4/5/2020
Καλημέρα σας παιδιά
Για αύριο Τρίτη εκτός απο τις παρεούλες του μπ θα έχετε, να μάθετε καλά και τις παρακάτω λεξούλες:
Βήμα 1: Τις κάνω αντιγραφή 4 φορές στο τετράδιο μου.
ζωγραφίζω, μπορώ, μπαμπάς, μπέμπης, κουμπί, μπανάνα, μπογιά
Βήμα 2: Εφόσον τις έμαθες καλά, κάνε την παρακάτω άσκηση
εξάσκηση στην ορθογραφία
Βήμα 3: Μαθηματικά
Παρακολούθησε το παρακάτω βίντεο να θυμηθείς πώς είχαμε μάθει να κάνουμε αφαιρέσεις
https://www.youtube.com/watch?v=yf-z_wdtX6w
Τώρα πιστεύω να θυμήθηκες τον τρόπο που το είχαμε μάθει και εμείς.
Σκέφτομαι ανάποδα σας είχα πει δηλαδή όταν έχω 9-5=
θα σκεφτώ ανάποδα πόσα θέλω από το 5 να πάω στα 9 ;
θυμάμαι τα ζευγαράκια του 9; αν όχι τότε βάζω δακτυλάκια
από το 5 να πάω στα 9 θέλω 4 οπότε 9-5=4
Τώρα θέλω να μου κάνεις τις παρακάτω πράξεις:
Υπέροχα τα πήγες τέλεια.....
Μην ξεχάσεις αύριο την σύγχρονη επικοινωνία μας στις 15:00 !